Ariana | WS | Blogger | X X

czwartek, 11 stycznia 2018

Złe serce - Leisa Rayven

Tytuł : Złe serce 
Tytuł oryginalny : Wicked Heart
Autor : Leisa Rayven
Cykl : Starcrossed
Tom : 3
Wydawnictwo : Otwarte
Data wydania : 08.01.2017
Liczba stron : 352
Egzemplarz : recenzencki 

" Elissa Holt, siostra Ethana, jest doskonałą inspicjentką. W pracę wkłada serce i nie chce się rozpraszać. Liam Quinn to gwiazda Hollywood. Razem z równie słynną narzeczoną Angel Bell otrzymał właśnie angaż do nowej sztuki wystawianej na Broadwayu. Godziny wspólnych przygotowań, wielkie napięcie i medialne zamieszanie zbliżają do siebie tych, którzy nie powinni być blisko. Bo serca – wbrew wszelkim regułom – piszą własny scenariusz. "
  
Złe serce to pierwsza książka, jaką udało mi się przeczytać w 2018 roku. Otwarcie tego roku uważam jak najbardziej za udane, gdyż książka naprawdę mi się podobała, zresztą jak poprzednie tomy tej serii. Szkoda, że to już koniec, jednak miło spędziłam czas z bohaterami książek. 

W tej części nie spotkamy się tak naprawdę z Ethanem i Cassie. Główną bohaterką książki jest Elissa siostra Ethana, która jest z zawodu inspicjentką. Kobieta nie miała szczęścia w miłości, a gdy na jej drodze pojawił się Liam wcale, nie okazało się lepiej. Po kilku latach drogi tej dwójki znowu się krzyżują, a to, co wychodzi z tego ponownego spotkania, nie było wcale usłane różami. 

Seria Starcrossed zakończyła się naprawdę dobrze. Mocno zdziwiłam się, gdy przeczytałam, że to książka o Elissie jednak bardzo przyjemnie mi się ją czytało. Uważam, że ta książka była naprawdę dobra i świetnie sprawdziła się jako pierwsza książka w roku 2018. Przede mną jeszcze wiele dobrych książek i mam nadzieje, że autorka Leisa Rayven również jeszcze coś wyda w tym roku.


Miłość to kawał drania. Ma w nosie nasze plany. Nigdy nie przychodzi w wygodnym momencie. Zjawia się nieproszona i każe ci czuć, czy ci się to podoba czy nie. I nawet kiedy wiesz, że powinnaś przestać kogoś kochać, dalej cię trzyma”.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz