Ariana | WS | Blogger | X X

środa, 21 października 2020

Antonio - Agnieszka Siepielska

Tytuł: Antonio
Autor: Agnieszka Siepielska
Cykl: Synowie zemsty
Tom: 2
Wydawnictwo: NieZwykłe
Data wydania: 20.05.2020
Liczba stron: 308
Egzemplarz: BookTour



Alyssa Scott nie może się pozbierać po poniżeniu, jakie zafundował jej narzeczony, i to przed ołtarzem! On sobie teraz beztrosko żyje, kiedy ona nie potrafi poskładać złamanego serca. W akcie szaleństwa lub rozpaczy, sama nie wie, kiedy na światłach dostrzega swojego eks w samochodzie, rusza za nim.
Trafia do podejrzanej dzielnicy, ale to nie cofa jej przed pragnieniem dokonania zemsty. Gdy tylko widzi samochód Camerona, nie waha się ani chwili. Jednak okazuje się, że auto, które właśnie zdewastowała, nie należało do jej narzeczonego… ale do gangstera Antonio Valentiego.

“Antonio” to drugi tom super serii w mafijnych klimatach “ Synowie zemsty”. Już naprawdę dawno temu recenzowałam pierwszy tom tej serii. Nie miałam żadnych wątpliwości, że ta książka mi się spodoba. Jednak gdy zaczęłam ją czytać, to przepadłam od samego początku. Agnieszka ma naprawdę niesamowity styl tworzenia postaci. Są one takie realne, że mamy wrażenie, że je znamy z naszego otoczenia. Jeśli lubicie mafijne klimaty, mroczne interesy to jest to seria, którą musicie poznać.

Nasze decyzje czasami odbijają się cieniem na naszym całym życiu. Przekonała się o tym Alyssa, która w gniewie postanawia zniszczyć samochód swojego byłego narzeczonego. Jak się szybko okazuje popełnia wielki błąd,ponieważ zniszczony samochód nie należał do niego a do członka rodziny Valenti. Jak można się domyślać Alyssie nie uchodzi to na sucho I zaciąga ogromny dług, który ciężko jest jej spłacić.

Pierwsza część tej serii była dobra I miło ją wspominam, jednak to, co działo się w tym tomie, przebiło wszystko. Postać Antoniego od samego początku mnie fascynowała, w pierwszym tomie została pokazana bardzo mrocznie, przez co chciałam go poznać jeszcze bliżej. Agnieszka nie zawiodła mnie, I mam nadzieje, że doczekamy się również trzeciego tomu, bo jestem tak bardzo ciekawa, co tam jeszcze się wydarzy.

- Po moim trupie - wypalam i ruszam do sypialni.
- Jeszcze nic straconego... dolcezza! - krzyczy z rozbawieniem.
Ja myślałam, że mam nierówno pod sufitem, ale nastroje tego faceta zmieniają się co minutę i jeszcze mnie tu pewnie obraża tym włoskim słowem.
- Sam jesteś taki dolcezza - mruczę.




15 komentarzy:

  1. Nie zapragnęłam czytać pierwszej części, bo klimat wydawał mi się przesadzony i zbyt mroczny. Ale teraz widzę, że rozwinął się w ciekawym kierunku, więc kto wie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Przyznam, że mimo iż nie jest to mój ulubiony gatunek, to bardzo kusisz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zupełnie nie moje klimaty czytelnicze. Nie lubię tego typu literatury, jednak cieszę się, że powieść spełniła Twoje oczekiwania.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie, kiedy kontynuacja daje nam jeszcze intensywniejsze wrażenia czytelnicze, wyczekiwanie opłaca się. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie czytałam tej książki ale mam w planie skusić się na nią za jakiś czas. Lubię książki z tego Wydawnictwa.

    OdpowiedzUsuń
  6. jakoś nie odnajduję się w takiej tematyce, chociaż ten dialog na końcu trochę mnie do tej książki przekonał :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Czytałam tą książkę i pamiętam ze bardzo mi sie podobała. Czekam na kolejne książki tej autorki.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ostatnio bardzo polubiłam takie mafijne klimaty, także koniecznie muszę po nią sięgnąć, najpierw jednak muszę przeczytać pierwszy tom. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. To nie jest książka w moim typie, ale dobrze, że Tobie się spodobała :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam wszystkie książki tej autorki i czekam na kolejne :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Sama nie wiem może spróbuje przeczytać ta książka. Ale pomału a to dlatego że mam dużo pozycji do przeczytania.

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie do końca są to moje klimaty, ale ja nigdy sie nie zarzekam, że po jakąś książkę nie sięgnę, bo nawet takie "niby nie moje książki" potrafią wciągnąć mnie na amen.

    OdpowiedzUsuń
  13. Czytałam książkę tej autorki i bardzo podoba mi się jej styl pisania. Chętnie przeczytam inne jej książki.

    OdpowiedzUsuń
  14. O twórczości tej autorki słyszałam Naprawdę bardzo wiele, niestety nie miałam okazji poznać jej osobiście. Może akurat ta książka przypadnie mi do gustu i zdecyduję się również na inne jej książki.

    OdpowiedzUsuń
  15. Jeśli bohater jest intrygujący, to już połowa sukcesu!

    OdpowiedzUsuń