Ariana | WS | Blogger | X X

niedziela, 27 lipca 2014

Albinos - Machnikowski Kornel

Tytuł : Albinos
Autor : Machnikowski Kornel
Wydawca : Novea Res
Data premiery : 15-01-2013
Ilość stron : 348

" Alkohol, narkotyki, seks i przemoc.

Ciągłe starania o zdobycie szacunku.
Problemy sercowe.
Wielkie rozczarowania.
Tęsknota.
Zdrada.
                                     Odrzucenie. 

Wszystko co negatywne w młodzieży polskiej i światowej „Albinos” upycha w grupę pięciu nastolatków i umieszcza ich w świecie pełnym niebezpieczeństw, gdzie na próżno szukać pomocy dorosłych. Poznaj ich, by móc ich znienawidzić lub zacząć im współczuć. "


Książka Kornela Machnikowskiego wpadła w moje ręce zupełnie przez przypadek , sama nie wiem co mnie skusiło na to aby zakupić tą książkę , jakoś urzekło mnie chyba, że wiele o niej słyszałam i 
chciałam przekonać się na własnej skórze czy prawda jest jak wszyscy sie nią zachwycają ... 

Jak na nastolatka Kornel porusza zaskakująco trudne tematy. Brzmi ciekawie ? Być może niestety nie mogę przestać oprzeć się wrażeniu że przeczytałam książkę dla dorosłych która została napisana w zupełnie hmm ... niedojrzały sposób ...

Tytułowym Albinosem jest piętnastoletni Szymon , który wyróżnia się z tłumu tym że nie pali,nie pije i ma poukładane w głowie , co jest mało spotykane wśród młodzieży ... Swoje przezwisko zawdzięcza właśnie temu że tak poukładał swoje życie ... w jego małym miasteczku nie lada wyczynem jest spotkać kogoś takiego jak on !

Albinos - hmm ta książka tak naprawdę ukazuje dzisiejszą młodzieć { niestety }Czasami autor broni ją a czasami po prostu miesza z błotem ...Pomysł ciekawy niestety jak już wspomniałam napisany kiepskim dziecinnym językiem !







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz