Ariana | WS | Blogger | X X

wtorek, 23 kwietnia 2024

Niegrzeczny rockman - Kristen Callihan

     

Tytuł: Niegrzeczny rockman

Tytuł oryginalny: Fall

Autor: Kristen Callihan

Cykl: VIP

Tom: 3

Wydawnictwo: Muza

Data wydania: 13.01.2021

Liczba stron: 512

Egzemplarz: własny

"Udręczony rockman odnajduje siebie – oraz miłość – gdy zakochuje się w kobiecie, która tymczasowo wprowadza się do mieszkania obok. John „Jax” Blackwood, gwiazda rocka, od dwóch lat, odkąd próbował odebrać sobie życie, trwa w stanie otępienia. Aż dochodzi do incydentu z intrygującą rudowłosą, która ucieka z jego lodami. Kiedy Stella Grey po raz pierwszy spotkała Jaxa Blackwooda, sprawy nieco wymknęły się spod kontroli. Nie wiedziała, że ma do czynienia z uwielbianym gitarzystą najlepszej rockowej kapeli świata. Kto się spodziewa takiej mega gwiazdy w spożywczaku? Poza tym zbliżała się zamieć, a on chciał sprzątnąć jej sprzed nosa ostatnie pudełko upragnionych lodów. Nie mogła na to pozwolić i go pocałowała. Stella nie może przestać myśleć o nieznajomym. Wkrótce okazuje się, że przystojniak będzie jej nowym sąsiadem i że to sam Jax Blackwood, legenda rocka. Ona nie może mu się oprzeć, ale przeżyła już niejedną stratę i wie, że lepiej nie angażować się w związek z rockmanem. On im więcej wie o Stelli, tym bardziej się w niej zakochuje. Żadne z nas nie wierzy w miłość, a tym bardziej w taką na całe życie. Jednak mimo to szybko się od siebie uzależniamy. Ale moglibyśmy być dla siebie kimś więcej. Moglibyśmy być dla siebie wszystkim. Wystarczy, że zaufamy na tyle, by się temu poddać."

“Niegrzeczny rockman” autorstwa Kristen Callihan to już trzeci tom serii VIP. W tym tomie skupiamy się wokół Johna “Jaxa” Blackwooda, wokalisty i gitarzysty światowej sławy zespołu rockowego Kill John. Poznajemy w tym tomie również jego nową sąsiadkę Stellę, którą spotyka w sklepie spożywczym. Oboje chcą kupić ostatni karton miętowych lodów z kawałkami czekolady.

Zaczęłam czytać tę serię kilka lat temu i od razu zakochałam się w świecie Kristen Nawet jeśli romanse z gwiazdami rocka nie są do końca moim klimatem, tak tutaj byłam naprawdę oczarowana. Te książki miały w sobie o wiele więcej, wydawały się bardziej realne próby, z którymi borykali się bohaterowie, były bardzo prawdziwe i można się było z nimi utożsamić. Zaczęłam od Killiana, zakochałam się w Gabrielu, a później natknęłam się na Johna, który całkowicie mnie zrujnował i uświadomił mi naprawdę wiele rzeczy.

Nie chce wchodzić tutaj w fabułę tej książki. Jeśli czytaliście poprzednie tomy, to już można się jej troszkę domyślić. Jednak autorka porusza tutaj naprawdę ciężkie tematy. Depresja, próby samobójcze, nie jest mi łatwo o tym pisać, ponieważ w moim najbliższym otoczeniu również miałam osobę, która przez to przechodziła. Jeśli jednak lubicie romanse, jednak z naprawdę dobrym wątkiem choroby psychicznej to jak najbardziej polecam wam całą serię, ale w szczególności ten trzeci tom. Wiem, że jest jeszcze czwarty tom, który również w niedalekiej przyszłości chce poznać.


Co jest prawdziwe? Na pewno nie strach. To tylko iluzja. Ile razy jeszcze będę pozwalał, żeby mnie ogarniał, zanim w końcu się nauczę nad nim panować?



6 komentarzy:

  1. Wygląda na ciekawą i wartościową lekturę, nie do końca są to moje klimaty, ale od czasu do czasu lubię sięgać i po takie książki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobrze wiedzieć, że w przypadku tej serii można mieć chęć zapoznania się z trzema częściami.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ze strachem ciężko czasem walczyć. Mam ten tytuł w planach, ale najpierw dwa poprzednie tomy.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam serii ani autorki. Ale to nie moje czytelnicze klimaty.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie czytałam nic tej autorki. Nie mogę odnieść się do treści. Tak długie serie raczej nie dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znam autorki, ale już lubię tę serię. Romanse uwielbiam, więc chętnie zapoznam się z twórczością autorki.

    OdpowiedzUsuń