Ariana | WS | Blogger | X X

sobota, 13 kwietnia 2019

Deep - Kylie Scott

Tytuł: Deep
Tytuł oryginalny: Deep
Autor: Kylie Scott
Cykl: Stage Dive
Tom: 4
Wydawnictwo: Editio
Data wydania: 20.11.2019
Liczba stron: 256
Egzemplarz: recenzencki


Lizzy doskonale wie, że grzeczne dziewczynki nie zakochują się w gwiazdach rocka. Niemniej przystojny Ben Nicholson jest jedynym facetem, który sprawia, że dziewczyna traci nad sobą kontrolę. Nie tylko jej się podoba i wciąż o nim myśli — stał się już jej obsesją. I choć zdaje sobie sprawę, że nie ma szans na dłuższy romans z przystojnym basistą, robi wszystko, co w jej mocy, aby zwrócić na siebie jego uwagę. Jest uparta i nie daje za wygraną, więc w końcu dopina swego. Upojna noc w Las Vegas należy do niej i do Bena, a Lizzy zapamięta ją na całe życie. Zapamięta, bo kiedy postanowiła, że zapomni o gwiazdorze na zawsze, dwie kreski na teście ciążowym wywrócą jej życie do góry nogami… "

Kylie Scott to australijska pisarka, która specjalizuje się w romansach oraz erotykach. W Polsce książki tej autorki wydaje wydawnictwo Editio. Na razie na naszym rynku pojawiła się seria " Stage Dive ". W jej skład wchodzą: Lick, Play,Lead oraz Deep. Mogę wam również zdradzić, że w lipcu na naszym rynku pojawi się książka " Dirty ", która wchodzi w skład serii " Dive Bar ". Już mogę wam powiedzieć, że ta druga seria będzie opowiadać historię osoby drugoplanowej w pierwszej serii. 

Lizzy i Ben poznają się na jednej z prób zespołu. Mężczyzna od razu wpada kobiecie w oko, jednak dla Bena ta dziewczyna jest nietykalna. Jest to młodsza siostra Annie i również szwagierka Mala. Kobieta jednak nie daje za wygraną i robi wszystko, aby zwrócić uwagę Bena. Pewnego wieczoru mężczyzna nie wytrzymuje i dochodzi między Lizzy a Ben'em do upojnej nocy. Wtedy ich kontakt się urywa, a oni starają się nie okazywać swojej niechęci przed innymi. Jednak ta noc miała swoje konsekwencje. Lizzy zachodzi w ciążę i gdy prawda wychodzi na jaw, pomiędzy Benem a Mal'em dochodzi do konfliktu. Czy zespół się rozpadnie ? Czy Lizzy i Ben będą razem ? 

Ben to postać, w którym mogłabym się zakochać. Jest co prawda arogancki i lubi zabawę, jednak mnie zawsze ciągnęło do bad boy'ów. Lizzy za to nie przypadła mi kompletnie do gustu, była strasznie dziecinna i jej zachowanie naprawdę mnie męczyło. Jak dla mnie jest to najgorsza część tej serii, jednak całość naprawdę warta poznania. 

" Deep " to czwarty tom serii. Nie są one powiązane ze sobą i każdy tom opowiada o innym bohaterze. Nie musimy czytać ich po kolei, ja jednak zawsze staram się czytać w kolejności. Jeśli lubicie romanse z erotykiem, to znajdziecie fajną serię, która nie będzie was męczyć. Ja czekam na kolejne książki tej autorki i mam nadzieje,że będą naprawdę świetne. A wy lubicie dobre erotyki ?


Cóż, niektórzy ludzie po prostu są jak samotne okręty. Dla wszystkich najlepiej, gdy pozostają sami. Potrzebują wolności bardziej niż miłości i towarzystwa. "




19 komentarzy:

  1. Muszę przyznać, że bardzo rzadko sięgam po ten gatunek książek, ale w czasie wakacji, czemu nie. 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla miłośników takich klimatów, poznawanie kolejnych tomów serii sprawia wiele przyjemności. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Poczytam więcej o tej serii. Pikantna okładka, gorąca fabula:) czasem lubię sięgnąć po takie książki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Musiałabym się kiedyś zabrać za tę serię, jednak od pół roku nie mam czasu na żadne „swoje” książki, ciagle tylko te do recenzji 😂. Również nie kupuje książek, bo najpierw chciałabym przeczytać wszystkie ze swoich półek.

    OdpowiedzUsuń
  5. To nie do końca mój ulubiony gatunek, więc zawsze jak już sięgam po książki z tego nurtu staram się dobrać dobre żeby jeszcze bardziej się nie zniechęcić. Na pewno na plus jest to, że nie trzeba znać wcześniejszych tomów.

    Książki jak narkotyk

    OdpowiedzUsuń
  6. To idealna książka dla mnie, muszę ją sobie zapisać żeby o niej pamiętać

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja to w ogóle erotyków nie lubię :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Musiała bym nadrobić od początku tą serię :d

    OdpowiedzUsuń
  9. Często czytam erotyki, a o tej serii książek w sumie nie słyszałam. Pora to nadrobić! 😄

    OdpowiedzUsuń
  10. Już dawno nie ściągnęłam po erotyki jak kiedyś trafi mi się w ręce na pewno przeczytam

    OdpowiedzUsuń
  11. Coś dla mojej siostry! Kupię jej na urodziny ;-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Szczerze mówiąc nie rozumiem tej mody na erotyki. Próbuję się w to wkręcić, ale jakoś mi nie idzie...

    OdpowiedzUsuń
  13. Kojarze i okładke i autorkę. Ale to jest tom 4 a gdzie jeszcze nadrobić poprzednie. Doba jest zdecydowanie zs krótka.

    OdpowiedzUsuń
  14. Niestety historie w takim klimacie zupełnie ostatnio mnie nie przekonują. Chociaż w przypadku tej książki jestem w stanie zaryzykować i przekonać się sama, czy wciągnie mnie opisany w niej erotyczny romans.

    OdpowiedzUsuń
  15. Niestety to nie są kompletnie moje czytelnicze klimaty. Tym razem nie dam się namówić.

    OdpowiedzUsuń
  16. Niestety, dla mnie okładka jest już tak odrzucająca, że nic z tego nie będzie 😺

    OdpowiedzUsuń
  17. Niespecjalnie ciągnie mnie do tej serii, dlatego też zdecydowanie odpuszczę sobie lekturę zrecenzowanej przez Ciebie książki, jak i jej poprzedniczek.

    OdpowiedzUsuń
  18. Zdecydowanie nie dla mnie. Nie lubię romansów, erotyków ani żadnej literatury kobiecej. A dodatkowo wkurzają mnie te gołe klaty na okładkach. Czy twórcy grafik do książek z tego gatunku muszą zawsze iść na taką łatwiznę?

    OdpowiedzUsuń
  19. Ostatnio doszłam do wniosku, że erotyki jednak nie są dla mnie. Romanse nadal lubię, ale jednak sceny seksu zaczynają mi przeszkadzać.
    Pozdrawiam, Klaudia z bloga http://czytaniejestmagiczne.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń