Ariana | WS | Blogger | X X

poniedziałek, 16 marca 2020

Serce gangstera - Anna Wolf

Tytuł: Serce gangstera
Autor: Anna Wolf
Cykl: Gangsterzy
Tom: 1
Wydawnictwo: Niezwykłe
Data wydania: 22.01.2020
Liczba stron: 280
Egzemplarz: recenzencki


Dwudziestodwuletnia Chloe McCoy nigdy się nie spodziewała, że jej brat Nick wpadnie na tak egoistyczny pomysł. Pokazał groźnemu gangsterowi pewne zdjęcie, sugerując, że to właśnie ona mogłaby być zabezpieczeniem spłaty karcianych długów. I mimo iż Nick próbował później wyprostować niefortunny zbieg okoliczności, twierdząc, że to samochód, a nie ona, miał gwarantować spłatę długu, Aleksiej Tarasow już ułożył sobie w głowie plan.

Ostatnio na naszym polskim rynku pojawia się coraz to więcej książek z motywem mafijnym dla kobiet. Ja jak najbardziej jestem za takimi książkami, jednak nie wszystkie zyskują w moich oczach. Długo zbierałam się również do przeczytania nowości od Pani Anny Wolf, która to napisała “Serce gangstera”. Pierwsze co rzuciło mi się w oczy, po otworzeniu paczki, że ta książka jest naprawdę cieniutka. Trochę się tego bałam, ponieważ miałam przeczucie, że ta książka będzie pędzić z zawrotną prędkością. Czy książka “Serce gangstera” przypadła mi do gustu? Zapraszam do dalszego czytania.

Naszą główną bohaterką jest Chloe dwudziestodwuletnia menagerka restauracji, która zostaje oddana jako zabezpieczenie długu przez swojego własnego brata. Kobieta zostaje uprowadzona i zamknięta w domu Aleksieja, który traktuje ją dużo lepiej niż więźniów oraz dłużników. Mężczyzna jest bardzo niebezpiecznym mężczyzną, jednak czy Chloe zrozumie w końcu sytuację, w której się znalazła?

“Serce gangstera” to pierwszy tom serii “Gangsterzy”. Jest to książka oparta na wielu znanych schematach, jednak mimo wszystko czytało mi się ją bardzo dobrze. Minęło jednak kilka dni, odkąd czytałam tę książkę i mogę wam śmiało powiedzieć, że nie pamiętam z niej za dużo wątków. Wiem, że za niedługo ma premierę 2 tom, po który mam chęć sięgnąć i sprawdzić, czy coś w stylu autorki się zmieni. Okładka książki również mnie do siebie nie przekonuje. Jednak podoba mi się, więź pomiędzy Chloe i Aleksiejem. Z tego, co się orientuje, to kolejny tom będzie o innym bohaterze, ale przekonam się, jak w końcu książka trafi w moje ręce.


28 komentarzy:

  1. Skoro tak szybko po przeczytaniu książki miałabym o niej zapomnieć, to jednak sobie ją odpuszczam. 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Słyszałam o tej książce ale póki co muszę przeczytać to co mam na stosiku. Może kiedyś sięgnę po tę książkę :)
    Pozdrawiam :)
    www.wspolczesnabiblioteka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie jestem największą fanką takich serii. Wolę kryminały osadzone w trochę innych klimatach.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta książka zdecydowanie nie jest dla mnie. Nie lubię czytać takich serii.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie jest to lektura, po którą mam zamiar sięgnąć mimo świetnej recenzji. Nie mój gatunek.

    OdpowiedzUsuń
  6. Okładka jest na prawdę fajna. Jednak skoro tekst książki tak szybko wypada z pamięci to nie do końca mnie przekonuje by go poznać.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jest w tej książce coś, co mnie ciekawi więc nie mówię nie
    Pozdrawiam
    https://subjektiv-buch.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Hmmmm...jakoś nie poczułam do tej książki niczego, więc chyba sobie ją na razie odpuszczę mimo wszystko ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Słyszałam, że ta książka jest świetna. Ale zachwytu u Ciebie nie widzę. Wolę sięgać po książki, które polecasz w 100%.

    OdpowiedzUsuń
  10. Kiedyś lubiłam takie powieści, ale teraz już w ogóle nie mam na nie ochoty. Obecnie jeśli już to czytam romanse, od erotyków raczej trzymam się z daleka.

    OdpowiedzUsuń
  11. Jakoś nie przepadam za takimi książkami :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jeszcze nie słyszałam o tej serii. Lubię takie wątki w książkach, więc chętnie bym po nią sięgnęła

    OdpowiedzUsuń
  13. Tę książkę mam na swojej wirtualnej półce już jakiś czas! :) Ciągle nie mogę się za nią zabrać. Okładka bardzo mi się podoba i chętnie widziałabym ją w swojej domowej biblioteczce :) No i tematyka... coś niby oklepanego, ale nadal wciągającego :)

    OdpowiedzUsuń
  14. A ja jestem tą książka zachwycona - bardzo trafiła w mój gust i podoba mi się sposób pisania Pani Ani. Nie mogę doczekać się drugiego tomu :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Skoro treść książki tak szybko wypada z pamięci to nie do końca mnie przekonuje by się z nią zapoznać.

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam ten tytuł w planach, jakoś tak mnie zaciekawił.

    OdpowiedzUsuń
  17. Czyli przygoda na chwilowe zapomnienie o codzienności, bez zobowiązań, ale w sympatycznych rytmach. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Choć mnie szkoda by było czasu, wolałabym go efektywniej wykorzystać. ;)

      Usuń
  18. Jakoś niespecjalnie ta ksiazka mi wpadła w oko. Ale nigdy nie skreślam ksiązek ktorych nie mialam w ręku.

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie przepadam za książkami, które wykorzystują znane schematy bez wprowadzania elementu zaskoczenia. O tej już czytałam i jakoś mnie do siebie nie przekonuje.

    OdpowiedzUsuń
  20. Oj jakoś nie przypadła mi do gustu taka książka. Może poleca ja komuś innemu. A nawet wiem komu.

    OdpowiedzUsuń
  21. Czytałam ją już jakiś czas temu, w zasadzie zaraz po premierze, skuszona wieloma zachwytami. Niestety, jak dla mnie, to jest przereklamowana tragedia.

    OdpowiedzUsuń
  22. Kompletnie nie ciągnie mnie do mafijnych książek. Przeczytałam już kilka polskich takich historii i totalnie mnie one odrzuciły.

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie cierpię takich książek, a jak są jeszcze słabo napisane, to tym bardziej.

    OdpowiedzUsuń
  24. Lubię pamiętać książki, nawet te które mi się nie podobały, były złe. Jak książki nie pamiętam to traci ona w moich oczach

    OdpowiedzUsuń
  25. Mam w planach tą książkę :) Uwielbiam wątki mafijne w książkach <3

    OdpowiedzUsuń
  26. Jeżeli chodzi o motyw majfijny, to podobała mi się tylko książka "Zabić Sarai".

    OdpowiedzUsuń