Ariana | WS | Blogger | X X

poniedziałek, 1 listopada 2021

W słońcu Dubaju - Monika Magoska - Suchar

 

Tytuł: W słońcu Dubaju 

Autor: Monika Magoska - Suchar 

Cykl: Agent Kelly 

Tom: 1 

Wydawnictwo: Niegrzeczne książki 

Data wydania: 29.09.2021

Liczba stron: 320

Egzemplarz: recenzencki 

Diabelnie przystojny tajny agent, który zawsze dostaje to, czego pragnie. Anielsko piękna księżniczka, która jest gotowa na wszystko, by uciec przed aranżowanym małżeństwem. Niepohamowana namiętność, która sprowadzi na nich śmiertelne niebezpieczeństwo. Oto „W słońcu Dubaju”, pierwszy tom serii Agent Kelly. Peter Kelly, główny bohater powieści „W słońcu Dubaju”, jest agentem CIA, uzależnionym od mocnych wrażeń i pięknych kobiet, które przyciąga do siebie jak magnes. Jego liczne partnerki nie są jednak nigdy w stanie sprawić, by naprawdę się zaangażował. Do czasu, gdy na jego drodze staje tajemnicza piękność, która tak samo jak ON nie zawaha się przed niczym. W czasie pracy pod przykrywką jako ambasador USA Kelly w imieniu zaprzyjaźnionego emira ma wziąć udział w pewnej licytacji. Bogacze będą walczyć w jej trakcie nie tylko o rękę pięknej Safiji, ale przede wszystkim o posag księżniczki – tajemniczą broń, która może odmienić bieg zbrojnych konfliktów. Safija proponuje Peterowi układ – pomoże mu w jego misji, jeśli ON umożliwi jej w zamian ucieczkę z kraju przed aranżowanym ślubem. Wbrew wszystkiemu między parą od pierwszego spotkania wybucha pożądanie. Czy mają szansę ujść z życiem z rozgrywki z terrorystami? Niebezpieczni mężczyźni, wielkie pieniądze i świat, który ceni władzę ponad wszystko – odkryj nową serię Moniki Magoskiej-Suchar. Cykl powieści o agencie Kellym to niebanalne połączenie pełnych wartkiej akcji sensacyjnych historii z rozpalającym zmysły romansem. Ta historia - zapiera dech w piersiach niczym niesamowita wyprawa w słońcu Dubaju!

Miałam już okazję czytać książki Pani Moniki. Każda z nich jest inna, porusza zupełnie inne tematy. Ostatnio czytałam "Prowincje grzechu" i to była fantastyczna przygoda. Dzisiaj opowiem wam jednak zupełnie o czymś innymi. " W słońcu Dubaju" to nowy cykl, który zapowiada się naprawdę dobrze. Autorka łączy różne gatunki w spójną całość. Jednak czy tym razem również zrobiła to dobrze? Czy Agent Kelly skradł moje serce?

Peter Kelly to nasz główny bohater. Jest on specjalnym agentem oraz dyplomatą w krajach Arabskich. Jednak jako agent ma wiele misji, które narażają go na ciągłe niebezpieczeństwo. Stany powierzyły mu misje, jednak po czasie okazuje się, że to nie jest takie przejrzyste, jak na początku mogło nam się wydawać. Autorka świetnie wykreowała męską główną postać. Jednak na kilka słów zasługuje również Safija. Jest o damska bohaterka, pochodzenia arabskiego. Niezwykle silna i odważna. Mimo że wychowana w bogatych standardach, chce walczyć o wolność i nie chce poddać się nakazom swojego brata. Tych dwoje to para wybuchowa, ale jakże cudowna zarazem.

" W słońcu Dubaju" czytało mi się dobrze, jednak obowiązki nie pozwoliły mi szybko przeczytać tej książki. Jest to jednak ciekawe wprowadzenie do serii, nie wiem co autorka będzie chciała dać nam w kolejnym tomie, jednak ja już wiem, że na pewno ta książka znajdzie się na mojej liście do przeczytania. Polecam wam również inne książki tej autorki. Jeśli jednak chcecie inną książkę z gatunku romans/ dla kobiet, to zapraszam na TaniaKsiazka, mamy tam świetne tytuły w super cenach.



23 komentarze:

  1. Jeszcze zastanowię się nad lekturą tej książki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobrze, że jest to ciekawe wprowadzenie do serii. Chętnie się skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Paulina Kwiatkowska3 listopada 2021 05:50

    Już wcześniej zwróciłam na nią uwagę i chętnie skuszę się w przyszłości.

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię takie książki, więc dziękuję za przypomnienie o tym tytule.

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię takie historie, więc obok tej też nie przejdę obojętnie.

    OdpowiedzUsuń
  6. To lektura, która przypadnie do gustu mojej siostrze. Chętnie polecę jej ten tytuł.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeżeli w powieści jest dobry wątek sensacyjny, to może sama skuszę się na historię pana Kelly'ego. Jeśli jednak jest on taki jak w "Caine'ie" Nory Roberts, że niby to jest, a tak naprawdę jakby wcale go nie było, to serdeczne dzięki, ale odpuszczam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam tę książkę i będzie to moja pierwsza ten autorki, ale czeka na swój czas, aby ją przeczytać.

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubię książki tej autorki, ale tego tytułu nie mam w swojej kolekcji. Zmieni się to niebawem.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ta okładka mi się przewijała parę razy na instagramie i może się skusze po twojej opinii, chociaż książki autorki są dość specyficzne.

    OdpowiedzUsuń
  11. zupełnie nie mój klimat, ale znajoma ostatnio pytała o podobną książkę to jej wspomnę :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja koleżanka, po ciężkich życiowych doświadczeniach, właśnie w tego typu książkach teraz znajduje ukojenie, ciekawa jestem, jak długo będą jej służyły. :)

      Usuń
    2. Na pewno jest to jakiś sposób na reset myśli.

      Usuń
  12. Ciekawie zapowiada się ta przygoda czytelnicza, tytuł chętnie podsunę mojej koleżance pod rozwagę, teraz buszuje w takich właśnie klimatach czytelniczych. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja polecę siostrze, wspaniale odnajduje się w takich pozycjach.

      Usuń
  13. Czasami mam ochotę sięgnąć po coś lekkiego. Takiego odprężającego. A widzę, że ta książka wpisuje się w te ramy. Możliwe, że się skuszę, tytuł zapisuję.

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam tą autorkę, jestem przekonana że i tą książkę będę uwielbiała. Czytając już streszczenie, jestem zachwycona, a co dopiero jak ją przeczytam.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciekawe zestawienie bohaterów, jeśli chodzi o ich charaktery, zajęcie i ogólnie całokształt. Myślę, że dzięki temu przy tej książce nie będę się nudzić.

    OdpowiedzUsuń
  16. NIe moje klimaty, więc podziękuję...

    OdpowiedzUsuń
  17. Zapomniałam o tej książce na śmierć. Leży w szafie. Koniecznie muszę ją w końcu przeczytać.

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie miałam okazji czytać, ale autorka mnie od jakiegoś czasu kusi. Mam nadzieję, że uda mi się dokupić do biblioteki :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Kurczę przeczytałam dwie pozycje tej autorki i jKoś nie mogę się odnaleźć w jej stylu. Kinga

    OdpowiedzUsuń
  20. Czyli będzie Bond w Dubaju? Nie, to nie dla mnie. Wolę jednak bardziej przyziemne klimaty, nawet, jeśli są w stylu fantasy.

    OdpowiedzUsuń