Ariana | WS | Blogger | X X

wtorek, 18 lutego 2020

Kastor - Agnieszka Lingas - Łoniewska

Tytuł: Kastor
Autor: Agnieszka Lingas - Łoniewska
Cykl: Bezlitosna siła
Tom: 1
Wydawnictwo: Burda Publishing Polska
Data wydania: 05.06.2019
Liczba stron: 300
Egzemplarz: własny

Kastor, tom pierwszy, opowiada o Konstantym „Kastorze” Lombardzkim, który odnosi zwycięstwa zarówno w życiu zawodowym, jak i na ringu. Jest twardy i pozbawiony empatii. Pod tą maską kryje się jednak dramat z dawnych lat. Szczelina w twardym pancerzu pojawia się wtedy, gdy poznaje Anitę Sokół, skromną, lękliwą dziewczynę, która zatrudnia się do sprzątania jego biura. Okazuje się, że to nie jest jej jedyne zajęcie – pracuje także w klubie, by spłacić długi z przeszłości.

Jest to moje pierwsze spotkanie z twórczością Pani Agnieszki. Długo zbierałam się również, aby przeczytać jakąś jej książkę. Mój wybór padł na jej nową serię “Bezlitosna siła”, która opowiada historię zawodników podziemnych walk MMA. Gdzie mamy sport, romans I przystojnych panów jestem również i ja. Czy “Kastor” to dobra książka, która przekonała mnie do czytania kolejnych?

Konstanty Lombardzki jest prezesem bardzo dużej firmy. Osiągnął sukces przez to, że nie zważa na uczucia innych, jest chamski i pozbawiony empatii. Jednak nocą zmienia się w Kastora, zawodnika podziemnych sztuk walki, który uwielbia się bić i sprawiać innym ból. Do czasu, gdy na jego drodze staje piękna Anita, która zburzy mur wokół Kontatyna i nauczy go, co to jest współczucie i pomoc drugiej osobie. Konstanty oraz Anita zmagają się z wieloma demonami przeszłości, które siedzą w ich sercach, przez to, co zrobiły im najbliżsi.

Nie spodziewałam się takiej dawki emocji, gdy sięgałam po tę książkę. Jednak Agnieszka potrafi sprawiać, że czytelnik nie ma dosyć i chce więcej. Na mojej półce stoi już drugi i trzeci tom tej serii, po które w niedalekiej przyszłości mam również chęć sięgnąć. Podoba mi się jak autorka podeszła do problemów, z którymi zmagają się nasi bohaterowie. To, co musieli przeżyć w swoim krótkim życiu, otwiera oczy na wiele problemów. Fajnie również, że akcja książki dzieje się we Wrocławiu, jest to moje rodzinne miasto i dawno już o nim nie czytałam w książce. Każdy kolejny tom będzie opisywał historię różnych bohaterów, jednak są oni bardzo mocno ze sobą związani, więc myślę, że te książki najlepiej czytać po kolei.

To nie baty i ćwiczenia ranią najbardziej. 
Tylko słowa. 
Te mają cholerną siłę unicestwiającą.




31 komentarzy:

  1. Bardzo poznać ten cykl i na pewno to zrobię. ��

    OdpowiedzUsuń
  2. Czytałam już 3 książki autorki i wiem że jest ona dilerką emocji. Tej serii jeszcze nie znam ale planuję przeczytać

    OdpowiedzUsuń
  3. Słyszałam już co nieco o tej autorce, jednak jak dotąd jej twórczość nie stanęła na mojej drodze. Chyba to nie powinno dziwić, bo jednak często kręci się ona wokół tematyki, która niespecjalnie mnie kręci. Ta książka również mnie nie zachęca. Przypuszczam jednak, że jej fani oraz kochający ten gatunek czytelnicy na pewno będą usatysfakcjonowani.

    OdpowiedzUsuń
  4. Za każdym razem jak ją widzę, to się zastanawiam czy chcę ją czytać. S=Póki co, na prawdę nie mam pojęcia... z jednej strony bym przeczytała, a z drugiej mnie od niej odrzuca.

    OdpowiedzUsuń
  5. Za każdym razem, gdy patrzę na tę książkę to mam na nią ochotę. Ale z drugiej strony mam taki stos książek do recenzji, że nie wiem kiedy znalazłabym na nią czas.

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubie ksiazki,ktore trzymaja w napieciu. Ciekawa propozycja do przeczytania.

    OdpowiedzUsuń
  7. Autorka zdobyła już rzesze fanów, chętnie sięgają po jej książki. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam wrażenie, że już jest jakiś nadmiar książek z tym motywem ringu...

    OdpowiedzUsuń
  9. W sumie jeszcze nie czytałam książek z motywem walki w ringu, mogłoby to być coś nowego :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Autorki nie kojarzę, ale książka wydaje się być ciekawa i warta zaintwresowania. Czekam na recenzję kolejnych tomów

    OdpowiedzUsuń
  11. Myślę, że mogłabym się nią zainteresować, tym bardziej że bohater jest zawodnikiem MMA, a takich bohaterów lubię sobie wyobrażać :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Czytałam kilka negatywnych opinii na temat twórczości tej autorki, więc pewnie nie sięgnę, a jak już to nie prędko.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ta seria mnie ciekawi, szczególnie że naprawdę dużo o niej w sieci. Może kiedyś sięgnę.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ta książka może być całkiem fajna do czytania wieczorami :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Na razie nie planuje jej czytać, głównie przez to, że rzadko i z niechęcią czytam ten gatunek literatury. Najważniejsze, że tobie się podobała.

    OdpowiedzUsuń
  16. To wprawdzie nie mój target, ale mam komu polecić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również mam komu polecić :) jedna z koleżanek lubi takie pikantne historie.

      Usuń
  17. Twoj cyctat na końcu posta jest mega prawdziwy. To prawda słowa ranią najbardziej, coś o tym wiem.

    OdpowiedzUsuń
  18. Trochę przejadł mi się w literaturze motyw bezlitosnego mężczyzny i delikatnej, zalęknionej kobiety.

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie słyszałam wcześniej o tej serii, ani o tym autorze, a jak widzę jego twórczość zapowiada się obiecująco.

    OdpowiedzUsuń
  20. Ostatnio brak mi czasu na wszystko tym bardziej na czytanie. Ale widze, że nudzić to przy tej książce się nie można.

    OdpowiedzUsuń
  21. Czytałam ją i mi się podobała :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie czytałam żadnej z książek tej autorki.

    OdpowiedzUsuń
  23. Muszę przyznać, że podoba mi się ta książka i nie wiedziałam, że mam już jedną książkę z tej serii. Może być ciekawie.

    OdpowiedzUsuń
  24. Kojarzę tę serię, ale jakoś mnie do niej nie ciągnie :(

    OdpowiedzUsuń
  25. Mile wspominam ten tytuł i nawet raz do niej wracałam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Raczej nie dla mnie. Nie ciągnie mnie do tej serii :(

    OdpowiedzUsuń
  27. Marzy mi się przeczytanie książek w tej tematyce, polowałam na jedną, ale nigdzie nie mogę dostać pierwszej części, więc z pewnością tej się za niedługo przyjrzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Zbieram się, żeby przeczytać coś tej autorki, ale nie mogę. Do tej książki też nieszczególnie mnie ciągnie.

    Książki jak narkotyk

    OdpowiedzUsuń
  29. Myślałam, żeby to przeczytać, ale odpuściłam

    OdpowiedzUsuń
  30. Nie czytałam tej serii, nie słyszałam o niej i raczej nie sięgnę, bo to nie moja bajka. ;)

    OdpowiedzUsuń