Ariana | WS | Blogger | X X

czwartek, 2 listopada 2017

Until November - Aurora Rose Reynolds

Tytuł : Until November 
Tytuł oryginalny : Until November 
Autor : Aurora Rose Reynolds
Cykl : Until 
Tom : 1
Wydawnictwo Editio 
Data wydania : 06.10.2017
Liczba stron : 210
Egzemplarz : recenzencki 

" Po tajemniczym wypadku November przeprowadza się z Nowego Jorku, ucieka przed despotyczną matką i tajemnicą z przeszłości. U boku ojca pragnie znaleźć bezpieczeństwo i spokój. Nie spodziewa się, że los przygotował dla niej inny scenariusz.Rozpoczyna pracę jako księgowa w rodzinnym klubie ze striptizem. Tam poznaje niezwykle przystojnego ochroniarza Ashera. Początkowo ten pewny siebie i bezczelny mężczyzna nie robi na November dobrego wrażenia. Ona na nim wręcz przeciwnie...
Niechęć szybko ustępuje fascynacji, a później niepohamowanej namiętności. Jednak w końcu nadchodzi dzień, w którym córka Wielkiego Mike’a musi zmierzyć się z czyhającym na nią od urodzenia niebezpieczeństwem. Czy tym razem miłość Ashera wystarczy, aby ochronić ją przed przeszłością? "

Jestem świeżo po książce „Until November „. Jednak, mimo że książka mi się podobała mam jej do zarzucenia jedną małą rzecz, o której wspomnę wam w późniejszej recenzji. Myślę, że książka nie spodoba się osobą, które szukają czegoś nowego. Jednak gdy nie przeszkadza wam powielany schemat i chcecie książkę, przy której będziecie, mogli się zrelaksować to książka, wam się spodoba. Zapraszam was do dalszej recenzji i oczywiście do czytania.

November nie miała łatwego życia. Przez większość czasu wychowywała się bez ojca z matką, która i tak cały czas miała, gdzieś to, co czuje jej córka. Nigdy nie potrafiła znaleźć z nią wspólnego języka. Gdy kobieta zostaje, napadnięta postanawia raz na zawsze opuścić Nowy Jork i zamieszkać razem z ojcem. November zaczyna pracę u ojca w klubie jako księgowa. Jednak tam wpada na Ashtona ochroniarza, który nie potrafi przestać czarować kobiety. Jednak czy ta dwójka w końcu zrozumie, co do siebie czuje ? Czy Ashton zdoła ją ochronić przed światem ?


„Until November „to książka, która jest lekka, ale zupełnie nie zapadnie w naszej pamięci na dłużej. Cała akcja szybko się rozwija, przez co czasami miałam wrażenie, jak coś bym przegapiła. Mimo że książka szybko pędzi to, czytało się ją naprawdę dobrze. Czasami się nawet uśmiechnęłam i myślami byłam przy Ashtonie. Na pewno sięgnę po kolejny tom, jednak jeśli szukacie czegoś, co naprawdę was porwie, to nie będzie dobra książka dla was. Mnie mimo wszystko się podobała, także czekam na drugi tom z niecierpliwością.


Jesteś moim życiem i będziesz nosiła życie, które razem stworzymy.



1 komentarz:

  1. Niestety czytałam wiele niepochlebnych opinii o tej książce i moje oczekiwanie na nią opadło :(. Czuję, że mogę być rozczarowana. Pewnie i tak przeczytam i sama się przekonam, ale na pewno nie w najbliższym czasie.

    OdpowiedzUsuń