Ariana | WS | Blogger | X X

piątek, 20 marca 2020

Korona kłamstw - Pepper Winters

Tytuł: Korona kłamstw
Tytuł oryginalny: Crown of Lies
Autor: Pepper Winters
Cykl: Truth and Lies Duet
Tom: 1
Wydawnictwo: Kobiece
Data wydania: 23.01.2019
Liczba stron: 424
Egzemplarz: własny


Elle Charlston jest dziedziczką rodowej fortuny, którą od najmłodszych lat uczono zarządzania wielomilionową firmą. Wychowana w złotej klatce dziewczyna nigdy nie miała przyjaciół i nie zaznała zwykłego życia. W dniu dziewiętnastych urodzin Elle wymyka się na ulice Nowego Jorku, aby przez chwilę poczuć się jak normalna nastolatka.

Pepper Winters to autorka, która nie do końca przekonała mnie do swoich książek. Jak wiecie seria “Potwory z ciemności” nie do końca przypadła mi do gustu. Jednak autorka ma to do siebie, że robi naprawdę świetne zakończenia, po których ja po prostu chce czytać dalej. Dlatego pewnie niedługo zdziwicie się, gdy zobaczycie, że przeczytałam również 3 tom serii “Potwory z ciemności”, z którą to naprawdę mocno się nie polubiłam. Jednak dzisiaj nie o tym, bo postanowiłam dać jej twórczości kolejną szansę i przeczytałam książkę “Korona kłamstw”, jest to pierwszy tom serii “ Truth and Lies Duet”. Czy tym razem autorka wypadła lepiej? Przekoncie się, czytając dalszą część recenzji.

Noelle Charlston już od dziecka była wychowywana na prezesa wielkiej firmy odzieżowej Belle Elle. Jej ojciec wychowywał ją samotnie, przez co nie wszystko umiał zrobić dobrze. Noelle jednak chociaż wychowana w złotej klatce, postanowiła, że będzie dumnie reprezentować firmę i nie zawiedzie swojego kochanego ojca. Jednak w swoje dziewiętnaste urodziny postanawia wymknąć się z poukładanego życia na jedną noc i zobaczyć co miasto może jej zaoferować. Pragnęła być po prostu zwykłą anonimową dziewczyną. Jednak nie wszystko idzie po jej myśli, bowiem Elle znajduje się w złym czasie o złej porze i zostaje zaatakowana przez dwóch mężczyzn, którzy chcą ją okraść oraz zgwałcić. To wtedy pojawia się tajemniczy nieznajomy, który ratuje ją z opresji, jednak tego samego wieczoru zostaje aresztowany, a Noelle nic o nim nie wie, chociaż szuka go wszędzie.

To, co wam opisałam to początek książki, który naprawdę mnie zaciekawił. Jednak czym dalej w historię, tym mój zapał słabł. Bardzo długo czytałam tę książkę, zajęło mi to chyba 3 dni, a przecież ja takie książki potrafię przeczytać w kilka godzin. Nie rozumiałam zachowania bohaterki, miała wszystko, jednak czuła ogromną presję ze strony ojca, w swoje urodziny postanowiła, chociaż na jeden wieczór być wolna. I to było naprawdę super, jednak gdy poznajemy Elle kilka lat później, mamy ochotę nią potrząsnąć i zastanowić się co się stało z tą dziewczyną. Pokazuje, jaka jest twarda, jaki ma mocny charakter. Jednak, gdy na jej drodze staje mężczyzna, prawie od razu rzuca mu się w ramiona. To nie było fajne, sceny seksu również mnie nie zaciekawiły. Były po prostu słabe i mało realne. Jednak zakończenie sprawiło, że miałam ochotę wiedzieć, co działo się dalej w tej książce.

W książce mamy również dwóch męskich bohaterów. Penna mrocznego, władczego i bardzo bogatego przystojniaka, o którym naprawdę bardzo mało wiemy, jednak możemy domyślić się, kim on będzie już prawie na początku ich znajomości, oraz Grega, faceta, który za wszelką cenę chce dobrać się do Elle, aby oddała mu część swoich pieniędzy. Gdy mu nie się to nie udaje, pokazuje swoją drugą twarz. Ta książka nie zrobiła na mnie wrażenia w ogóle, jednak przeczytam drugi tom, bo zakończenie sprawiło, że chce wiedzieć co stanie się z Noelle.


"-W chwili, w której powiedziałaś tak, wszystkie twoje wybory straciły znaczenie. Teraz do gry wkraczam ja."


30 komentarzy:

  1. To nie do końca moje klimaty czytelnicze. 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak ja nie lubię tego typu okładek. Jak się okazało, fabuła również to nie to, co czytam na co dzień, dlatego nie przeczytam, choć miło było poznać Twoja opinie na temat książki. Z tego co czytam, też do końca nie jesteś usatysfakcjonowana.

    OdpowiedzUsuń
  3. Myślę, że mogłabym poznać tę historię, bo takie ksiązki lubię czytać i to przy nich najbardziej się relaksuję.

    OdpowiedzUsuń
  4. Okładka jest super! Musiałam przegapić tą książkę, bo jej nie kojarzę. A myślałam, że dokładnie sprawdzam zapowiedzi Wydawnictwa.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ktoś ma fortunę, to zazwyczaj robi, co chce, ale wtedy nie byłoby książki ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Musi być to bardzo książka. Życie w złotej klatce, ucieczka brzmi zachęcająco.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie czytam książek, które mi się nie podobają, nawet jak mają w sobie coś dobrego.. :) A fabuła tej mnie intryguje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie potrafię odłożyć książki na półkę, kiedy coś mi w niej nie pasuje, zawsze doprowadzam spotkanie z nią do końca. :(

      Usuń
  8. A gdyby tak autorki/autorzy zamieniali przystojniaków na zwykłych mężczyzn, przeciętnych w urodzie, ale nie w sercu. ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Choć zwykle nie sięgam po romanse czy erotyki, to tym razem czuję się zaciekawiona książką i bohaterką. Nie wiem czemu, ale daję jej szansę. No i oczarowała mnie okładka <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Po opisie książki spodziewałam się super recenzji. Szkoda, ze książka Ci się dłużyła.

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie znam tej autorki. Mam wrażenie, że póki co nie będzie Nam po drodze. Okładka nie porywa, a sama historia wydaje się być dosyć oblegana przez innych autorów.

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie znam tej autorki i raczej za szybko jej nie poznam. Historia wydaje mi się zbyt oklepana - już kilka takich książek czytałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie i ja mam trochę obawy, a z drugiej strony chcę sama sprawdzić, czy się sprawdzą.

      Usuń
  13. Niedawno czytałam już drugi tom, według mnie oba świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Czytałam oba tomy serii i naprawdę mi się spodobały :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Recenzja taka trochę pół na pół - raczej nie będę spieszyła się z przeczytaniem tej książki.

    OdpowiedzUsuń
  16. Historia wydaje mi się dość oklepana. To już było. Raczej nie sięgnę po tę lekturę.

    OdpowiedzUsuń
  17. Jako sroka okladkowa, stwierdzam że okładka jest mega! A do tego sama książka zapowiada się przyjemnie ❤

    OdpowiedzUsuń
  18. Wiesz co chyba na razie odpuszcze sobie tą ksiazke. Teraz mam ochote na inna tematyke,ale nie skreslam jej.

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo podoba mi się okładka, jednak słyszałam wiele negatywnych opinii, więc książkę sobie odpuszczę. Też sama fabuła nie wydaje mi się jakaś oryginalna.

    OdpowiedzUsuń
  20. Już sam tytuł zachęcił mnie do tego by poznać co jest zawarte w środku tej książki.

    OdpowiedzUsuń
  21. Seria czeka na półce, bym wreszcie mogła ją przeczytać :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ta seria ma naprawdę cuuudne okładki <3 Poluję na nie, ale przeczytam pewnie po całej tej sytuacji :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie znam autorki. Niezbyt polecasz jej książki, więc nie będę nimi sobie zaprzątać głowy.

    Książki jak narkotyk

    OdpowiedzUsuń
  24. Jakaś taka oklepana fabuła... raczej podziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  25. u mnie 3 dni to taki standard, chociaż zdarza się, pochłaniam książkę w jeden wieczór. Nie zachwyciła mnie ta historia, nawet nie zainteresowała... taka trochę... jakich wiele

    OdpowiedzUsuń