Ariana | WS | Blogger | X X

wtorek, 17 sierpnia 2021

Wybaczam Ci - Remigiusz Mróz

 

Tytuł: Wybaczam Ci 

Autor: Remigiusz Mróz

Wydawnictwo: Czwarta Strona

Data wydania: 14.07.2021

Liczba stron: 432

Egzemplarz: recenzencki 

Ina Kobryn prowadzi spokojne, uporządkowane życie. Spełnia się w pracy, wraz z mężem stara się o dziecko i właściwie nie ma powodów do zmartwień. Wszystko zmienia się, gdy pewnej nocy siada przed laptopem i dostrzega, że mąż nie wylogował się ze swojego konta na Facebooku. Jej wzrok pada na krótką wiadomość o treści „wybaczam ci”, pochodzącą od nieznajomej dziewczyny. Bagatelizuje sprawę, ale gdy budzi się rano, okazuje się, że nadawczyni popełniła samobójstwo na samym środku placu Konstytucji w Warszawie. Ina stara się odnaleźć wiadomość, ta jednak znika bez śladu. Mąż zaś twierdzi, że nie ma pojęcia, kim jest dziewczyna, która odebrała sobie życie, ani co stało się z wiadomością.

Dzisiaj przychodzę do was z recenzją nowej książki Remigiusza Mroza. Jest to chyba jego najnowsza powieść, chociaż autor wydaje swoje książki z zawrotną prędkością więc idzie się pomylić. "Wybaczam Ci" to thriller, który bardzo szybko stał się bestsellerem na każdej księgarni internetowej. 

Jak wiecie ja do książek Remigiusza Mroza zawsze podchodzę z ekscytacją, nie zdarzyło się jeszcze, żeby autor mnie zawiódł. Gdy zobaczyłam, że wydał coś z zamkniętą historią od razu wiedziałam, że muszę sięgnąć po tę książkę. Dlatego dzisiaj właśnie opowiem wam trochę o tej książce i moich przemyśleniach na jej temat. 

Ina i Rafał to z pozoru zgodne małżeństwo, mają szczęśliwe życie, w którym brakuje tylko i wyłącznie dziecka. Pewnego wieczoru Rafał razem z przyjacielem wychodzi z domu na piwo, a Ina nudzi się w domu. Gdy bierze do ręki laptopa okazuje się, że jej mąż nie wylogował się z facebooka i ma jedną wiadomość. Kobieta z ciekawości postanowiła kliknąć ikonkę i przeczytać wiadomość od nieznajomej kobiety o treści "Wybaczam Ci". Od tamtej pory nic nie jest już dobrze. Autorka wiadomości tego samego wieczoru popełnia samobójstwo, a Rafał znika i wszystko wskazuje, że to on zabił kobietę. Jaka jest prawda? Czy Ina w końcu dowie się z kim spędzała swoje życie?

Remigiusz Mróz to autor, który pisze tyle książek, że nie sposób za nim nadążyć. Jednak każda książka jest dla mnie na swój sposób wyjątkowa i warta poznania. "Wybaczam Ci" to świetna historia, która wciąga od pierwszej strony. Książka ma prawie 450 stron, jednak czyta się ją błyskawicznie. Jeśli jeszcze nie znacie tej książki, a lubicie twórczość Mroza to polecam, bo warto ją poznać.

- Nie pójdę na policję – przerwałam siostrze. – Nie mam żadnych dowodów, że stało się coś złego. A jedyny niepokojący fakt to samobójstwo dziewczyny, która do niego pisała. O tym nie zamierzam wspominać.




20 komentarzy:

  1. Miło spędziłam czas z tą powieścią, jej zakończenie było dla mnie zaskakujące.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mogłabym skusić się na lekturę tej książki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Paulina Kwiatkowska18 sierpnia 2021 06:42

    Ta książka jest podobno naprawdę świetna, chętnie skuszę się na tę lekturę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Miło spędziłam czas z tą powieścią i czekam na kolejną odsłonę autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdy nie czytałam żadnej książki Mroza, jednak wiem, że czytelnicy go kochają. Muszę w najbliższym czasie coś sobie jego autorstwa zamówić.

    OdpowiedzUsuń
  6. Z Panem Mrozem nadal mi nie po drodze. Jakoś nie mogę sie przekonać do jego twórczości. Kinga

    OdpowiedzUsuń
  7. Trudno będzie w to uwierzyć ale jako ksiazkomaniaczka nigdy nie czytałam książkę Mroza, muszę to zmienić

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też nie nadążam za książkami Pana Remigiusza xD Nie przekonał mnie do siebie jak do tej pory, ale cieszę się, że Tobie odpowiada jego styl pisania :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Niebawem będę chciała się z nią zapoznać. Jestem ciekawa jakie wywrze na mnie wrażenie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Może i ja się skusze na tą pozycję. Myślę, że będę z niej naprawdę zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bardzo miło spędziłam czas z tą powieścią. Jest co nadrabiać.

      Usuń
  11. no nie mogę się przekonać jakoś do tego autorka, jeszcze jego czas dla mnie nie nadszedł

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie czytam książek tego autora, jakoś mnie do niego nie ciągnie. O tej książce nie słyszałam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Słyszałam wiele pozytywnych opinii na temat książek tego autora. Sama jeszcze żadnej nie czytałam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Wstyd się przyznać, ale nie czytałam jeszcze nic spod pióra Remigiusza Mroza :/

    OdpowiedzUsuń
  15. Aż dziwne, że nie czytałam jeszce kryminałów Morza. Po "Parabellum" skutecznie się zniechęciłam do jego twórczości, ale planuje dać mu szansę. Może sięgnę po "Wybaczam Ci:"

    OdpowiedzUsuń
  16. Chętnie kuszę się na thrillery, ale tak dużo ich powstaje, że nie na wszystkie znajduję czas, trzeba wybierać.

    OdpowiedzUsuń
  17. Czaję się na książki Mroza, ale jeszcze żadnej do tej pory nie przeczytałam.

    OdpowiedzUsuń
  18. Znam tego autora, jednak nie czytałam żadnej jego powieści. Nie są dla mnie, więc po nie nie sięgam.

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo lubię tego autora. Od siebie polecam "Siedem wieków śmierci". Niezwykle wciągająca i pouczająca pozycja :)

    OdpowiedzUsuń