Ariana | WS | Blogger | X X

wtorek, 29 marca 2016

Primabalerina - Dorota Gąsiorowska

Tytuł : Primabalerina 
Autor : Dorota  Gąsiorowska            
Data wydania : 17 lutego 2016
Wydawnictwo : Między Słowami
Liczba stron : 544
Cena z okładki : 36,90

" Każdy nowy dzień daje szansę na zmiany.Kiedy Nina stanęła przed bramą starej lwowskiej kamienicy, nie przypuszczała, że kryje się za nią tajemnica. Historia słynnej primabaleriny prowadzi ją śladem rodzinnych sekretów, a kresowy Lwów staje się coraz bliższy sercu. Okazuje się, że Nina może tu odnaleźć klucze do własnej przeszłości.
Ale przyszłość też nigdy nie jest taka, jak się spodziewamy. 
Kiedy Nina przypadkowo spotkała Michaiła, oboje poczuli, że łączy ich coś szczególnego. Czy w powodzi emocji rozpozna to jedno jedyne prawdziwe uczucie? Czy zdoła zawalczyć o szczęście, które czasem bywa kruche jak porcelanowa figurka baletnicy? "

Bardzo polubiłam się z książką Pani Doroty Gąsiorowskiej " Primabalerina". Jest to książka pełna uczuć , emocji i skrytych marzeń i fantazji. Bardzo podoba mi się styl pisania autorki. Słyszałam o innych książkach niestety nie miałam jeszcze okazji się z nimi zapoznać ale na pewno jeszcze do nich wrócę. Urzekła mnie opowieść Niny , urzekł mnie Lwów do którego swoją drogą będę musiała kiedyś się wybrać w podróż.Jak również Kraków z którym również spotykamy się na kartkach tej opowieści. 

" Primabalerina " opowiada nam o tajemnicach rodzinnych, sekretach , związkach , miłości jak i przyjaźni. Jest to zbiór tego wszystkiego , czego jest zawsze dużo w książkach. Ale pokazanych w innym świetle. Nie jest to książka przesadzona i nudna. 

W książce poznajemy Ninę , młodą kobietę pracującą w domu spokojnej starości. To właśnie tam poznaje Irminę kobietę z przeszłością , skrytą i tajemniczą. Mimo tego , że kobiety zżyły się ze sobą , są dla siebie strasznie obce. Ani jedna ani druga nie chce rozmawiać o swojej przeszłości. W książce poznajemy również chłopaka Igora z którym Nina wyruszy w bajeczną podróż do Lwowa. Gdzie będzie poznawać tajemnicze życie Irminy. 

Książka porwała mnie od pierwszych stron. Gdy czytałam te piękne opisy miasta to aż chciałam wsiąść w samochód i jechać w nieznane. Historia piękna i magiczna. Autorka bardzo dobrze poradziła sobie pisząc tą książkę , gdyż nie przytłacza ona swoją opisową formą ale zachęca czytelnika aby ruszył swoją wyobraźnie i przeżywał wszystko z główna bohaterką. Książka ta przeznaczona jest dla pań. I daje sobie rękę uciąć , że będziecie zadowolone czytając tą powieść. 

Za egzemplarz recenzencki dziękuje firmie Znak

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz