Ariana | WS | Blogger | X X

czwartek, 24 listopada 2022

Diabelski układ - P.K. Farion

 

Tytuł: Diabelski układ

Autor: P.K. Farion

Cykl: Diabelski układ 

Tom: 1 

Wydawnictwo: Akurat 

Data wydania: 21.04.2021

Liczba stron: 353

Egzemplarz: recenzencki 

Sara jest ambitną dziewczyną, która dąży do rozwoju swojej kariery w bankowości. Błażej jest osobistym ochroniarzem, który ma co nieco za uszami. Początkowo łączą ich tylko sprawy zawodowe, ale szybko nawiązuje się między nimi przyjaźń, a potem coś znacznie więcej. On szybko uzależnia ją od siebie. Ona nie widzi świata poza nim. Kiedy Błażej znika, wydaje się, że Sara ma szansę na budowę nowego życia, ale on niespodziewanie wraca po latach i burzy cały jej spokój. Stawia ją pod ścianą. Sara musi poważnie zastanowić się nad tym, jaką decyzję powinna podjąć, choć z góry wiadomo, że znajduje się na przegranej pozycji. Czy Błażejowi uda się wciągnąć Sarę w swój kryminalny świat? Czy Sara podda się szantażowi i odda się w ręce szefa mafii? Ta historia pokazuje, że przyjaciel nie zawsze jest przyjacielem a wróg nie zawsze jest wrogiem

Ostatnio potrzebowałam poczytać coś lekkiego i szybkiego. "Diabelski układ" wydawał się do tego idealny. Jednak czy mimo beznadziejnej okładki i nie do końca zrozumiałego opisu mogę powiedzieć, że dobrze się przy książce bawiłam? Przeczytajcie dalej a się dowiecie. 

Sara Nowakowska to młoda ambitna kobieta, która spełnia się i pracuje w banku. Gdy szef zatrudnia nowego ochroniarza Błażeja, kobieta nawiązuje z nim relację przyjacielską. Jednak, gdy wydaje się, że wszystko jakoś zaczyna się układa to mężczyzna z dnia a dzień znika. A gdy wraca nic już nie jest takie jak dawniej. Sara zostaje wplątana w mafijne tajemnice, przez co musi podjąć w życiu wiele pochopnych decyzji. 

Czytałam o tej książce wiele pozytywnych recenzji w Internecie dlatego też skusiłam się na lekturę. Nie do końca byłam zadowolona w trakcie lektury. Jednak dam jeszcze szansę i sięgnę po 2 tom. Zobaczymy czy tutaj mi coś nie zagrało, czy jednak w drugim tomie też wszystko będzie nie tak. 

"Marzę, by to wszystko wreszcie się skończyło. Niczego nie pragnę tak jak tego. Mam jednak świadomość, że wraz z zakończeniem tej chorej intrygi skończymy się my. My, których nigdy nie było i nie będzie. Obiecał, że po wszystkim zniknie z mojego życia i więcej go nie zobaczę. Obiecał mi to. Tylko czy ja aby na pewno bym tego chciał ta? Powinnam go nienawidzić. Powinnam go wyklinać i życzyć mu wszystkiego najgorszego. Mnie tymczasem przeraża, że przez kolejne lata miałabym go nie zobaczyć."


18 komentarzy:

  1. Póki co czeka na mnie kilka książek, więc ta musi poczekać. Dziękuję za recenzję. - Aneta Edyta

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeśli ktoś lubi książki z tego gatunku, na pewno zainteresuje się tym tytułem.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakoś nie do końca mnie przekonuje ta książka. Może kiedyś na razie jest więcej ciekawszych.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie kojarzę tej książki, więc mam co nadrabiać.

    OdpowiedzUsuń
  5. Na pewno jest się czym zainteresować w wolnym czasie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Z największą przyjemnością skuszę się na tę lekturę.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem przekonana, że warto polecać ją dalej.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie kusi mnie ta książka, ale na pewno znajdzie zwolenników, bo tematyka jest popularna 🙂 pozdrawiam serdecznie, Asia z Pisane z uśmiechem

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja właśnie za takimi lekkimi książkami nie przepadam, ale każdy lubi co innego :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie jest to książka, która by mnie porwała, ale z pewnością znajdzie wielu czytelników

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno właśnie tak będzie również w tym przypadku.

      Usuń
  11. Raczej się nie skuszę. We wszystkich tych mafijnych romansach odrzuca mnie tendencyjność i naciąganie rzeczywistości do granic absurdu, żeby tylko było niebezpiecznie i z dreszczykiem.

    OdpowiedzUsuń
  12. Przyznam szczerze, że przy tylu premierach wolę sobie odpuszczać nawet średnie książki.

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie mówię nie, ale na razie mam w planach inne lektury.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja raczej nie skuszę się na tę opowieść.

    OdpowiedzUsuń
  15. Wędrówki po kuchni30 listopada 2022 02:57

    Chyba się nie skuszę, bo nie przepadam za romansami, ale polecę mojej przyjaciółce

    OdpowiedzUsuń
  16. Niedawno znajoma mi się zachwycała nad tą seria, ale to kompletnie nie moja bajka :)

    OdpowiedzUsuń