Ariana | WS | Blogger | X X

poniedziałek, 19 lutego 2018

Język cierni. Opowieści snute o północy i niebezpieczna magia - Leigh Bardugo

Tytuł : Język cierni. Opowieści snute o północy i niebezpieczna magia 
Tytuł oryginalna : The Language of Thorns: Midnight Tales and Dangerous Magic
Autor : Leigh Bardugo 
Cykl : Grisza 
Tom : 0.5 - 2.5 - 2.6
Wydawnictwo : Mag 
Data wydania : 22.11.2017
Liczba stron : 320
Egzemplarz : recenzencki NOWOŚĆ

" Miłość przemawia kwiatami. Prawda wymaga cierni. Udajcie się do świata mrocznych paktów zawieranych w blasku księżyca; świata nawiedzonych miast i głodnych lasów; świata zwierząt mówiących ludzkim głosem i golemów z piernika. Do świata, w którym młoda syrena głosem przywołuje śmiercionośne sztormy, a strumień może spełnić życzenie usychającego z miłości chłopaka - lecz zażąda za to okrutnej ceny. "

Gdy widzę pięknie wydane książki, to nie mogę przejść obok nich całkiem obojętnie. Gdy dowiedziałam się, że wydawnictwo Mag postanowiło wydać kolejną książkę, autorstwa Leigh Bardugo wiedziałam, że przepadłam całkowicie. Jednak, gdy książka do mnie przyszła i w końcu mogłam wziąć ją w ręce, zakochałam się jeszcze bardziej. Jeśli jesteście srokami okładkowymi, jak ja to po prostu kupcie tę książkę dla samego wydania. 

" Język cierni " to zbiór opowiadań, które zostały stworzone dla dzieci ze świata Griszów. Są to piękne historię, które dopełniają nam historię oraz pokazują jeszcze raz, jaki świat wykreowany przez Leigh Bardugo jest rozległy, oraz ile tam się dzieje. Oczywiście wydanie jest ilustrowane, co do reszty mnie kupiło. Książka przepięknie ilustrowana na każdej stronie mamy nowe obrazki, które łączą się w całość. 

" Język cierni " nie jest w żadnym stopniu związane z trylogią Griszy oraz Szóstki wron. To zbiór sześciu opowiadań, które mają zupełnie innych bohaterów. Także śmiało możecie przeczytać tę książkę, nie znając innych książek tej autorki. Jeśli chcecie przeczytać książkę tej autorki, to jak najbardziej możecie zacząć od tej książki. Ja mam całe dwie serię za sobą i muszę powiedzieć, że chętnie powróciłam do tych opowieści, które na nowo przeniosły mnie w to wspaniałe uniwersum. Jeśli szukacie ładnie wydanej książki dla osoby, która czyta fantastykę to, będzie to świetny prezent.



Jeśli jesteś na tyle niemądry, by zboczyć ze ścieżki, tylko od ciebie zależy, czy wrócisz na drogę.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz