Ariana | WS | Blogger | X X

piątek, 16 lutego 2018

Z popiołów - Martyna Senator

Tytuł : Z popiołów
Autor : Martyna Senator 
Cykl : Z popiołów 
Tom : 1
Wydawnictwo : Czwarta Strona 
Data wydania : 8.11.2017
Liczba stron : 336
Egzemplarz : recenzencki 

" Kiedyś wyobrażałam sobie, że moje życie jest pięciolinią, na której każda chwila zostaje zapisana w postaci odpowiednio dobranych nut. A ja niczym wybitny kompozytor codziennie dopisuję dalszą część bezkresnego utworu. Jedne dźwięki są skoczne i wesołe, inne żałosne i pełne melancholii. Wszystkie razem tworzą niepowtarzalną melodię, którą nuci moje serce. Jednak kilka dni temu wszystko umilkło, a całość zaczęła przypominać urwany hejnał. Wydarzenia z przeszłości zmieniły Sarę nie do poznania, odcisnęły piętno na jej poczuciu własnej wartości i zaufaniu do ludzi. Jest teraz pewna, że miłość sprowadza się jedynie do cierpienia. Przynosi ból, łzy i rozczarowanie. Przekonał się o tym także Michał, którego wykorzystała była dziewczyna. Przypadkowe spotkanie dwóch poranionych dusz uruchamia ciąg niespodziewanych zdarzeń i pozwala im poznać życie na nowo. Budowany od lat mur, którym otaczała się Sara, zaczyna pękać za sprawą opiekuńczego Michała. ​"

O książkach Martyny Senator w internecie jest naprawdę głośno za sprawą premiery drugiego tomu. Ja jednak postanowiłam najpierw opowiedzieć wam kilka słów o pierwszym tomie, który miałam okazje czytać, już naprawdę dawno temu jednak nie miałam czasu, aby napisać wam kilka słów o książce „Z popiołów „. Jeśli lubicie lekkie młodzieżowo-obyczajowe książki to jak najbardziej polecam wam właśnie tę serię. 

Sara to młoda kobieta, która dużo przeszła w swoim życiu. Przeszłość mocno odcisnęła jej się na psychice i kobieta nie umie otworzyć się na ludzi. Mieszka razem ze swoją współlokatorką w Krakowie, gdzie studiuje edytorstwo. Kontakt utrzymuje tylko ze swoją ukochaną babcią i to jej może się zwierzyć ze wszystkich trosk. Jednak gdy poznaje, Michała zastanawia się, czy nie spróbować znowu zaufać drugiej osobie. 

„Z popiołów „to książka, która pokazuje przemianę głównej bohaterki i to jak przełamuje swoje dotychczasowe bariery względem drugiej osoby. Jest to oczywiście lekka książka dla młodzieży, jednak bardzo dobrze napisana i mówiąca wiele o ludzkim życiu. Jeśli szukacie właśnie takiej książki, która umili wam czas oraz ociepli wasze serduszka, to jak najbardziej polecam zapoznać się z książkami Martyny Senator. 



Ludzkie serce czasami zapomina, jakie potrafi być silne. Dlatego od czasu do czasu trzeba mu o tym przypomnieć.


2 komentarze:

  1. Czytałam sporo dobrych opinii o książkach tej autorki, ale mimo to nie ciągnie mnie do jej twórczości. Może kiedyś z nudów rozejrzę się za jej powieściami, ale póki co nie czuję takiej potrzeby. ;)
    Pozdrawiam!
    https://recenzjeklaudii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam na półce i czeka na przeczytanie :)

    OdpowiedzUsuń