Ariana | WS | Blogger | X X

środa, 8 lipca 2020

Try - Ella Frank

Tytuł: Try
Tytuł oryginalny: Try
Autor: Ella Frank
Cykl: Temptation
Tom: 1
Wydawnictwo: Kobiece
Data wydania: 25.03.2020
Liczba stron: 488
Egzemplarz: recenzencki


"Seks. Logan Mitchell uwielbia go, od kiedy w młodym wieku zdał sobie sprawę z tego, że jest seksowny. I nie ma problemu z wykorzystaniem tego na swoją korzyść. Zarówno mężczyźni, jak i kobiety wpadają do jego łóżka — w końcu Logan nie jest kimś, kto dyskryminuje. Żyje według jednego motta — jeśli coś go interesuje, to dlaczego nie spróbować i... skosztować? Tym razem ma apetyt na Tate Morrisona. Przystojny barman, który dopiero, co zatrudnił się w ulubionym barze Logana, właśnie kończy upiorny czteroletni związek ze swoją byłą żoną. Zaczyna od nowa i ostatnie, o czym myśli, to romans. Niestety przykuł uwagę Logana, a ten zawsze dostaje to, czego chce. Logana nie kręcą związki, a Tate'a mężczyźni. Jednak, co by się stało, gdyby każdy z nich złamał swoje postanowienia... chociaż na chwilę?"

Jestem bardzo tolerancyjną osobą, nie przeszkadzają mi osoby homoseksualne, jednak mimo wszystko z bardzo wielką niepewnością sięgnęłam po tę książkę. Nie dlatego, że jest to romans o dwóch mężczyznach, bo to mi w ogóle nie przeszkadza. Jednak koleżanka napisała mi, że jest w tej książce dość dużo scen erotycznych, które są opisane bardzo dokładnie.

Logan to szanowany prawnik, który zawsze dostaje to, czego chce. Lubie zabawę i nie szuka stałej relacji. Nie jest wybredny lubi zarówno kobiety, jak i mężczyzn. Gdy poznaje Tate, wie już, kto będzie jego następnym partnerem.
Tate to z kolei nie jest osoba, która szuka przelotnego romansu. Ma za sobą trudny czas i stara się w końcu zakończyć relacje ze swoją byłą żoną. Gdy poznaje Logana, zaczyna jednak czuć, coś, do czego boi się przyznać przed samym sobą.

“Try” to książka, która w całości skupia się na relacji Logana oraz Tat’e. Nie będę ukrywać, na tej relacji głównie w strefie łóżkowej. Zabrakło mi w tej książce, takie punktu zwrotnego, który byłby dobrym uzupełnieniem ich wzajemnego stosunku do siebie. No mnie ta książka kompletnie nie przekonała. Wydaje mi się, że autorka miała naprawdę dobry pomysł, ale gdzieś się pogubiła w realizowaniu go. Czy przeczytam 2 tom? Jeszcze nie podjęłam decyzji, czas pokażę.






14 komentarzy:

  1. Szkoda, ze jest tylko jeden główny temat w książce. Ja lubie wielowątkowe opowieści, kiedy coś się dzieje ciekawego

    OdpowiedzUsuń
  2. Przyznam, że zupełnie nie chciałabym wniknąć w te sceny erotyczne, moja wyobraźnia nie chciałaby podążać tropem takich obrazów. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ostatnio czytam takie książki, więc możę przeczytam :D

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  4. O tej książce również niedawno czytałam i mam w planie ją sobie zamówić. Lubię takie pozycje na odstresowanie się i miłe popołudnie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Niezobowiązująca lektura, na wakacje idealna. 😊

    OdpowiedzUsuń
  6. Wątek homoseksualizmu chyba nie pojawia się zbyt często w książkach, albo ja się z nimi nie spotkałam. Książka mnie zaciekawiła, chętnie po nią sięgnę. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Brzmi ciekawie, choć chyba nie do końca to coś dla mnie. Owszem jestem tolerancyjna, ale jakoś nie przemawia ona do mnie. W sumie kto wie, może kiedyś się skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie miałam okazji przeczytać tej książki. Może skusze się na nią. Coś mnie przekonuje do niej.

    OdpowiedzUsuń
  9. Dobry przykład na to, że można zrobić tego typu okładkę ze smakiem. Popieram!

    OdpowiedzUsuń
  10. To zdecydowanie nie książka dla mnie. Wolę czytać książki lekkie, dla młodzieży i najlepiej lekka fantastyka.

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie wiem czy mam teraz ochotę na tego typu książki. Mocno wciągnęły mnie światy osadzone w historycznych czasach i sięgam ostatnio tylko po takie.

    OdpowiedzUsuń
  12. nie koniecznie lubię takie książki, co innego filmy, ekranizacje pewnie bym obejrzała ;-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Dokładnie, jest dużo scen erotycznych. Ale nie zgodzę się z Tobą co do punktu zwrotnego. Jest na samym końcu i tym samym autorka mnie bardzo zaciekawiła i czekam na kolejną część..

    OdpowiedzUsuń
  14. Szkoda że aspekt psychologiczny nie jest tak dopracowany jak sceny łóżkowe ;)

    OdpowiedzUsuń