Ariana | WS | Blogger | X X

poniedziałek, 25 czerwca 2018

Pan O. - Lauren Blakely

Tytuł : Pan O. 
Tytuł oryginalny : Mister O
Autor : Lauren Blakely 
Cykl : Big Rock 
Tom : 2
Wydawnictwo : Editiored
Data wydania : 11.01.2018
Liczba stron : 320
Egzemplarz : recenzencki 

Dawno temu Nick Hammer był zupełnie innym facetem — wątłym, nieśmiałym, ale piekielnie zdolnym. Dzięki swojemu talentowi stworzył kreskówki o przygodach Pana Orgazma. Ten dzielny superbohater pomagał licznym kobietom w osiąganiu spełnienia, a po jakimś czasie pomógł również swojemu twórcy w osiągnięciu sławy, bogactwa i ogromnego powodzenia u płci pięknej. Kiedy go poznajemy, Nick ma doskonałe ciało, bystry umysł i bez zahamowań oddaje się swoim pasjom, z których najważniejszą jest poznawanie kobiecych ciał i doskonalenie umiejętności godnych samego Pana O. Któregoś dnia siostra jego najlepszego przyjaciela prosi go o nietypową pomoc. Harper, śliczna iluzjonistka z burzą rudych loków, zupełnie nie radzi sobie z mężczyznami. Nick bardzo chce spełnić oczekiwania siostry swojego kumpla, jednak prędko zauważa, że myśl o Harper w ramionach innego faceta jest dość trudna do zniesienia. Postanawia sięgnąć po zakazany owoc..."

Dzisiaj recenzja książki, na którą naprawdę długo czekałam. Nie sądziłam, że ta seria może mi się spodziewać, ale po dobrym starcie w pierwszym tomie postanowiłam nie czekać i sięgnąć również po „Pana O. „Jeśli chcecie poznać moją opinię, o tej książce to zapraszam, jednak jeśli nie mieliście okazji zapoznać się z pierwszym tomem, to również mogę zaprosić na moją recenzję.

Tytułowy Pan O to nikt inny jak Nick Hammer niezwykle utalentowany mężczyzna z pasją do rysowania postanawiał połączyć przyjemne z pożytecznym i zaczął rysować kreskówki o przygodach Pana Orgazma. Przez swoją pracę Nick zyskał sławę, pieniądze i powodzenie u kobiet. Gdy pewnego dnia siostra jego najlepszego przyjaciele prosi go o przysługę, mężczyzna jest skołowany i nie wie co robić. Harper prosi go, aby nauczył ją podrywać mężczyzn. Dziewczyna jeszcze nie wie, że to zadanie połączy tę dwójkę uczuciem. 

Naprawdę polubiłam serię „Big Rock już nie mogę doczekać się, aż w Polsce zostaną wydane kolejne tomy tej serii. Jest to lekki niezobowiązujący romans, który napisany jest ze smakiem. Polubiłam postać Nicka, wzbudził we mnie naprawdę dobre odczucia. Autorka świetnie umie kreować bohaterów i ich przeżycia. Jeśli jeszcze nie znacie tej autorki ani jej książek to polecam z czystym sumieniem.

„Chętnie spełniłem jej życzenie, smagając moją niegrzeczną czarodziejkę jej własną różdżką, i łagodziłem każde uderzenie, dotykając jej wspaniałego krągłego tyłeczka, by potem znowu przejść do kolejnego zamachu. Rozpalałem ją. Sprawiałem, że się wiła”. „Chętnie spełniłem jej życzenie, smagając moją niegrzeczną czarodziejkę jej własną różdżką, i łagodziłem każde uderzenie, dotykając jej wspaniałego krągłego tyłeczka, by potem znowu przejść do kolejnego zamachu. Rozpalałem ją. Sprawiałem, że się wiła”. 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz