Ariana | WS | Blogger | X X

czwartek, 14 października 2021

Dziewczyna feniksa - Monika Skabara

 

Tytuł: Dziewczyna feniksa 

Autor: Monika Skabara

Wydawnictwo: Niegrzeczne książki 

Data wydania: 29.09.2021

Liczba stron: 280

Egzemplarz: recenzencki

Ava zdążyła się przekonać, że na świecie nic nie jest pewne. Wielka miłość zakończyła się tragicznie, a ona samotnie zmaga się wychowaniem córki. Trudno jednak złamać tę kobietę, której życie nie szczędzi kolejnych ciosów. Macierzyństwo daje jej siłę, by spróbowała odmienić zły los. W poszukiwaniu pracy Ava trafia do studia tatuażu F&G Tattoo, gdzie poznaje nowych przyjaciół i znajduje swoje miejsce na ziemi.
Wszystko się komplikuje, kiedy do studia powraca trzeci właściciel, Finn. Zarówno on, jak i jego nowa pracownica mają wyjątkowo twarde charaktery, co nie zapowiada łatwych relacji. Między niechęcią, złością i osobistymi problemami pojawi się pożądanie, które wywróci życie bohaterów do góry nogami. Czy Feniks wskaże im drogę do odnalezienia siebie nawzajem, czy raczej spali w popiołach otaczających ich tajemnic?

Dzisiaj opowiem wam o najnowszej książce Moniki Skabary. Autorkę mogliście już poznać za sprawą jej fenomenalnej serii „Dziedzictwo”. Tym razem wraca z czymś zupełnie innym. „Dziewczyna feniksa” to nowa seria autorki, zastanawiałam czym tym razem nas ona zaskoczy, jednak to, co dostałam było tak zaskakujące. Zakończenie dosłownie sprawiło, że kompletnie zaniemówiłam. Najgorsze, że nie wiemy nadal nic jeśli chodzi o 2 tom. Ja się pytam gdzie on jest! Chce go mieć na wczoraj!

Ava wyjechała z rodzinnego domu, aby się uczyć. W tym czasie poznała również swojego chłopaka Alexa. Dziewczyna jest nim oczarowana, jednak rodzina odsuwa się od niej. Nie popierają jej decyzji i wyrzekają się jej. Nie zmieniają również zdania gdy Alex ginie w wypadku a kobieta dowiaduje się, że jest w ciąży. Szybko życie również podrzuciło jej kolejne kłody pod nogi. Dziecko Avy okazało się być chore na spektrum autyzmu, a co za tym idzie kobieta musiała wiele wycierpieć, aby dziewczynka mimo wszystko normalnie żyła. Jej życie jednak zmienia się diametralnie kiedy poznaje Feniksa, a z nim na ich życie spadają kolejne problemy większe niż mogłoby jej się na początku wydawać. Czy kobieta poradzi sobie z tym wszystkim?

„Dziewczyna feniksa” to nie zwykła książka dla kobiet. To, co autorka nam serwuje. Mamy sceny dramatyczne, są pościgi, faceci których ciało przyprawi nie jedną kobietę o zawał serca. Będzie również miłość, ból i łzy. I to wszystko w tej jednej książce, którą czyta się naprawdę błyskawicznie. Monika skradła moje serce swoja poprzednią serią. Jednak to, co się dzieje tutaj sprawia, że chyba to będzie mój numer 1 tej autorki. Zobaczymy jak wypadnie drugi tom, mam nadzieje, że będzie jeszcze lepszy od pierwszego.








 

18 komentarzy:

  1. Bardzo podobała mi się ta książka, z przyjemnością się z nią zapoznałam.

    OdpowiedzUsuń
  2. To było moje pierwsze bardzo udane spotkanie z twórczością autorki. Na pewno sięgnę po inne tytuły.

    OdpowiedzUsuń
  3. Warto zapoznać się z tą lekturą, ze swojej strony też serdecznie polecam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam okazji czytać tej książki, ale może kiedyś się na nią skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wiele dzieje się w fabule, zatem miłośnicy takich klimatów będą zadowoleni.

    OdpowiedzUsuń
  6. Takie lektury zachęcają do sięgnięcia po inne książki tej autorki.

    OdpowiedzUsuń
  7. fajnie, że w tej książce wiele się dzieje i występuje przystojny mężczyzna. czuję , że będzie gorąco :)

    OdpowiedzUsuń
  8. O tej ksiażce jest ostatnio głośno. Ciągle czytam pozytywne opinie na jej temat i mam zamiar ją poznac.

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubię jak się w książce dużo dzieje, nie pozwala mi się to nudzić i ciągle zostają nam dostarczane nowe bodźce. Kinga

    OdpowiedzUsuń
  10. Takie wciągające książki z wątkiem miłosnym zawsze znajdą swoich odbiorców.

    OdpowiedzUsuń
  11. Jestem zakochana w tej historii i jej bohaterach. Zakończenie mnie wbiło w fotel i jestem zwyczajnie zła, że w takim momencie Monika ją zakończyła.

    OdpowiedzUsuń
  12. Romanse i erotyki to jedne z nielicznych historii, po które nie sięgam, bo ich zwyczajnie nie lubię. Dlatego też nie mam w planach przeczytania tej powieści.

    OdpowiedzUsuń
  13. Jeszcze nie znam tej pozycji książkowej. Ale tak się właśnie zastanawiam nad zakupieniem jej. Może będzie dla mnie idealna.

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo lubię czytać tę serie, każda kolejna część zaskakuje mnie pozytywnie. Tej jeszcze nie miałam okazji poznać.

    OdpowiedzUsuń
  15. nie jest to książka (ani seria) dla mnie, ale wiem, ze moje znajome oszaleją na jej punkcie

    OdpowiedzUsuń
  16. Jest to książka akurat dla mnie, z chęcią zapoznam się z tą pozycją.

    OdpowiedzUsuń
  17. Jak znam życie to Finn chce zaliczyć Avę. Ciekawa jestem tylko, czy wie o jej chorej córce i jak zapatruje się na bycie tatusiem. Tak, zdecydowanie bardziej ciekawi mnie jego relacja z chorą dziewczynką, niż z jej mamuśką.

    OdpowiedzUsuń