Ariana | WS | Blogger | X X

czwartek, 20 lutego 2020

Jednak mnie kochaj - Laura Kneidl

Tytuł: Jednak mnie kochaj
Tytuł oryginalny: Berühre mich. Nicht
Autor: Laura Kneidl
Cykl: Jednak mnie kochaj
Tom: 1
Wydawnictwo: Jaguar
Data wydania: 14.08.2019
Liczba stron: 480
Egzemplarz: własny


Kiedy Sage przyjeżdża na studia do Melview w Nevadzie, nie ma ani przyjaciół, ani pieniędzy, ani dachu nad głową. Jej konto świeci pustkami, więc śpi w samochodzie, jest zagubiona i niepewna jutra, ale jednocześnie z determinacją walczy o nowe życie. Na szczęście, wkrótce spotyka na swej drodze bratnią duszę. Sage i April szybko się zaprzyjaźniają. Istnieje jednak pewien problem – April ma brata, przystojnego amatora erotycznych podbojów, a Sage, z uwagi na swoją przeszłość, stara się trzymać jak najdalej od nieznanych mężczyzn. Stopniowo okazuje się jednak, że Luca to wrażliwy, zraniony człowiek, który podobnie jak ona potrzebuje prawdziwej bliskości. Kiedy wydaje się już, że Sage odzyskuje radość życia, przeszłość jeszcze raz pokazuje swe złowrogie oblicze i powraca jak upiór podczas radosnych świątecznych dni…

Książka, o której dzisiaj wam opowiem, bardzo długo mnie prześladowała na instagramie. Dosłownie w tamtym roku była wszędzie i każdy pisał o niej same dobre rzeczy. W końcu za sprawą premiery 2 tomu postanowiłam zapoznać się z tą serię i powiem wam, że nie wiem, dlaczego tak długo czekałam. “Jednak mnie kochaj” to przepiękna historia poranionej duszy i chłopaka, który boi się zranienia przez najbliższe osoby.

Sage ucieka z rodzinnego domu, aby zacząć nowe życie z dala od NIEGO. Zaczęła studia, stara się o posadę w bibliotece i unika mężczyzn, jak tylko bardzo się da. Kobieta w młodym wieku przeszła w domu rodzinnym piekło, z którego nie otrząsnęła się aż do dzisiaj. Jednak postanawia, że jej lęki nie przejmą nad nią kontroli i postanawia zapisać się na terapię, która pomoże się kobiecie uporać z demonami.

Już pierwszego dnia Sage, poznaje swoją nową przyjaciółkę Apirl, z którą od razu nawiązuje nic porozumienia. Kobieta jednak nie potrafi zaufać, swoim uczuciom dlatego robi wszystko, aby oddzielić się grubą nicią od brata April. Jednak nie do końca jej się to udaje, ponieważ Luke bardzo dba o uczucia swojej nowej znajomej, ponieważ pragnie dla siostry wszystkiego, co najlepsze. Jednak Sage jest dla nich wielką zagadką i chociaż widzą, że coś się dzieje, to nie naciskają na nią, aby się przed nimi otworzyła.

“Jednak mnie kochaj” to przepiękna historia o dwójce osób, które boją się w swoim życiu czegoś znacznie innego. Sage, nie może znieść obecności mężczyzn, ma wrażenie, że każdy w jej pobliżu chce jej zrobić coś złego. Luke natomiast boi się zranienia, przez które musiał przejść jego tata. Ta dwójka, chociaż znacznie różna chce zaznać szczęścia. Ja bardzo kibicuje Sage i Lukowi, bo ta dwójka jak nikt inny zasługuje na szczęście. Mamy tutaj bardzo mocne motywy. Jednym z ważniejszych jest motyw przyjaźni oraz przemocy fizycznej i psychicznej. Nie wyobrażacie sobie nawet co przeszła nasza bohaterka w swoim krótkim życiu.


"Rozmowy mogą prowadzić do uczucia, a seks tylko udaje uczucia. Ale kiedy uczucia już się pojawią, łatwo zostać zranionym."



30 komentarzy:

  1. "...kiedy uczucia już się pojawią, łatwo zostać zranionym" - zgadzam się z tym cytatem. Co do książki, to zaciekawiłaś mnie tą historią i chętnie poznam bliżej losy bohaterów.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten tytuł jeszcze przede mną, ale mam nadzieję, że już niedługo. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wydaje sie być ciekawa, ale trochę za ckliwa jak dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta seria bardzo mnie ciekawi i planuję po nią sięgnąć. 😊

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam, nie czytałam, ale okładka znajoma. Tyle jest książek na rynku, że nie sposób przeczytać wszystko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety, trzeba dokonywać selekcji ze świadomością, że czasem się coś straci.

      Usuń
  6. Nieczęsto sięgam po takie książki, ale czasami zwyczajnie mam ochotę na odskocznię do czegoś innego. Zapisałam sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Szykuje się przyjemne czytanie dla miłośników takich klimatów. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zainteresowałaś mnie. Wiem co to znaczy dostać kopa od życia i jak w krótkim czasie można przejść wiele złych rzeczy. Jestem ciekawa historii tych dwojga.

    OdpowiedzUsuń
  9. Twoje cytaty zawsze są trafione i prawdziwe. Prawdę miłość ma dwa oblicza. Książka podoba mi się

    OdpowiedzUsuń
  10. Historia musi być naprawdę bardzo ciekawa. Rzadko się trafia na takie głębsze książki.

    OdpowiedzUsuń
  11. Wydaje mi się być to bardzo ciekawa lektura na wieczory :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Taka książka z historią miłości i nieszczęść w tle mogła by mi się spodobać.

    OdpowiedzUsuń
  13. Też widziałam ją kilkukrotnie gdzieś w internecie. Jeszcze po nią nie sięgnęłam, ale jest interesująca :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Pierwszy raz ją widzę, okładka inne niż wszystkie. Może przeczytam, bo brzmi całkiem całkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Tematyka spełnia moje kryteria przy wyborze odpowiedniej dla mnie książki.

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie potrafię wczuć w te romansowe historie. Zupełnie nie mój klimat.

    OdpowiedzUsuń
  17. Książkę z pewnością widzę po raz pierwszy

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam romanse, a to kolejna książka, którą przeczytałabym w mgnieniu oka. Póki co muszę nadrobić zaległości.

    OdpowiedzUsuń
  19. O, tłumaczenie z niemieckiego. Rzadko sięgam po niemieckie książki. Zaciekawiłaś mnie.

    OdpowiedzUsuń
  20. Słyszałam o tej książce dużo dobrych opinii, więc czuję, że niedługo po nią sięgnę :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Brzmi ciekawie. Znam tę serię i prawdopodobnie w swoim czasie po nią sięgnę :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Sporo osób, w tym i Ty, chwali tą książkę. Musze sprawdzić i ja jak ją odbiorę.

    OdpowiedzUsuń
  23. A ja się długo broniłam przed tą książką, ale po twojej recenzji mam ochotę ją przeczytać <3

    OdpowiedzUsuń
  24. Mnie dalej ta książka i resztą tomów tej serii prześladuje. Może w końcu się na nią skuszę.

    Książki jak narkotyk

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo podoba mi się okładka, chętnie bym to przeczytałam w wakacje.

    OdpowiedzUsuń
  26. Okładka przepiękna, ale sama treść nie do końca do mnie przemawia. :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Swego czasu bardzo chciałam przeczytać tę książkę :)

    OdpowiedzUsuń