Ariana | WS | Blogger | X X

sobota, 1 czerwca 2024

Ukochana rajdowca - Kamila Mikołajczyk

 

Tytuł: Ukochana rajdowca

Autor: Kamila Mikołajczyk

Cykl: Bez ograniczeń 

Tom: 2

Wydawnictwo: Niegrzeczne książki

Data wydania: 11.05.2022

Liczba stron: 368

Egzemplarz: własny

"Madie zwykła mówić, że prędzej umrze, niż zostanie dziewczyną rajdowca, ale…No właśnie. Jest jedno „ale”, i to wyjątkowo pociągające. Stopniowo Madie zaczyna coraz silniej wikłać się w relację z Jaxem. Chłopak nie wie jednak, czy chodzi tu o coś więcej, czy jedynym spoiwem łączącym ich dwoje jest pożądanie. Dziewczynie wyjątkowo trudno przychodzi zapominanie o danych urazach i obdarzanie zaufaniem drugiej osoby.
Kiedy do miasteczka wracają dwaj kierowcy wyścigowi z drużyny Mercedesa, sytuacja komplikuje się jeszcze bardziej. Okazuje się, że ci zagorzali wrogowie Jaxa i Logana są powiązani z Madie. Co wydarzyło się między nimi? Czy związek Madie i Jaxa ma jeszcze szansę?"

“Ukochana rajdowca” to bezpośrednia kontynuacja książki „Dziewczyna rajdowca”. To właśnie tam poznaliśmy już Madie oraz Jaxa. Mamy w książce mocny wątek hate-love. Ja ostatnio chętniej sięgam po takie książki, chociaż kiedyś bardzo mi się nie podobały.

Z racji tego, że te dwie książki są ze sobą mocno powiązane, to nie będę wam zdradzać nic z fabuły. Jednak mogę was zapewnić, że mamy tutaj emocjonalny rollercoaster. Madie to kobieta, która wiele przeszła w życiu i Jax musi się naprawdę bardzo natrudzić, aby złamać jej wielki mur.

“Ukochana rajdowca” to idealne zakończenie serii, książka dostarczyła mi wiele emocji, namiętności, ale zarazem doświadczyłam też smutku głównych bohaterów. Muszę koniecznie zerknąć sobie na inne książki tej autorki, bo piszę naprawdę pełne pasji historie.

- Nigdy o tobie nie zapomnę. - Jax! 
- Nie zostawiaj mnie! Jax!


12 komentarzy:

  1. Na pewno nie zaszkodzi mieć na uwadze tej publikacji. Bez wątpienia jest się czym zachwycić w tym przypadku.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nawet nie widziałam, że to drugi tom! Dzięki za uświadomienie mnie! Będę mieć na uwadze.

    OdpowiedzUsuń
  3. Skoro oba tomy są ze sobą mocno powiązane, to muszę nadrobić pierwszą część.

    OdpowiedzUsuń
  4. czasem ciężko otworzyć sie na relacje i stworzyć związek, myślę że sporo osób tutaj może sie utożsamić z bohaterką.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakoś wcześniej nie słyszałam o tej serii książek. Coś idealnego dla mnie, więc będę miała je na uwadze.

    OdpowiedzUsuń
  6. Może być ciekawa książka

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znam tej serii, na razie sie nie skusze, bo jestem w biografiach

    OdpowiedzUsuń
  8. hate-love to ciekawy temat w relacji

    OdpowiedzUsuń
  9. Bedę musiała zacząć od pierwszej części, dzięki za polecajkę
    miłego dnia
    dyedblonde

    OdpowiedzUsuń
  10. Już drugo tom ! Szybko pisze się takie książki, ale nie ma tu zbyt skomplikowanej fabuły.

    OdpowiedzUsuń
  11. Chyba muszę nadrobić oba tomy, bo są w moich czytelniczych gustach :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Lubię sięgać po książki tej autorki, więctę też będę chciała poznać.

    OdpowiedzUsuń