Ariana | WS | Blogger | X X

piątek, 12 stycznia 2018

Pośród cieni - Agnieszka Hałas

Tytuł : Pośród cieni 
Autor : Agnieszka Hałas
Cykl : Teatr Węży 
Tom : 2
Wydawnictwo : Rebis 
Data wydania : 17.10.2017
Liczba stron : 352
Egzemplarz : recenzencki 

"Pośród cieni" to drugi tom cyklu dark fantasy „Teatr węży” – mrocznego, intrygującego, pełnego plastycznych szczegółów, z pełnokrwistymi postaciami i przemawiającą do wyobraźni społecznością. Dla Krzyczącego w Ciemności schronienie w Podziemiach przestaje być bezpiecznym azylem. Dręczą go wizje i sny. Pokazują utraconą przeszłość czy kłamią? Tymczasem w realnym świecie czyhają srebrni magowie, przed którymi nie da się uciec nawet w śmierć. W labiryncie sfer są miejsca, gdzie można się ukryć lub szukać odpowiedzi. Czy to wystarczy, aby umknąć prześladowcom? A jeśli to cienie z przeszłości stanowią największe zagrożenie? "

„Pośród cieni „to kolejne spotkanie z Agnieszką Hałas. Cieszę się, że wydawnictwo Rebis zdecydowało się na tak szybkie wydanie drugiego tomu. Oczywiście z niecierpliwością czekam również na tom trzeci i mam nadzieje, że zostanie wydany w 2018 roku. 

Krzyczący w ciemności to moja ulubiona postać w tej serii. Autorka naprawdę świetnie wykreowała tego bohatera i sprawiła, że naprawdę go polubiłam. Podoba mi się również to jaki świat wykreowała autorka. Opisy miejsc są naprawdę intrygujące, przez co książkę czyta się naprawdę dobrze. W książce znajdziemy magię, wiele magicznych istot oraz demony z krwi i kości. Podoba mi się, że autorka wprowadziła w tej części kilka nowych również intrygujących postaci. Moją drugą ulubioną postacią jest Lorraine, kuzynka Anvari, której wręcz nie sposób nie polubić. Jednak to nie koniec nową postacią jest również Vincent. Również bardzo interesująca osoba, którą warto poznać. 

„Pośród cieni „to naprawdę dobra książka, lepsza niż jej pierwszy tom. Uważam, że autorka ma bardzo lekki styl pisania, przez co łatwo trafia do czytelnika. Naprawdę warto poznać tę serię, a ja z niecierpliwością czekam na kolejny tom i mam nadzieje, że dorówna dwóm pozostałym. Zachęcam do zapoznania się z tą serią, bo naprawdę warto.


„Tracisz energię na uganianie się za cieniami. (…) czyń, co ci przystoi. Żyj”.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz