Ariana | WS | Blogger | X X

czwartek, 5 lutego 2015

Dlatego mnie kochasz - Magdalena Kołosowska

Tytuł : Dlatego mnie kochasz
Autor : Magdalena Kołosowska
Data wydania : 04 lutego 2015
Wydawnictwo : Feeria
Liczba stron : 432
Cena z okładki :  37,90

" Agata poznała Marcina już jako licealistka. Wcześnie za niego wyszła i nagle w pewnym momencie okazało się, że bez ukończonych studiów i z dwójką małych dzieci jest całkowicie zależna od męża i mu podległa. Ten idealny z pozoru, przystojny i dobrze zarabiający mężczyzna nie cofa się przed podniesieniem na nią ręki. Sytuacja komplikuje się, gdy, zajmując się budową domu, Agata poznaje Tomka, ich nowego sąsiada. W tej historii nie będzie jednak szybkiego happy endu… A może wcale go nie będzie? "



Na wstępie trzeba zaznaczyć , że jest to książka o przemocy domowej. Przemoc fizyczna zawsze mnie przerażała , zawsze miałam w myślach wiele rzeczy " jak ona mogła z nim tyle wytrzymać " , " czemu nie odeszła wcześniej ". Oczywiście zdaję sobie również sprawę z faktu , że nie wiem jak ja zachowałabym się w podobnej sytuacji , czy byłabym na tyle odważna , żeby odejść od mojego oprawcy ?

Agata z Marcinem znali się od czasów szkolnych. Dziewczyna nie tak planowała swoje życie , miała swoje ambicje. Ale postanowiła pod porządkować się planom Marcina. Agata w wieku 20 lat została mężatką później urodziła dwie córki. Z tej ambitnej i wesołej dziewczyny stała się osobą pod porządkowaną tyranowi. 

Książka " Dlatego mnie kochasz " jest bardzo dobrze napisana. Przeczytałam ją błyskawicznie , na spacerze z dzieckiem , w kuchni podczas gotowania a nawet wzięłam ją do wanny na mały relaks. 
Dlatego nie byłabym sobą gdybym nie poleciła tej książki wszystkim którzy mają ochotę i lubią takie książki. 

Jeśli ktoś zna dobre książki o podobnej tematyce to proszę pisać w komentarzach ;) 

Za możliwość przeczytania DZIĘKUJE !


3 komentarze:

  1. Dobrze, że takie książki powstają. Trudny temat, ale trzeba o nim czytać.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobra książką c:
    Po za tym zapraszam do siebie c:
    ---> hiromi-lenari.blogspot.com <---

    OdpowiedzUsuń
  3. Ksiązka wydaje się być bardzo ciekawa :)

    http://sapphireblog1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń