Ariana | WS | Blogger | X X

wtorek, 27 lipca 2021

Chłopak na zawsze - Tijan

 

Tytuł: Chłopak na zawsze 

Tytuł oryginalny: The Boy I Grew Up With 

Autor: Tijan

Wydawnictwo: Niegrzeczne książki 

Data wydania: 14.07.2021

Liczba stron: 480

Egzemplarz: recenzencki 

Heather kochała Channinga niemal przez całe życie. Od pierwszej klasy, kiedy próbował zabrać jej teczkę i w rezultacie oberwał nią po głowie. Ich przyjaźń kwitła, nieuchronnie przeistaczając się w romans. Z biegiem lat ich światy oddalały się od siebie coraz bardziej. Heather doskonale czuła się wśród dobrze sytuowanych przyjaciół, a Channing wsiąkł w przestępcze środowisko. Oboje wiedzieli, że dla własnego bezpieczeństwa powinni o sobie zapomnieć. Niełatwo jednak zrezygnować z namiętności. Choć zrywali ze sobą wielokrotnie, za każdym razem Channing wracał pod okno Heather, a ona je dla niego otwierała.

"Chłopak na zawsze" to książka, którą bardzo chciałam przeczytać. Mamy tutaj historię bohaterów, których miałam okazję poznać już w serii "Fallen Crest" oraz w "Crew". Gdy w końcu dorwałam tę historię w swoje ręce to pochłonęłam ją w jednej chwili. Po książki Tijan zawsze sięgam bardzo chętnie, ponieważ, są one naprawdę cudownie napisane. No i okłada tej historii również bardzo mi się podoba. Jest gorąca! 

Heather oraz Channing znają się, oraz przyjaźnią prawie od piaskownicy. Ich historia była bardzo burzliwa, wiele przeszli w swoim życiu. Mają wiele wspomnień i tajemnic. Łączy ich wiele, jednak również wiele dzieli. Przeciwności losu tej dwójki dają o sobie znać na każdym kroku. Jednak Heather oraz Channing robią wszystko, aby być razem.  

W książce mamy również wojny dwóch gangów, jest to jakby tło do wielu wątków w książce. Mimo że ten tytuł ma prawie 500 stron mi udało się go przeczytać w jeden dzień. Historia jest tak ciekawa, że przez to się po prostu płynie. Cieszę się również, że mieliśmy wzmianki o bohaterach z poprzednich serii. Ja jestem zadowolona z lektury i bardzo mocno wam ją polecam. 

Jeśli szukacie książek Tijan to na TaniejKsiążce macie je teraz w super cenie. 

- Należę do ekipy i to się nigdy nie zmieni. Jesteś w niebezpieczeństwie, bo cię kocham. I naprawdę cię za to przepraszam. - Skupił na mnie wzrok. - Ale to też się nigdy nie zmieni. Nigdy nie będę kochać kogoś tak jak ciebie. I nie proś mnie, bym spróbował.



22 komentarze:

  1. Skoro jesteś zadowolona z lektury to tym bardziej jestem ciekawa tego wydania.

    OdpowiedzUsuń
  2. Paulina Kwiatkowska27 lipca 2021 13:53

    500 stron w kilka godzin? To musi być petarda. Na pewno przeczytam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wierz mi, jak coś wciąga to można czytać bez końca ;)

      Usuń
    2. Mam tak samo, ale dodatkowo bardzo szybko czytam, więc dla mnie super propozycja.

      Usuń
  3. Lubię to uczucie, kiedy człowiek nie chce oderwać się od książki, kiedy wciąga i sprawia wiele radości. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Sporo ciekawych propozycji czytelniczej wyłapuję w TaniejKsiążce, zawsze trafiam na atrakcyjne promocje. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kawał książki! Myślę, że to może być ciekawa lektura :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Podejrzewam że książka była by fajna, ale mam dość fallen crest. Tak jak bohaterów uwiwlbiam tak już przez Crew nie mogłam przebrnac. Dla mnie lekko naciągane. Kinga

    OdpowiedzUsuń
  7. To już raczej nie mój target wiekowy.

    OdpowiedzUsuń
  8. Przeczytałam jedną książkę Tijan i była okej, ale nie na tyle, bym sięgnęła po drugą część. Czytałam Ekipę i główna bohaterka mnie bardzo denerwowała.

    OdpowiedzUsuń
  9. Już nie mogę doczekać się tej lektury, tym bardziej, że inne autorki bardzo mi się podobały.

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam tego typu historie, więc jestem przekonana, że ta też mi się spodoba.

    OdpowiedzUsuń
  11. To chyba kolejna książka Tijan, którą recenzujesz na blogu, a ja nijak nie potrafię wykrzesać z siebie chęci na ich czytani. Zwyczajnie to nie moje gatunki i klimaty czytelnicze.

    OdpowiedzUsuń
  12. Już po samej okładce widać, że temperatura fabuły jest wysoka. Wiem komu polecę tę ksiażkę, sama jednak się nie skuszę, za gorąco ;-)

    OdpowiedzUsuń
  13. To jedna z tych Autorek, które czasami napiszą coś rewelacyjnego, a innym razem powieść, przez którą jestem ledwo w stanie przebrnąć.

    OdpowiedzUsuń
  14. Czytałam już recenzje tej książki i przyznam, że bardzo żałuję, iż się na nią nie skusiłam. Myślę, że to nadrobię ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Myślę, że ta książka by mi się spodobała, tylko skąd brać czas na tyle czytania

    OdpowiedzUsuń
  16. Jak dla mnie ta ksiażka jest zdecydowanie za gruba. Historia całkie ciekawie sie przedstawia.

    OdpowiedzUsuń
  17. Ten gatunek ma to do siebie, że albo lubisz od pierwszych stron, albo nienawidzisz, nie wiem czy tylko u mnie tak to działa?

    OdpowiedzUsuń
  18. Tematy mafine, gangi to zupełnie nie mój styl, ale uważam, że każdy może znaleźć coś dla siebie. Dobrze że Tobie ta lektura się spoodobała.

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie mam w planach tej książki. Autorka mnie do siebie zraziła i nie za bardzo mi się podoba jej twórczość.

    OdpowiedzUsuń
  20. To nie powieść dla mnie, wolę czytać inne książki. Okładka, jak i opis również nie zachęca.

    OdpowiedzUsuń