Ariana | WS | Blogger | X X

niedziela, 2 lutego 2020

Dearest. Madeline - Lex Martin

Tytuł: Dearest. Madeline
Tytuł oryginalny: Kissing Madeline
Autor: Lex Martin
Cykl: Dearest
Tom: 3
Wydawnictwo: Kobiece
Data wydania: 15.01.2020
Liczba stron: 374
Egzemplarz: recenzencki


Madeline ma jedno postanowienie – już nigdy nie umówi się ze sportowcem. Nie po tym, jak przyłapała swojego faceta na zdradzie. Razem ze spakowanymi kartonami i złamanym sercem ląduje u przyjaciółki ze studiów. Na szczęście może rzucić się w wir pracy, aby zapomnieć o tym, co było. Jednak w najmniej spodziewanym momencie pojawia się on. Darren to nowy zawodnik NFL i gorąca gwiazda amerykańskiego futbolu. Kiedy odkrywa, że jego sąsiadka ma nową współlokatorkę, liczy na przyjaźń… z bonusami. Czy Madeline złamie dla niego swoje postanowienie?

Ja na zakończenie tej serii czekałam naprawdę długo. Zaczęłam nawet czytać Madeline po angielsku, jednak po 30 stronach odłożyłam, ponieważ miałam pilniejsze książki, za które musiałam się zabrać. Później zapomniałam o tej serii i dopiero gdy zobaczyłam, na początku stycznia zapowiedzi wydawnictwa Kobiecego to sobie przypomniałam i wiedziała, że na pewno muszę ją przeczytać. 

Kiedy Maddie zostaje zdradzona przez swojego narzeczonego, przestaje wierzyć, że sportowcy mogą być naprawdę uczciwi i wierni. Wprowadza się do swojej przyjaciółki i próbuje stanąć na nogi po rozstaniu. Maddie jest dziennikarką, która zajmuje się dokumentami i faktami. Jednak za sprawą wielkiej pomyłki i przypadku, musi nagrać pierwszy odcinek nowego programu, który będzie futbolem w pigułce dla kobiet. Kobieta nie jest z tego pomysł zachwycona, jednak szef nie daje jej wyboru. Osobą z którą kobieta przeprowadza ten program, jest nikt inny, niż osławiony futbolista NFL, przystojny Darren Slon. Nie jest to ich pierwsze spotkanie, ponieważ poznali się za sprawą Clementine (jest to jej były chłopak), a gdyby tego było mało, to okazuje się, że są sąsiadami.

Maddie nie chce angażować się emocjonalnie w żaden związek, wie, że Darren ma wokół siebie mnóstwo kobiet, z którymi może się zabawić. Darren natomiast dopiero rozstał się ze swoją dziewczyną, nie szuka kolejnego związku, pragnie skupić się na futbolu. Jednak ta dwójka, chociaż zupełnie do siebie niepasująca znajdzie wspólny język, który ich połączy.

Trzeci tom serii “Dearest” jest chyba najbardziej pikantną, jeśli chodzi o sceny seksu częścią. Ta książka po prostu jest nią przepełniona. A z tego, co mi się wydaje pierwszy oraz drugi tom były raczej w miarę spokojne. Mnie to oczywiście nie przeszkadza, jednak wiem, że nie każdy lubi taki zwrot akcji w książkach. Bardzo polubiłam Maddie oraz Darrena. Jest to naprawdę zgrana para, której ja kibicowałam od samego początku. Dajcie mi znać czy znacie tę serię oraz czy czytacie książki dla kobiet/romanse. 

„Każdy ma jakieś brudy, Daren. Chodzi o to, żeby nauczyć się nie popełniać takich samych błędów.”







36 komentarzy:

  1. Ciekawe podejście, zdradził ją chłopak, który był sportowcem, więc wszyscy sportowcy są źli... trochę takie podejście małolaty. Mam nadzieję, że reszta książki jest utrzymana w bardziej dojrzałej konwencji :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super recenzja :) Wydje mi się, że z miłą chęcią sięgnę po tą książkę. Wychowałam się w środowisku wattpada, gdzie podobnych książek było na pęczki i mi się podobały. Więc jestem pewna, że z miłą chcęcią sięgne i po te książki.

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja właśnie jestem na początku swojej przygody z tą serią :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Takie klimaty książek są dla mnie najbardziej bliskie i sięgam po nie z przyjemnością. Chętnie skuszę się na tę pozycję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie czytałam jeszcze pierwszych tomów tej serii, więc wszystko przede mną.

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwsze słyszę o tej serii, ale nie wydaje mi się, żeby była ona w moich klimatach. Zapamiętam tytuł, gdybym kiedyś chciała sięgnąć po coś w tym stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeśli tak mocno nie możemy się doczekać, że sięgamy po książkę w oryginalnym zapisie, to nic tylko się cieszyć.

    OdpowiedzUsuń
  8. Czeka już u mnie na swoją kolej, nie mogę się doczekać czytania. ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie jestem do końca przekonana. Nie do końca lubię taką fabułę.

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajna recenzja ja niestety ze względu na zbliżający się termin porodu nie mam zbytnio czasu na książki.

    OdpowiedzUsuń
  11. Książka wydaje się z mojego gatunku. Jednak odnoszę wrażenie, że braknie mi czasu aby to wszystko przeczytać. Na dzień dzisiejszy nie biorę jej do swojej listy "Chcę przeczytać"
    Pozdrawiam Serdecznie
    https://smallbookwoorld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja muszę w końcu zabrać się za pierwszą część :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Szczerze powiedziawszy nie znam tej serii i raczej zapoznanie z nią nie nastąpi zbyt szybko.

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie znam jeszcze tej serii, ale myślę, że doskonale sprawdzi się na wakacje. 😊

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie wiem czy książka przypadłaby mi do gustu. Ale zapisuję tytuł.

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie przepadam za tego typu literaturą. Chyba jestem już za stara na te wszystkie problemy w rodzaju złamane serca, zdradzieccy sportowcy itp.

    OdpowiedzUsuń
  17. Zdecydowanie nie moje klimaty 😉

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie czytałam tej serii, pierwszy raz o niej słyszę, ale zdecydowanie to nie lektura dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Tym razem pozycja zupełnie nie pasuje do książek po jakie sięgam. Mam jednak kogoś, komu mogę ją polecić.

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie słyszałam wcześniej o serii. Wygląda jak książka w sam raz na walentynki 😊

    OdpowiedzUsuń
  21. Tej serii nie znam, ale bardzo lubię literaturę kobiecą. Cała historia brzmi trochę tajemniczo i to mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  22. Jeszcze nie czytałam pierwszych dwóch części. Myślę, że po nie sięgnę :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie znam tej serii ale brzmi naprawdę zachęcająco :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Czytam romanse, jakos tych książek nie znam. Z miłą chęcią zapoznam się z wszystkimi książkami.

    OdpowiedzUsuń
  25. Tak, czytam, w ostatnim czasie znów się w nich zakochałam ;) I teraz będę się je starać się czytać coraz częściej ;) A tę serię sobie zapiszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Gdybym miała więcej czasu, to bym pewnie była na bieżąco z kolejnymi tomami książek z Kobiecego. A tak, to tylko pierwsze części mogę czytać :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Nie znam tej serii. \nie słyszałam o niej wcześniej, ale... mimo, że lubię ten klimat to powoli mam już dosyć historii miłosnych sportowca z dziewczyną. Tym bardziej jeśli jest to footbolista. Tyle było już takich historii, że chyba nic nowego nie da się wymyślić. Szkoda, że nie ma powieści o koszykarzach, biegaczach, lekkoatletach czy siatkarzach. Wszędzie tylko footbool oraz pięści (ten motyw o dziwo jeszcze mi się nie znudził).

    OdpowiedzUsuń
  28. Z przyjemnoscią sięgnę po tę ksiażkę :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ta seria jest dla mnie bardzo słaba. Nijaka i nudna.

    OdpowiedzUsuń
  30. Czasem przeciwieństwa rzeczywiście się przyciągną w książkach

    OdpowiedzUsuń
  31. Przyjemnego czytania nigdy dość, książki są wspaniałe, skomponują się z każdym nastrojem czytelnika.

    OdpowiedzUsuń
  32. Lubię książki od kobiecego, ale tej serii jeszcze nie znam. Zapiszę sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  33. To kompletnie nie mój gatunek literacki, więc nie sięgnę. :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Niestety książka nie dla mnie. Nie dość, że nie lubię literatury kobiecej to jeszcze fabuła wydaje się być bardzo oklepana - Ona została zdradzona, ale zaraz poznaje przystojnego sportowca.

    OdpowiedzUsuń
  35. Jednak tym razem nie dam się skusić. Jakoś nie czuje chemii. Kinga

    OdpowiedzUsuń