Ariana | WS | Blogger | X X

piątek, 8 marca 2019

Dwór cierni I róż książka do kolorowania. - Sarah J. Maas

Tytuł: Dwór cierni i róż. Książka do kolorowania
Tytuł oryginalny: A Court Of Thorns And Roses Colouring Book
Autor: Sarah J. Maas
Wydawnictwo: Uroboros
Data wydania: 14.09.2018
Liczba stron: 96
Egzemplarz: recenzencki

" Książka składa się z fragmentów powieści z cyklu Dwór cierni i róż, również tych jeszcze niepublikowanych, które opatrzono bogatymi i precyzyjnymi ilustracjami. Pozwalają one zagłębić się w świecie Feyry i Rhysanda i ponownie przeżyć przygody nieustraszonej łowczyni. "

Sarah J. Maas to bardzo poczytna autorka nie tylko w Polsce, ale i na świecie. Nie jest tajemnicą również, że kocham jej książki i już nie mogę doczekać się, aż wydawnictwo Uroboros wyda w końcu 6 tom serii Szklany Tron. Fankom kolorowanek co prawda nie jestem, jednak gdy wydawnictwo napisało do mnie z propozycją sprawdzenia tej kolorowanki, nie zawahałam się ani przez chwilę.

Kolorowanka jest bardzo dobrze zrobiona i przemyślana. Mamy w niej nie tylko obrazki do kolorowania, znajdziemy tam również fragmenty z książek i mega spojlery do całej serii Dworów dlatego, jeśli nie znacie tych książek, a chcecie poznać, to nie kupujcie tej kolorowanki. Dla mnie ( wielkiej fanki autorki ) ta książka bardzo przypadła do gustu i jeszcze raz zabrała mnie do momentów z książki, które warto wspominać. Sama kolorowanka wydana jest bardzo ładnie, obrazki są zrobione ładną kreską, przez co koloruje się je dobrze. Nie spotkałam się jeszcze z obrazkiem, w którym brakowałoby kresek, przez co nie wiemy jak mamy kolorować dany obrazek. Uroboros zrobiło naprawdę kawał dobrej roboty. W książce znajdziemy 46 pięknych ilustracji, które czekają na to, aby je pokolorować. Oczywiście trzeba pamiętać, że jest to kolorowanka dla dorosłych, dlatego nie zajmie nam ona kilku minut, tylko naprawdę sporo czasu.

Nie przepadam za kolorowankami, zawsze jakoś specjalnie mnie do nich nie ciągnęło. Teraz jednak kupiłam kredki i jak mam ciężki dzień to siadam wieczorem i wyciszam się kolorując, moich cudownych bohaterów, których poznaliśmy w Dworach. Kolorowanka jest również świetnie wydana, kartki nie wypadają, gdy koloruje cienkopisami nic nie przebija na drugą stronę, także naprawdę wielki plus dla wydawnictwa.


40 komentarzy:

  1. Bardzo fajny pomysł na dodatek do książek! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak bardzo dobry pomysł miała Maas że postanowiła zrobić coś takiego ;)

      Usuń
  2. Propozycja chyba nieadekwatna do mojego wieku:D

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj fantastyka to zupełnie nie moje klimaty. Nie odnajduje się w tego typu lekturze. Tak więc tym razem sobie odpuszczę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakoś chwilę po premierze sama zakupiłam sobie tą książkę do kolorowania z Dworów i jestem zachwycona, chyba nigdy jej nie skończę. :D Świetna do relaksu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdy nie próbowałam kolorowania, ale słyszałam, że to świetny odstresowywacz. I przyznam, że po przeczytaniu dwóch pierwszych tomów serii na tę kolorowankę miałam ogromną ochotę, ale jestem beznadziejnym przypadkiem totalnego braku jakiegokolwiek talentu plastycznego (narysowanie prostej kreski to szczyt moich możliwości), więc nie wiem ile by z tego wyszło :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna sprawa dla fanów serii :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dla fanów tej książki to musi być świetna rzecz!

    OdpowiedzUsuń
  8. Poczekam na coś, spoza fantastyki. 😊

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajny pomysl z ta kolorowanka

    OdpowiedzUsuń
  10. Czasem warto na chwilę oderwać się od czytania i coś pokolorować.

    OdpowiedzUsuń
  11. Może kolorowanie jest w stanie nas odstresować po ciężkim dniu, jednak ja bardziej bym się przy tym denerwowała, bo jestem z tych ludzi, którzy muszą niektóre rzeczy robić perfekcyjnie, a mam talent do wychodzenia za linię... nie cierpię tego! Dlatego takie cuda zostawiam tym, którzy widzą w tym radość, a ja pozostaję przy muzyce, spacerze z psem lub innych czynnościach pozwalających odetchnąć. ;)
    PS. No i takie tematyczne kolorowanki to nie lada gratka dla fanów pewnych serii, dla których są one dedykowane! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie. Ja jestem osobą, która lubi kolorować jednak też mi to nie wychodzi. Nie przejmuje się jednak kompletnie tym jak to wychodzi bo jest to naprawdę super sprawa ;)

      Usuń
    2. Bo liczy się nie jak się koloruje, a ile daje to frajdy.

      Usuń
  12. Nie znoszę serii o dworach, więc na pewno nie sięgnę po tę kolorowankę.

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam uniwersum Dworu cierni i róż 💗 piękna kolorowanka z ulubionymi bohaterami to jest to!

    OdpowiedzUsuń
  14. Jeśli kolorowanki, to tylko takie dla mojego synka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. myślę, że dla dziecka będzie za trudna bo jest dużo elementów ;)

      Usuń
  15. Uwielbiam kolorowanki, nic mnie tak nie odstresowuje :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam ją ale jest mi jej taka szkoda zacząć kolorowac, że chyba nigdy nir zzacznę 😁

    OdpowiedzUsuń
  17. W przeciwieństwie do Ciebie uwielbiam kolorowanki. Kochałam je od dziecka, a odkąd są te dla dorosłych jakoś mniej się wstydzę z nich korzystać. Kupiłam sobie nawet piękne kredki. Bardzo mnie kolorowanie odpręża.

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie zaczytuje się w fantastyce. Ale kolorowanki jak najbardziej wspólnie z dziećmi koloruje :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Czasem podkradałam dzieciom kolorowanki, tak na odstresowanie po ciężkim dniu, chwilka kojącego relaksu. :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Cały czas zastanawiam się nad czytaniem tej serii, szczególnie, że akurat Szklany Tron mi średnio do gustu przypadł... Ale może się skuszę :P

    OdpowiedzUsuń