Ariana | WS | Blogger | X X

poniedziałek, 6 października 2014

Podróż na sto stóp - Richard C. Morais

Tytuł : Podróż na sto stóp 
Tytuł oryginalny : Th Hundrd - Foot Journey
Autor : Richard C. Morais
Wydawca : Bellona
Data premiery : 8.08.2014
liczba stron : 312

Moja Ocena : 4/10

" Hassana Haji to zdumiewający smakosz, który w tej uroczej książce opowiada dzieje swojego życia. Bohater prowadził w Bombaju skromną restaurację. Zmuszony do emigracji, osiedla się we francuskiej wsi Lumiere, naprzeciwko znanego francuskiego kucharza i zakłada tam maleńką restaurację. Jej wielki sukces wywołuje międzykulturową wojnę.

Wibrująca kolorami, zapachami i smakami kuchni powieść, kipiąca nimi aż po brzegi kart, serwuje rubaszną biesiadę ze słów o rodzinie, narodowościach i tajnikach dobrego smaku. "


Recenzja tej książki miała pojawić się już jakiś czas temu na moim blogu ale najpierw odłożyłam to na późnij gdyż po przeczytaniu tej książki miałam mieszana uczucia co do mojej opinii i musiałam się nad tym poważnie zastanowić a później moja przeprowadzka zrobiła swoje. Ale pojawiam się z tym teraz.

To może na początek przejdę do plusów tej książki. Faktycznie powieść w niektórych momentach może zaciekawić , naprawdę fantastyczne opisy potraw. Ale dla mnie to trochę za mało aby książka była dobra. 

Książka dla mnie jest nijaka i lekko wiało od niej nudą , czasami miałam momenty że po prostu odkładałam ją na półkę bo nie miałam do niej za grosz cierpliwości. Okładka bardziej przyciąga uwagę niż sama treść książki a szkoda :)

Pokładałam większe nadzieje jeśli chodzi o tą książkę , niestety zawiodła mnie ;(


 

1 komentarz:

  1. znam takie książki, zazwyczaj odkładam je, bo nie chcę tracić czasu ;-)

    OdpowiedzUsuń