Ariana | WS | Blogger | X X

poniedziałek, 8 stycznia 2018

Księga baśni Andersena - H. C. Andersen

Tytuł : Księga baśni Andersena 
Autor : Hans Christian Andersen 
Wydawnictwo : Wilga 
Data wydania : 11.10.2017
Liczba stron : 128
Egzemplarz : recenzencki 

" Każda księga to zbiór najpiękniejszych i najbardziej znanych utworów dla najmłodszych – baśni, bajek i wierszy. Razem mogą tworzyć pierwszą domową biblioteczkę. To książki, które ucieszą każde dziecko. "

Gdy byłam małą dziewczynką, na mojej półce stało pełno książek. Jednak moją ulubioną była wielka księga baśni Andersena. Serce mnie bolało, gdy nie mogłam jej również postawić na szafce mojego syna, aby czytać mu te przepiękne historię przed snem. Jednak naprzeciw wychodzi nam wydawnictwo Wilga z pięknym wznowieniem tej książki, w twardej oprawie z pięknymi ilustracjami.

Moją ulubioną bajką jest Calineczka, za to mój syn uwielbia, gdy czytam mu Dzielnego ołowianego żołnierza. Bajki w książce są dostosowane dla każdego. Jednym dzieciom spodoba się coś o księżniczce, drugiemu o zwierzaczku. Nie ma reguły.

Książka będzie świetnym pomysłem zarówno dla dziewczynki, jak i chłopca. Pięknie wydana w twardej oprawie z pięknymi ilustracjami, które umilą czas każdemu czytającemu. Mój syn ma trzy lata, jednak jest zafascynowany książkami od wydawnictwa Wilga, które są naprawdę pięknie i dobrze zrobione i przemyślane. Ja polecam, bo uważam, że warto.



A nie tylko brzydkie, lecz takie duże i takie odmienne od wszystkich, wszystkich ptaków. Do nikogo, do nikogo niepodobne. A każdy szuka podobnych do siebie.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz