Ariana | WS | Blogger | X X

poniedziałek, 25 czerwca 2018

Story of Bad Boys - Mathilde Aloha

Tytuł : Story of Bad Boys
Tytuł oryginalny : Story of Bad Boys
Autor : Mathilde Aloha
Cykl : Story od Bad Boys 
Tom : 1
Wydawnictwo : Feeria Young 
Data wydania : 18.04.2018
Liczba stron : 300
Egzemplarz : recenzencki 

Liliana Wilson nie spodziewała się, że jej życie tak bardzo się zmieni, gdy zacznie studia dziennikarskie na uniwersytecie w Los Angeles. Strasznie tęskni za swoją najlepszą przyjaciółką Rosie, być może na zawsze pogrążoną w śpiączce. Wie jednak, że wyjazd z rodzinnego miasta, z którym wiąże się tyle przytłaczających wspomnień i trudnych relacji, był dla niej jedynym wyjściem. Zaplanowała sobie jasną i bezpieczną przyszłość – dyplom za kilka lat, a potem podróże po świecie. Jej plany pokrzyżowali jednak nowi współlokatorzy: Evan i Cameron. Pierwszy jest dla niej bratem, którego nigdy nie miała, drugi zaś, zdystansowany i chłodny, budzi w niej uczucia, których sama nie może zrozumieć. Kiedy Lili odkrywa, że ci dwaj regularnie wracają do domu poobijani, czuje narastający niepokój. O co chodzi? Czy to jakieś męskie sprawy honoru? A może mroczne sekrety niegrzecznych chłopców? Jeden z nich niezwykle ją pociąga, ale przecież obiecała sobie, że skupi się wyłącznie na studiach."

Zastanawiałam się, czy jakieś wydawnictwo wyda tę książkę w Polsce. Gdy zobaczyłam tę okładkę w zapowiedziach, ucieszyłam się, jednak nie wiedziałam, czy książka mnie zachwyci. Zbierała dużo dobrych opinii, jednak miałam wrażenie, że takich książek jest po prostu za dużo na rynku. Jakie było moje zdziwienie, gdy zaczęłam czytać „Story of Bad Boys „i przeczytałam dosłownie w kilka godzin. Wiem, że drugi to miał już swoją premierę w Polsce także mam nadzieje, że uda mi się ją również szybko przeczytać. 

Lili Wilson wyjeżdża na studia jak najdalej od swojej rodziny oraz przeszłości. Los Angeles stoi dla niej otworem i Lili ma nadzieje, że odnajdzie się w nowym miejscu. Jednak już pierwszego dnia po dotarciu na studia okazuje się, że będzie musiała zamieszkać z dwójką mężczyzn. Kobieta jednak postanowiła, że to stan przejściowy i wprowadza się do mieszkania, które będzie dzielić z Evanem oraz Cameronem. Pierwszy mężczyzna od razu otacza opieką dziewczynę i pomaga jej odnaleźć się w nowym miejscu. Cameron natomiast stara się jak najbardziej odepchnąć od siebie swoją współlokatorkę i robi wszystko, aby trzymała się od niego jak najdalej.

„Story of Bad Boys „to książka, która zwiastuje, że ta seria będzie miała naprawdę wielki potencjał. Mamy szkołę, nastolatków, miłość oraz ciemne interesy, które Lili za wszelką cenę chce odkryć. Mamy również ciemną tajemnicę dziewczyna, która stara się zapomnieć i zacząć od nowa. Książka okazała się naprawdę dobra i polecam ją każdemu, kto czyta klimaty YA.


- Po której stronie śpisz? - pytam przed położeniem się.
- Po tej, po której ty nie śpisz.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz