Ariana | WS | Blogger | X X

środa, 17 kwietnia 2019

Niepokorny mężczyzna - Kristen Ashley

Tytuł: Niepokorny mężczyzna
Tytuł oryginalny: Wild Man
Autor: Kristen Ashley
Cykl: Mężczyzna marzeń
Tom : 2
Wydawnictwo: Akurat
Data wydania: 26.09.2018
Liczba stron: 512
Egzemplarz: recenzencki

" Tessa O’Hara ustawiała właśnie świeżo upieczone babeczki na wystawie swojej cukierni, gdy zadźwięczał dzwonek przy drzwiach. Podniosła wzrok i ujrzała mężczyznę swoich marzeń. Nie minęła minuta, a on zaprosił ją na randkę. Zgodziła się bez wahania. Ale po czterech cudownych miesiącach Tess odkrywa, że jej ukochany to działający pod przykrywką detektyw z agencji antynarkotykowej, który bada powiązania jej byłego męża – narkotykowego bossa. Tess jest przekonana, że to koniec. Ale agent Brock Lucas jest innego zdania. To człowiek z misją, oddany swojej pracy, spędził lata zajmując się światkiem przestępczym Denver, rozpracowywał najgorsze szumowiny. Jednak dopiero w czasie tych czterech miesięcy z Tess, która jest równie słodka jak jej babeczki, zaczyna naprawdę lubić swoją pracę. Podczas przesłuchania Brock dowiaduje się, że Tess skrywa przerażającą tajemnicę. Wtedy też postanawia, że pomoże jej walczyć z demonami przeszłości i będzie ją chronić."

" Niepokorny mężczyzna " to drugi tom świetnej serii " Mężczyzna marzeń ". Autora napisała świetny romans, który nie skupia się tylko na scenach erotycznych. Podoba mi się wątek kryminalny w tej książce, jest on naprawdę dobrze poprowadzony i mam nadzieje, że ten motyw utrzyma się w kolejnych tomach. 

W tej części mamy historię Brocka Lucasa, policjanta, którego przelotem mogliśmy poznać w pierwszym tomie. W tej części również pojawiają się postacie, które już znamy, jednak są one na drugim planie i mamy tylko krótkie wzmianki. Tessa poznaje Brocka w swojej cukierni, kiedy to mężczyzna zaprasza ją na randkę. Ich związek trwa już od czterech miesięcy, jednak pewnego dnia do jej domu wpada policja. Kobieta zostaje zatrzymana i przesłuchiwana. To właśnie wtedy musi wyznać swój mroczny sekret, który ukrywała od zawsze. W sprawy jest zamieszany jej były mąż. Jednak tego dnia odkrywa również, że mężczyzna, z którym żyła miesiącami okłamywał ją i tak naprawdę okazuje się policjantem pod przykrywką. Brock jednak nie chce się poddać i stara się, aby Tess'a dała mu drugą szansę i uwierzyła, że on mimo wszystko naprawdę ją kocha i się o nią troszczy. 

" Niepokorny mężczyzna " nie pobił pierwszego tomu, jednak mimo to czytało się tę książkę naprawdę szybko. Akcja rozwinęła się dopiero w połowie i to wtedy nie mogłam się od niej oderwać. Nie twierdzę, że książka jest zła po prostu mamy tutaj odwieczny problem drugiego tomu. Autorka ma dar do świetnego kreowania akcji w książce, jej bohaterowie są dynamiczni, cały czas żyją w biegu. W książce znajdziemy również wątki mroczne, skrywane tajemnice sprzed lat, problemy rodzinne. Będzie się śmiać i płakać razem z naszymi bohaterami. Ja nie mogę doczekać się trzeciego tomu, a czwarty mam zamiar przeczytać w oryginale i skończyć tę serię, ponieważ ona jest tak ciekawie napisana, że nie sposób skończyć na pierwszym i drugim tomie. 






22 komentarze:

  1. ciekawy tytuł, zainteresowałam się t a książką

    OdpowiedzUsuń
  2. Zawsze sięgając po drugi tom boję się że się zawiodę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale to się tak równo rozkłada, w jednej serii lepsze, w drugiej gorsze. ;)

      Usuń
  3. Czytanie w oryginale, dawno nie znalazłam na to czasu, a przecież wówczas korzyść podwójna. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Romans z watkiem kryminalnym? Moze się skusze.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie lubię romansów, takie książki kompletnie do mnie nie przemawiają. Jedynie wątek kryminalny mógłby mnie zachęcić na tyle by to przeczytać, ale raczej po tę pozycję nie sięgnę.

    OdpowiedzUsuń
  6. Odnoszę wrażenie, że podobnych książek są miliony. Może nawet spróbowałabym którejś, ale jak dla mnie brzmią identycznie i mam problem z ich rozróżnieniem, a co dopiero wybraniem jednej z nich...

    OdpowiedzUsuń
  7. Niestety to nie są kompletnie moje czytelnicze klimaty. Wolę coś mroczniejszego, niż gorące romanse. Choć może sięgnę, skoro jest tu wątek kryminalny.

    OdpowiedzUsuń
  8. Książki tego typu, czytam raczej w wakacje. 😊

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie miałam okazji poznać tej książki ani pierwszego tomu, ale po Twojej recenzji chętnie przeczytam :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Romanse czytałam jako nastolatka 😄 teraz w ogóle nie mam przyjemności z ich czytania.

    OdpowiedzUsuń
  11. Zaciekawiła mnie ta książka! Muszę przyjrzeć się bliżej tej serii. ❤

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie czytałam pierwszej części, dlatego myślę, że i po ten nie sięgnę.

    Książki jak narkotyk

    OdpowiedzUsuń
  13. Może kiedyś sięgnę po 1 tom, jednak jak narazie mam bardzo dużo książek do przeczytania 😄

    OdpowiedzUsuń
  14. Trochę mnie zaintrygowałaś, bo lubię kryminały, ale aktualnie mam zbyt dużo książek do przeczytania, żebym miała po tę serię sięgnąć.

    OdpowiedzUsuń
  15. Pamiętam jak opisywałaś tom I. Nadal się nad tym zastanawiam. Najpierw nadrabiam zaleglosci fdobrze, że szybko uciekaja😁

    OdpowiedzUsuń
  16. Mówiąc szczerze, jak pierwszy tom mnie zaciekawił, tak ten niespecjalnie do mnie przemawia. Jakoś nie czuje się do niego przekonana, gdzie już pomijam to, że okładka ponownie może zmylić człowieka (ale rozumiem, że wydawnictwo chciało pozostać przy tym samym stylu jej projektowania, aby ta się nie odróżniała), bo fabuła niespecjalnie pachnie oryginalnością.

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie wiem, czy wybaczyłabym mężczyźnie, który zrobiłby taką akcję, nawet, gdyby później z jego strony pojawiło się uczucie...

    OdpowiedzUsuń
  18. Od czasu do czasu lubię sięgnąć po romans czy jakiś erotyk, ale do tych książek kompletnie nie potrafię się przełamać. Nie wiem czy to tytuł, czy te okładki... :(

    OdpowiedzUsuń