Ariana | WS | Blogger | X X

niedziela, 20 września 2020

Skandal - Katarzyna Nowakowska

Tytuł: Skandal
Autor: Katarzyna Nowakowska
Wydawnictwo: Burda Książki
Data wydania: 15.04.2020
Liczba stron: 279
Egzemplarz: recenzencki


"ONA przyzwyczaiła się do spełniania oczekiwań innych. ON zawsze dostaje, to czego chce.

ONA jest żywiołową, lubianą przez wszystkich córeczką tatusia milionera, która – gdy światła gasną – zamienia się w prawdziwą femme fatale. ON jest wycofanym, gburowatym i nudnym angielskim arystokratą.
Na pierwszy rzut oka różni ich wszystko. Łączy? Niewytłumaczalne napięcie i… tajemnice. Ale czy wypada, żeby Julia uwiodła najważniejszego klienta swojego ojca?"

Chyba nie muszę wam przedstawiać K.N.Haner. Tym razem jednak poznamy inną odsłonę tej Pani, ponieważ zdecydowała się ona wydać książkę pod swoim własnym nazwiskiem. Ja czytałam wszystkie książki autorki i bardzo mocno kibicuje jej przy wydaniu każdej kolejnej pozycji. Autorka ma bardzo świetny kontakt ze swoimi czytelnikami, co bardzo mi się podoba. Już nie mogę się doczekać kolejnej książki, którą za jakiś czas dostaniemy w swoje rączki.

Julia to dziewczyna, która na pierwszy rzut oka ma bajeczne życie. Dobrą pracę, kochającą rodzinę oraz pieniądze. Jednak prawda jest taka, że nasza Julia nie lubi swojej pracy (pragnie z całego serca zostać aktorką), jej siostra jej nie docenia i ciągle stroi fochy niczym Królowa Lodu. Gdy kobieta dowiaduje się, że musi iść na spotkanie z ważnym klientem swojej siostry, dopada ją zdenerwowanie. I chociaż zajmowała się takimi sprawami, już milion razy czuje, że nie jest to jej dzień. Jednak Jamesowi, Julia wpada w oko i proponuje jej ojcu, aby kobieta na czas współpracy wyjechała z nim i została jego prywatną asystentką.

Znajomość Juli ja Jamesa jest bardzo przewrotna. W powietrzu wisi skandal na bardzo dużą skalę. Czy uczucia tej dwójki jest prawdziwe? Kasia pokazała w tej książce, coś nowego. Sama uwielbiam jej twórczość pod pseudonimem, jednak ta książka to naprawdę jest zupełnie coś innego, niż mogliśmy czytać do tej pory.


To piękne i smutne zarazem. Kochać kogoś tak bardzo, że nawet po jego śmierci nie jesteś w stanie ułożyć sobie życia z kimś innym.






20 komentarzy:

  1. Ja też jestem bardzo ciekawa tej książki. I fajnie, że autorka postanowiła wydać pod swoim nazwiskiem.

    OdpowiedzUsuń
  2. Przyjemne czytanie w ciepłych barwach, na utrwalenie świeżych jeszcze wspomnien z letnich wakacji. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mega mnie zaciekawiłaś po przeczytaniu tego wpisu! Muszę sięgnąć po tę pozycję! ♥️ Chociaż wcześniej nie przepadałam za twórczością Kasi to może pora to zmienić.

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam książki tej autorki. Tą dobrze znam bo ją czytałam i bardzi mi się podobała.

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam książki Kasi. Skandal bardzo mi się spodobał i nie mogę doczekać się kolejnej częsci - bo ta, skończyła się w takim momencie... ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. No ciekawa jestem czym tym razem Kasia zaskoczyła. Muszę w końcu po nią sięgnąć :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ciekawy wątek ksiazki. Z checia poznam ta książka w wieczorny jesienny czas. Oczywiście pod kocykiem.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem po lekturze i muszę powiedzieć, że strasznie się przy niej namęczyłam. Gdyby nie była tak krótka, pewnie porzuciłabym ją w połowie. Za dużo w niej absurdów, niedociągnięć, bohaterka irytowała mnie na każdej stronie, a fabuła jest po prostu nudna. Wcześniej miałam styczność z tą autorka i niestety ani razu nie udało mi się przebrnąć przez jej poprzednie powieści. Skandal miał być czym nowym i rewelacyjnym, ale po nim stwierdzam, że więcej raczej nie sięgnę po twórczość tej autorki.

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie znam twórczości autorki, ale jakoś tak powieści nie bardzo mnie przekonała. Może inny tytuł do mnie trafi i zachęci do lektury?

    OdpowiedzUsuń
  10. Ostatnio boję się książek z takiego gatunku, bo jest taka sama szansa, że będzie to genialne, jaki i totalnie słabe. Fakt, że nie ma tutaj szarej myszki, trochę mnie zachęca.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten tytuł jest już na mojej liście książek do przeczytania od jakiegoś czasu. Muszę wreszcie ją zamówić. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Miałam okazję czytać i naprawdę wciągnęłam się już od pierwszej strony, bardzo udana książka :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ostatnio bardzo polubiłam takie historie, nie wiem, czy to ze względu na wiek, czy doświadczenia, ale chętnie przeczytałabym tę książkę

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam w planach lekturę tej książki.

    OdpowiedzUsuń
  15. Czytałam, dawno to było temu. Podobała mi się ta historia i z miłą chęcią przeczytam ciąg dalszy.

    OdpowiedzUsuń
  16. O! Nie wiedziałam, że to książka właśnie tej autorki!

    OdpowiedzUsuń
  17. Jeszcze nie czytałam, a nawet nie spotkałam się z tą książką. Rzadko sięgam po ten gatunek, pewnie niesłusznie twierdząc, że zawsze znajdę to samo: seks i tylko seks.

    OdpowiedzUsuń
  18. Czytałam o niej bardzo dużo różnych opinii, ale ja jakoś nie jestem do niej przekonana. Może kiedyś zmienię zdanie.

    OdpowiedzUsuń
  19. Mnie ta książka nie do końca przekonała :(

    OdpowiedzUsuń
  20. Chociaż nie znam książek Kasi Haner, to wiele o nich słyszałam, jednak to nie jest mój typ literatury :)

    OdpowiedzUsuń