Ariana | WS | Blogger | X X

czwartek, 12 lipca 2018

Wszystko przed nami - Samantha Young

Tytuł : Wszystko przed nami 
Tytuł oryginalny : Play On
Autor : Samantha Young 
Cykl : Play On 
Tom : 1
Wydawnictwo : Burda Publishing Polska 
Data wydania : 28.02.2018
Liczba stron : 448
Egzemplarz : Book Tour 

" W pogoni za marzeniami, pełna nadziei i wiary w słuszność swojego wyboru, Nora O’Brien przenosi się z Indiany do Szkocji. Doznaje jednak rozczarowania i po trzech bezowocnych latach spędzonych w nowym kraju czuje tylko żal i poczucie winy. Niestety, kiedy życie wymierza Aidanowi kolejny cios, ten nie szuka wsparcia u Nory, ale znika z jej życia. Kolejna bolesna strata budzi w Norze ukryte siły. Gniew i ból popychają ja naprzód, pomagają odzyskać kontrolę nad życiem i śmiało podążyć za marzeniami. Studia, występy na scenie teatralnej – wszystko układa się według jej zamierzeń. Koncentruje się na swoich celach, starannie unikając emocjonalnych zawirowań.Nie jest to jednak łatwe. Zwłaszcza że znów pojawia się Aidan i z niewiadomych powodów żywi do niej głęboką niechęć, a nawet wypowiada jej wojnę. "

Dzisiaj w końcu znalazłam czas, aby opisać wam książkę, którą miałam okazję przeczytać dzięki Ewelinie z instagrama @redgirl_books. Niezmiernie się cieszę, że miałam okazję poznać książkę „Wszystko przed nami „. Byłam jednak święcie przekonana, że jest to pierwsze zetknięcie z tą autorką. Jakie było moje zdziwienie, gdy okazało się, że przeczytałam jej serię „Into the Deep „.

Nora nie ma bajkowego życia. Pracuje w barze z fast foodami, po pracy zajmuje się domem oraz swoim wiecznie niezadowolonym ojcem. Dlatego, gdy poznaje przystojnego mężczyznę, postanawia z nim uciec i wziąć ślub. Jednak po trzech latach jej życie wcale nie jest lepsze. Kobieta uświadamia sobie, że nie kocha męża, nie może iść na studia, jej jedynym zajęciem jest przebieranie się i odgrywanie scenek w szpitalu dziecięcym. Gdy pewnego dnia pojawia się Sylvia, kobieta i dziewczynka szybko znajdują wspólny język. To wtedy Nora poznaje Aidana Lennoxa producenta muzycznego, który jak się okazuje, jest opiekunem swojej siostrzenicy. 

„Wszystko przed nami” to nie jest kolejny głupi romans, jest to naprawdę dobrze napisana powieść ze smakiem, która porusza trudne tematy i w niektórych momentach doprowadza czytelnika do łez. Nie jest to moja ostatnia książka tej autorki i jestem bardzo ciekawa co takiego wymyśliła w poprzednich swoich powieściach. 


,,Jeśli kiedyś zrozumiesz, że każdy się zmienia, krok po kroku, dzień po dniu, a jednocześnie w jakiś sposób zostaje taki sam, wtedy mnie odszukaj. Kiedy się przekonasz, że nie trzeba się bać ludzi, którymi byliśmy w przeszłości, a już na pewno ty nie musisz się tego bać, ponieważ ja wiem, kim jesteś, i taką cię kocham, odszukaj mnie. To, że trzeba czegoś więcej niż miłości, żeby poznać samego siebie, nie oznacza, że zatracenie siebie dla kogoś innego nie może być cholernie piękne. Zapewniam cię, Pixie, że gdybyśmy zatracili się w sobie na resztę życia, byłoby to najpiękniejsze, co może nam się przytrafić. Jeśli zrozumiesz to wszystko w odpowiednim czasie, odszukaj mnie, zanim wyjadę.”


2 komentarze:

  1. Skoro przeczytałaś "Into the deep" to mam nadzieje, że zauważyłaś różnicę w powieściach Samanthy Young. Ja przeczytałam jej wszystkie książki łącznie z "Into the deep" i dla mnie jej wcześniejsze powieści były o wiele bardziej interesujące, a przede wszystkim zapadające w pamięci, ta propozycja owszem, była może i ciekawa, ale po odłożeniu książki nie wiedziałam już o czym była :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. powiem ci szczerze, że nie pamiętam w ogóle o czym było " Into the deep " ale jednak najbardziej jak na razie podobała mi się ta książka. Co prawda nie czytałam innych jej książek ale jak nadrobię to na pewno napiszę jakie mam o niej zdanie :)

      Usuń