Ariana | WS | Blogger | X X

środa, 9 marca 2016

Książka dla dzieci #1 - Gąska Kolory , Gąska Liczby.

Książkę postanowiłam podarować mojemu 16 miesięcznemu synkowi który po mamie ma obsesje na punkcie , książek i innych rzeczy które można czytać. Gazety i kolorowanki. Gdy nawiązałam współpracę z wydawnictwem Galaktyka i zobaczyłam , te dwie uroczę książeczki nie mogłam przejść obok nich obojętnie. A przecież mój syn też może mieć coś z mamy pracy. Dlatego dzisiaj czas na opinie mamy i synka o tych właśnie uroczych gąskach ;)
Książki są idealne dla dziecka , kolorowe miękkie bez ostrych rogów. Bardzo dobrze wydane dziecko uczy się z nich rozróżniać kolory i pokazuje palcem. Kolorowe rysunki przyciągają uwagę i mama ma spokój na dobre 30 minut. 

Zauważyłam , że mój syn zaczął rozróżniać więcej kolorów niż do tej pory. Pokazuje na rysunki i stara się po swojemu wymówić kolory. Liczy na palcach i pokazuje gdy powie mu się liczbę z książeczki.
Uczą i bawią. Na pewno na tych dwóch się nie skończy. 

Ja i mój synek dziękujemy serdecznie wydawnictwu Galaktyka







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz