Ariana | WS | Blogger | X X

czwartek, 7 czerwca 2018

Zmiana - J. Sterling

Tytuł : Zmiana 
Tytuł oryginalny : The Game Changer 
Autor : J. Sterling 
Cykl : The Perfect Game 
Tom : 2
Wydawnictwo : SQN 
Data wydania : 15.02.2018
Liczba stron : 320
Egzemplarz : recenzencki 

Jack pojawił się u mnie w nocy, po sześciu miesiącach braku kontaktu. Trzymał dwanaście czerwonych róż. Powiedział, że jest mu przykro, że mnie kocha i chce wszystko naprawić. Cała moja złość o jego planowane małżeństwo i udawaną ciążę z Chrystle, postanowienie, że nie chcę więcej widzieć tego faceta, ulotniły się na sam jego widok. Zapragnęłam zaprosić Jacka z powrotem do swojego życia, ale musiałam wiedzieć jedno – że tym razem zostanie ze mną na zawsze. "

„Zmiana „to drugi tom serii THE PERFECT GAME. W poprzedniej części poznajemy Cassie oraz Jacka. Zakochują się w sobie jednak dzieje się wiele niemiłych sytuacji, z którymi para musi sobie poradzić. Jeśli nie czytaliście pierwszego tomu to OSTRZEGAM ta recenzja może zawierać drobne spojlery. 

Poprzedni tom zakończył się w momencie, gdy Jack przyjeżdża do Cassie i prosi ja o wybaczenie i aby dała im jeszcze jedną szansę. W tym tomie poznajemy wszystkie mroczne sekrety oraz to dlaczego Jack tak długo zwlekał z tym aby odezwać się do Cassie i prosić ją o wybaczenie. Książka jednak nie opiera się na samych wspomnieniach naszej pary, możemy również zobaczyć jak starają się powoli odbudować zaufanie do siebie oraz ich wielką miłość. 

Cieszę się, że zdecydowałam się sięgnąć po tę serię. Na początku nie byłam do niej przekonana, a gdy dowiedziałam się, że drugi tom powstał za namową widzów bałam się jeszcze bardziej. Jednak nic bardziej mylnego według mnie drugi tom jest nawet odrobinę lepszy od poprzedniego. Bohaterowie dojrzalej podejmują pewne decyzje, które będą naprawdę ważne w ich życiu.



„Jack pojawił się u mnie w nocy, po sześciu miesiącach braku kontaktu. Trzymał dwanaście czerwonych róż. Powiedział, że jest mu przykro, że mnie kocha i chce wszystko naprawić. Cała moja złość o jego planowane małżeństwo i udawaną ciążę z Chrystle, postanowienie, że nie chcę więcej widzieć tego faceta, ulotniły się na sam jego widok. Zapragnęłam zaprosić Jacka z powrotem do swojego życia, ale musiałam wiedzieć jedno – że tym razem zostanie ze mną na zawsze”.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz