Ariana | WS | Blogger | X X

piątek, 25 lipca 2014

Bo we mnie jest ex - Skrzypczak Iwona



Tytuł : Bo we mnie jest ex
Autor : Skrzypczak Iwona
Wydawca : Zysk i S-ka Wydawnictwo
Data premiery : 10.06.2013
Ilość Stron : 304

" Oto historia miłosnego trójkąta. Główna bohaterka jest stylistką i redaktorem mody w renomowanym wydawnictwie. Moda, show-biznes, plotki, gwiazdy, znane marki - to jej codzienność. 

Po rozstaniu z londyńskim specem od IT zakochuje się w pięknym i charyzmatycznym muzyku, który ma tylko jedną maleńką wadę - wierność nie jest jego najmocniejszą stroną. Okazuje się jednak, że nie tylko faceci potrafią być bezwzględni i egoistyczni. Dziewczyna rozpoczyna podwójną grę, zakończoną przeprowadzką do Londynu. Czy czeka ją tam happy end?
Czy można kochać dwóch mężczyzn jednocześnie? Czy można szanować się w poniedziałek, kiedy weekend spędziło się z tym drugim?
Ta książka opowiada o kobiecie, która bez trudności zachowuje się jak mężczyzna, ale jest jej niesłychanie trudno być dżentelmenem. Kobieta ta grzeszy przeciw przyjętym formom, normom i konwencjom społecznym. Według niej zdrada to nie trucizna, to poezja, a moralność zaczyna się wtedy, gdy kończy się szczęście. "


Czytałam kilka razy już opis książki " Bo we mnie jest ex " Pani Izy Skrzypczak. Ciągle zmieniałam zdanie czy sięgnąć po tą książkę czy też nie ! Gdy już zdecydowałam się za nią zabrać okazało się że nie mam zupełnie czasu na czytanie :) Jednak w końcu się zdecydowałam za nią zabrać : P Muszę wam się przyznać że podchodziłam do tej książki bardzo sceptycznie i tutaj zaczyna sie moje zadowolenie bo książka wciągnęła mnie bardzo , gdy przeczytałam pierwsze strony nie miałam ochoty jej odłożyć ! :) Później bywało różnie z moją systematycznością czytania ale dałam radę spiełam się i .... przeczytałam !

W książce poznajemy główną bohaterkę którą możemy nazwać pani X gdyż autorka nie podaje jej imienia ... pracującą w magazynie mody na dziela dziennikarki . Gdy kończy swój związek z Piotrem poznaje drugiego mężczyzne z którym wdaje się w romans. Ich wielka miłość kończy się gdy nasza bohaterka podejrzewa go o zdradę ! I właśnie tak rodzi się miłosny trójkąt ! Jak długo ten toksyczny związek ma prawo bytu ? 

Powieść przeczytałam z wielką ochotą ... dobrze się sprawdza jako lekka książka na koniec dnia :) Wiem że nie jest to książka najwyższych lotów ale i tak ma coś w sobie co zachęciło mnie do przeczytania ... :) 













Brak komentarzy:

Prześlij komentarz