Ariana | WS | Blogger | X X

środa, 20 listopada 2019

Hope Again - Mona Kasten

Tytuł: Hope Again
Tytuł oryginalny: Hope Again
Autor: Mona Kasten
Cykl: Begin Again
Tom: 4
Wydawnictwo: Jaguar
Data wydania: 02.10.2019
Liczba stron: 328
Egzemplarz: recenzencki

"Everly Penn nigdy nie chciała się zakochać, a już na pewno nie w wykładowcy. Ale Nolan Gates jest czarujący, inteligentny i seksowny. Tylko przy nim Everly udaje się zapomnieć o mrocznych myślach, które od dzieciństwa nie dają jej spać w nocy. Im lepiej go poznaje, tym intensywniejsza staje się więź między nimi, tym bardziej Everly chce przekroczyć niewidzialną granicę, oddzielającą ją od Nolana. Nie wie jednak, że za jego optymizmem i miłością do literatury kryje się tajemnica. Tajemnica, która może zniszczyć ich miłość, zanim się na dobre zaczęła."

“Hope Again” to już czwarty tom serii “Again” od Mony Kasten. Jest to jedna z lepszych książek, jakie napisała Mona. Jak wiecie ja, z jej książkami jestem na bieżąco i zawsze chętnie po nie sięgam, gdy tylko pokazują się na naszym polskim rynku.

Naszą główną bohaterką w tej części jest Evelyn Penn. Dziewczyna nie miała łatwego dzieciństwa. Odbiło się to na jej dorosłym życiu, ponieważ kobieta, przestała całkowicie wierzyć w miłość. Jej ojciec był bardzo agresywny i Evelyn oraz jej mama nieraz zostały pobite. Jednak kobieta nie przewidziała, że miłość zapuka do jej drzwi. Gdy wchodzi na zajęcia z kreatywnego pisania i poznaje swojego wykładowcę, jest nim naprawdę mocno oczarowana. Nolan to wykładowca inny niż wszyscy, bardzo mocno skupia się na studentach i traktuje ich po przyjacielsku. Jest bardzo pomocny, przez co studenci go uwielbiają. Jednak to Evelyn wpadła mu w oko i bardzo stara się dowiedzieć o niej jak najwięcej. Nie wie jednak, że dziewczyna skrywa mroczne sekrety. On również nie mówi o sobie wszystkiego. Czy ta zakazana miłość ma szansę przetrwać?

Bardzo spodobało mi się to, że akcja tej książki dzieje się w tym samym czasie co w trzecim tomie. Mamy fajne nawiązania i widzimy zachowanie bohaterów z poprzednich tomów. Książka jest chyba najlepszą z tej serii. Porusza bardzo trudy temat, jakim jest przemoc domowa z udziałem dzieci. Pokazuje jak matki zachowują się, w takich przypadkach i czemu tak się dzieje. Książka jest bardzo poruszająca i można się przy niej wzruszyć. Chociaż ta seria jest o różnych bohaterach to ja polecam czytać ją po kolei. Jest to czwarty tom, ale nie ostatni, wiem już, że seria ma 5 tomów, a kto wie może autorka napiszę ich jeszcze więcej? Jeśli nie znacie Mony Kasten to nadróbcie zaległości bo tracicie fajne książki.

"Niestety, samą siłą woli nie można nikogo uszczęśliwić, choćby człowiek nie wiadomo jak się starał. A już na pewno nie, jeżeli to oznacza twoje cierpienie."




30 komentarzy:

  1. Ja jeszcze nie czytałam pierwszego tomu tej serii.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam w planach poznać ten cykl w przyszłości. 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja już po okładce i tytule widzę, że to książka nie dla mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie mam w planach tego cyklu, ale widzę, że porusza ważne tematy.

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam jedną książkę Mony Kasten na półce, ale jeszcze jej nie przeczytałam. Muszę chyba najpierw zdobyć pozostałe, chociaż moja znajoma czytała ją bez znajomości poprzednich części i była nią zachwycona, więc wkrótce na pewno i ja się na nią skuszę. W tej części poruszony jest ważny temat przemocy, co mnie mocno intryguje. Chętnie w końcu poznam twórczość autorki.

    OdpowiedzUsuń
  6. Niestety bardzo życiowa jest ta historia i często zdarza się w życiu.

    OdpowiedzUsuń
  7. Dopiero czwarty tom skłania mnie, bym się za tą serię wzięła. Czasem warto czekać.

    OdpowiedzUsuń
  8. To bardzo przyjemna seria, którą miło wspominam :D Chętnie sięgnę po kolejne powieści Kasten, gdy tylko się pojawią!

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo lubię takie książki na jesienne wieczory o miłości

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo lubię tego typu książki. Przyjemnie się je czyta i można oderwać się od własnych problemów.

    OdpowiedzUsuń
  11. Słyszałam wiele dobrego o tej serii, ale na razie ją sobie odpuszczę.

    OdpowiedzUsuń
  12. Chociaz o tych książkach jest dużo na blogach to jakoś nie jestem przekonana co do nich.

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie czytałam żadnej książki z tej serii, ale zapamiętam, że warto je poznać :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Na pewno sięgnę po tę serię, bo mam już całą na czytniku, ale trochę potrwa zanim dojdę do tomu 4.

    OdpowiedzUsuń
  15. Słyszałam sporo pozytywnych opinii na temat tej serii, chętnie po nią sięgnę i przeczytam. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja jeszcze nie czytałam tej serii. Może sięgnę.

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie znam tej serii ale bardzo ciekawa historia, prosto z życia

    OdpowiedzUsuń
  18. Musze przeczytac wszystkie tomy. Bardzo fajnie zapowiada się ta książka.

    OdpowiedzUsuń
  19. Książka dobra na jesienne nostalgiczne wieczory ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo lubię takie książki. Dopisana do listy :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Wygląda na naprawdę ciekawą propozycję ;) Może się na nią skusze w wolnej chwili ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Tematyka trudna ale całość książki wydaje się być warta do przeczytania. Rzadko sięgam po książki składające się z tomów

    OdpowiedzUsuń
  23. Książka bardzo życiową, pewnie idealnie ukazuje to co się dzieje tak na prawdę w wielu domach chodź sami nawet o tym możemy nie wiedzieć...

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie czytałam tej serii i raczej po nią nie sięgnę.

    OdpowiedzUsuń
  25. Już kilka razy wspominałam, że ta książka wywołuje we mnie ogromne pokłady pozytywnej energii. Nie mam pojęcia dlaczego. Zresztą cała seria tak ma.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To chyba przez te romantyczne okładki. Okropnie mi się podobają ❤

      Usuń
  26. Uwielbiam tą seerię Mony Lasten. Tak samo jak ty uważąm, że do tej pory ten tom był najlepszym ze serii, choć nie ukrywam, ze bardzo czekam na ostatni tom. Znaja c Kasten zakonczy go godnie i epicko. Kinga

    OdpowiedzUsuń
  27. Uwielbiam styl pisania Mony Kasten. <3 Chcę już kolejny tom.

    OdpowiedzUsuń
  28. Mam już tyle w kolejce do przeczytania, że one mnie przygniotą kiedyś ;) Chociaż chyba na razie mam dość tego typu książek ;)

    OdpowiedzUsuń