Ariana | WS | Blogger | X X

czwartek, 30 maja 2024

Nieczyste zagrania - K. C. Hiddenstorm

 

Tytuł: Nieczyste zagrania

Autor: K.C. Hiddenstorm

Cykl: Nieczyste zagrania

Tom: 1

Wydawnictwo: Akurat 

Data wydania: 20.10.2021

Liczba stron: 352

Egzemplarz: własny

"Ethan Blackmore zajmuje wysokie stanowisko w mafijnej hierarchii, ale doskonale zdaje sobie sprawę, że droga na sam szczyt jest przed nim zamknięta. Dlatego postanawia za plecami szefa zrobić interes, który zagwarantuje mu ogromne wpływy, a co za tym idzie – wolność i bezkarność. Kiedy FBI zaczyna węszyć wokół Blackmore’a, mężczyzna dogaduje się z Judith Knight, tancerką z nocnego klubu Orion. To, co miało być tylko układem za pieniądze, szybko zmienia się w uczucie, a początkowa niechęć przeistacza się w namiętność, która doprowadza do katastrofy..."

” Nieczyste zagrania” to pierwszy tom mafijnej trylogii. Autorki nie znam, nie miałam okazji czytać innych jej książek, jednak ostatnio mam wielką fazę na książki właśnie z mafią w tle, dlatego też wybór padł na tę serię. Na naszym rynku wydawniczym ukazały się trzy tomy i mam nadzieje, że uda mi się je w niedalekiej przyszłości przeczytać.

Ethan to postać, której nie chcielibyśmy spotkać na swojej drodze. Nieprzenikniony, brutalny jednak bardzo przystojny. Mężczyzna należy do organizacji i jest wysoko szczeblem, jednak postanawia go okraść. Gdy załatwia swoje interesy w klubie, poznaje tam Judith.

Judith to kobieta, która nie ma w życiu łatwo. Uwielbia tańczyć, jednak przez swoją nieuwagę trafiła do klubu. Chociaż nie jest zadowolona ze swojego życia, nie może odwrócić się i odejść w tym świecie tak się nie robi. Gdy poznaje Ethana, jej życie zmienia się o 180 stopni.

Książka niby przedstawiana jest jako mafijna, jednak ten temat spychany jest trochę na dalszy plan. Głownie mamy tutaj wątek miłosny pomiędzy naszymi głównymi bohaterami. Można zauważyć, że czym bliżej końca autorka znowu daje nam więcej wątku mafijnego, jednak wydaje mi się to trochę naciągane. Jednak sama książka bardzo dobrze i ciekawie napisana i jak najbardziej jestem ciekawa kolejnych tomów z tej serii.


9 komentarzy:

  1. Jak ja nie lubię tych starych okładek, potrafiły zepsuć mi każdą książkę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ksiązki z mafią na czele to coś co całkiem przyjemnie mi się czyta, lubie te klimaty
    dyedblonde

    OdpowiedzUsuń
  3. Czytałam książkę i bardzo mi się podobała, bo to moje klimaty. Pochłonęłam ją jednym tchem.

    OdpowiedzUsuń
  4. Polecę mojej siostrze, to jej klimaty czytelnicze, a ostatnio narzekała, że nie ma pomysłu po co sięgnąć

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja akurat lubię gdy nie ma dużo mafii i dzięki temu przekonałaś mnie do przeczytania.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wiem komu ta książka może się spodobać. Idealnie jest mieć więc świadomość jej istnienia.

    OdpowiedzUsuń
  7. cieszę się że lubisz tyle czytać, Może ja też będę mieć cza

    OdpowiedzUsuń
  8. Wiem, ze nie ocenia sie ksiazek po okladce, ale ta w ogole do mnie nie przemawia...

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam książki, z tematem mafijnym. Ostatnio pochłaniam ich sporo. Dzięki za polecenie kolejnej. Angela

    OdpowiedzUsuń