Ariana | WS | Blogger | X X

wtorek, 26 listopada 2019

Następnym razem - Karolina Winiarska

Tytuł: Następnym razem
Autor: Karolina Winiarska
Wydawnictwo: Szósty zmysł
Data wydania: 20.11.2019
Liczba stron: 320
Egzemplarz: BOOK TOUR


Pod włoskim słońcem, między Olgą a Michałem zrodziło się uczucie. Po powrocie do Polski ich kontakt się urywa. Jednak żadne z nich nie wymazało tego drugiego z pamięci. Kilka lat później, jako dorośli ludzie, próbują zbudować nowe związki, chcąc zapomnieć o przeszłości i nie wracać do tego, co ich łączyło. Mimo to wciąż o sobie myślą i tęsknią.
Czy Olga i Michał odważą się pójść za głosem serca?
I czy pierwsza miłość może przetrwać próbę czasu?
Następnym razem to historia o sile pierwszej miłości, która nigdy nie daje o sobie zapomnieć."

Dzisiaj czas, abym opowiedziała wam kilka słów o książce “ Następnym razem”. Jest to debiut Karoliny Winiarskiej. Autorka poradziła sobie świetnie, jak na debiut jest to książka naprawdę dobra i warta przeczytania. Nie sądziłam, że tak bardzo polubię Olgę i Michała. Nie czytałam nigdy żadnej książki od wydawnictwa Szósty zmysł. Jednak słyszałam, że wydają tylko naprawdę dobre tytuły. Teraz już wiem, że muszę tym książką przyjrzeć się trochę bliżej. A wy czytaliście “Następnym razem”? A może polecicie mi inne książki od wydawnictwa Szósty Zmysł warte uwagi?

Olga razem ze swoją najlepszą przyjaciółką Martą, wyjeżdżają do Włoch na wakacje. Tam poznają Michała oraz jego przyjaciela Norberta. Olga i Michał dogadują się ze sobą bardzo dobrze, jednak nieśmiałość dziewczyny wygrywa. Jednak po powrocie do Polski Olga nie potrafi zapomnieć o Michale. Wie jednak, że życie nie jest wcale takie proste, ona po skończeniu szkoły przeprowadzi się na studia do Krakowa, a Michał planuje studiować w Warszawie. Chociaż wiele razy mogli się spotkać, ich drogi nigdy się nie krzyżują. Olga układa sobie życie, Michał również nie próżnuje i związuje się z Laurą. Jednak ta dwójka jest sobie po prostu pisana.

“Następnym razem” to naprawdę udana książka. Nie sądziłam, że autorka mnie czymś zaciekawi, jednak udało jej się, oczywiście nie była to książka idealna. Ale jak na debiut to naprawdę nie mogę się do niczego przyczepić. Karolina miała świetny pomysł i przeniosła go na papier. Ja czytając końcówkę, po prostu się popłakałam. Zakończenie mnie rozwaliło, i nie dowierzałam, że można w taki sposób zakończyć tę historię. Na pewno czekam na inne książki Karoliny i sięgnę po nie w ciemno. Jestem oczarowana i naprawdę dawno nie czytałam tak dobrej książki polskiej autorki. Polecam, bo naprawdę warto.

"Rozstanie boli – zwłaszcza zbyt szybkie. Jest moment, gdy widzisz ciemność i pustkę. Nie wierzysz. Krzyczysz, bo świat się kręci, a nie powinien. Po chwili przychodzi jednak spokój. Nie mija tęsknota. Nie mija smutek. Nie mija. Zostaje. Oswajasz je i co wieczór głaszczesz. Ostrożnie, z dystansem. Czasami myślę, że to nieprawda – zły sen, lecz on nie znika. Wtedy na chwilę znowu się łamię i cierpię"





31 komentarzy:

  1. Nie wiem czy jest dobry moment na rozstanie. Książka jak dla mnie zbyt mdła się wydaje. :/

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak dla mnie to pozycja ta wydaje się być nudnawa. :/
    Także raczej nie sięgnę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Przyznam, że mnie zaintrygowałaś. A skoro końcówka sprawiła, że się popłakałaś to muszę sięgnąć po tą lekturę ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czytałam o tej książce naprawdę różne opinie, dlatego muszę wyrobić sobie o niej własne zdanie. ��

    OdpowiedzUsuń
  5. Czytałam! Bardzo udany debiut (drobne minusiki wybaczam), świetna historia i zakończenie które zwala z nóg

    OdpowiedzUsuń
  6. Trudno by było zrobić idealny debiut, ale i tak się cieszę, że jest tak dobrze.

    OdpowiedzUsuń
  7. Spotkałam się z różnymi opiniami o tej książce, więc jej lekturę odłożyłam w czasie. Na razie. Będę chciała wyrobić sobie swoją opinie.

    Książki jak narkotyk

    OdpowiedzUsuń
  8. Książka wydaje się nie bardzo w moich klimatach, więc raczej się za nią nie wezmę .

    OdpowiedzUsuń
  9. Muszę przyznać, że zaciekawiłaś mnie tą książką. Chętnie po nią sięgnę w wolnej chwili.

    OdpowiedzUsuń
  10. Czytał ta książke, bardzo mi się spodobała. To moje klimaty.

    OdpowiedzUsuń
  11. Lubię takie historie chętnie przeczytam tę ksiażkę

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam ją na półce hehe i będzie czytania.

    NASZ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  13. Choć to nie moje rejony literackie, to bardzo zaciekawiłaś mnie recenzją.

    OdpowiedzUsuń
  14. Wspaniała recenzja kochana, czuję że to moje klimaty :)
    Pozdrawiam ciepło ♡

    OdpowiedzUsuń
  15. Chciałam tę książkę przeczytać, ale muszę ją odłożyć w nieco późniejszy termin niż planowałam.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ooooo, nie znam tej książki. Zaciekawiła mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Książka mnie zaciekawiła, więc chętnie przeczytam w wolnym czasie :D
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Mam w planach ten tytuł i na pewno niedługo przeczytam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Wolę książki z nieco innego gatunku. Ale warto sięgać po nowe rzeczy. Może w wolnym czasie przyjrzę sie tej książce.

    OdpowiedzUsuń
  20. Myślę, że lektura przypadłaby mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Chętnie bym ją przeczytała :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Chętnie bym ją przeczytała ale nie wiem czy znajdę na nią teraz czas

    OdpowiedzUsuń
  23. Historia wydaje się być ciekawa, ale nie zupełnie wiem czy przypadła by mi do gustu ta pozycja:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo dobra powieść, mam nadzieję, że autorka nie poprzestanie na tym tytule. ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Może kiedyś dam jej szansę. Na ten moment nie zainteresowała mnie jakoś przesadnie :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Wygląda na lekka i przyjemną opowieść

    OdpowiedzUsuń
  27. Totalnie nie moja bajka taka tematyka, więc nie sięgnę mimo Twoich zachwytów.

    OdpowiedzUsuń
  28. Uwielbiam debiuty, a tym bardziej naszych rodaków. Lubię dawać im szansę, bo nigdy nie wiadomo, czy nie natrafimy na takiego twórcę, co to tak zachwyci, że aż będzie się chciało pisać o nim pieśni pochwalne. Jednak tutaj będę musiała się troszeczkę zastanowić. Fabuła brzmi nawet dobrze, jednak i tak boję się przedobrzenia wątku. Cała ja!

    OdpowiedzUsuń
  29. Skoro to świetny debiut, to chętnie przeczytam. Oby na mnie książka wywarła równie pozytywne wrażenie.

    OdpowiedzUsuń
  30. Literatura kobieca to nie moja bajka. Zdecydowanie bardziej wolę kryminały i reportaże.

    OdpowiedzUsuń