Ariana | WS | Blogger | X X

wtorek, 5 czerwca 2018

Intryga - L.J. Shen

Tytuł : Intryga
Tytuł oryginalny : Vicious
Autor : L. J. Shen
Cykl : Święci Grzesznicy
Tom : 1
Wydawnictwo : Edipresse Książki
Data wydania : 14.03.2018
Liczba stron : 352
Egzemplarz : recenzencki

" Emilia: Podobno miłość i nienawiść to te same uczucia, tylko doświadcza się ich w trakcie różnych okoliczności. To prawda. Mężczyzna, o którym marzę, nawiedza mnie również w koszmarach. To znakomity prawnik. Utalentowany kryminalista. Piękny kłamca. Dręczyciel i wybawiciel, potwór i kochanek. Dziesięć lat temu zmusił mnie do ucieczki z małego miasteczka, w którym mieszkaliśmy. A teraz przyszedł do mnie w Nowym Jorku i nie odejdzie, dopóki nie weźmie tego, co należy do niego. Vicious: Emilia to biedna artystka. Jest piękna i nieuchwytna niczym kwiat wiśni. Dziesięć lat temu wkroczyła do mojego życia nieproszona i wywróciła je do góry nogami. I słono za to zapłaciła. Emilia LeBlanc jest dla mnie niedostępna. To była dziewczyna mojego najlepszego przyjaciela. To kobieta, która zna mój najmroczniejszy sekret, córka pokojówki, którą wynajęliśmy do pomocy w naszej posiadłości. To powinno mnie zniechęcić do pogoni za nią, ale jest inaczej. Ona mnie nienawidzi. Też mi coś. Niech się lepiej do mnie przyzwyczaja. "

Jeśli śledzicie mojego bloga, to pewnie wiecie, że bardzo lubię czytać książki z gatunku powieści erotycznej. Oczywiście to książki nie wnoszą wiele w nasze życie, jednak uważam, że jest to naprawdę świetna odskocznia od klasyki, którą muszę czytać na zajęcia. 

„Intryga „to pierwszy tom serii Święci Grzesznicy. Opowiada ona historię Emilii oraz Brutala. W pierwszej części książki poznajemy ich jako nastolatków, nie są to oczywiście, jak możecie się domyślić przyjaciele, a co więcej można zauważyć, że Brutal za wszelką cenę próbuje zniszczyć Emilii życie. Gdy Emilia wyjeżdża na studia, odcina się całkowicie od Brutala oraz jego znajomych. Jednak życie Emilii LeBlanc po 10 latach wcale nie jest usłane różami. Kobieta musi utrzymać swoją chorą siostrę, która potrzebuje przyjmować lekko regularnie, które są naprawdę bardzo drogie. Jednak gdy dziewczyna traci swoją posadę i zostaje jej tylko praca w barze, jest przerażona tym co się dzieje, gdy kobieta ma swoją zmianę w barze pojawia się w niej Brutal. I niestety nie było to wcale miłe spotkanie. Kobieta jednak nie jest już młodą dziewczynką i chce wyplątać się z interesów z Brutalem raz na zawsze. Czy jej się to uda ?

„Intryga „to nie jest zła książka. Oczywiście można się przyczepić do niektórych zachowań naszych bohaterów jednak co poradzić nie można mieć wszystkie. Jednak podoba mi się to, że autorka postanowiła ukazać nam początki relacji głównych bohaterów już z dzieciństwa. Książkę czyta się z minuty na minutę coraz lepiej a kartki przelatują nam przez place. Jeśli nie szukacie mocno wybitnej książki to jak najbardziej sięgajcie po tę powieść bo naprawdę warto. Ja czekam na drugi tom i mam nadzieje, że już niedługo będzie mi dane ja przeczytać.



Wiedziałam, że to ważne, by kolekcjonować takie momenty, trzymać je zamknięte w sercu i przypominać sobie o nich w trudnych chwilach. Bo te wspomnienia świadczyły o tym, że chociaż moje życie było trudne, to jednak nie można go nazwać złym.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz