Ariana | WS | Blogger | X X

piątek, 8 sierpnia 2014

Żar nocy - Sylvia Day

Tytuł : Żar Nocy 
Autor : Sylvia Day
Wydawca : Akurat
Data premiery : 05-02-2014
Ilość stron : 320

Stacey Daniels zawsze pociągali niewłaściwi faceci, dlatego przeczuwa, że nieziemsko przystojny mężczyzna, który stanął na jej drodze, jest wyjątkowy pod wieloma względami. Connor Bruce stanowi uosobienie jej najskrytszych fantazji erotycznych, jest bogiem, który przybrał postać oszałamiająco zmysłowego mężczyzny. Stacey zdaje sobie sprawę, że jeśli podda się namiętności, będzie musiała stanąć twarzą w twarz ze śmiertelnym niebezpieczeństwem;, mimo to nie potrafi oprzeć się kochankowi, bo jest on wszystkim, o czym zawsze marzyła. Niestety, Connor Bruce dźwiga  brzemię, którego żadna kobieta nie udźwignie. Chociaż znajduje pocieszenie w ramionach Stacey, nie może ani na chwilę zapomnieć o swoim świecie nękanym przez przemoc i wojnę…
Druga część cyklu “Strażnicy snow” zapoczątkowanego bestsellerowymi “Rozkoszami nocy”. 


Ja osobiście nigdy nie miałam styczności z pierwszą częścią tej serii , ale myśle że w niczym to nie przeszkadza gdyż można ją naprawdę bardzo dobrze zrozumieć bez czytania po kolei książek :) Wiadomo że tak lepiej ale ja niestety dostałam tylko te książkę do recenzji :)

Ja panią Sylvie Day poznałam już wcześniej dzięki jej książkach o Crossie ... jak zobaczyłam tą książkę pomyślałam że to pewnie kolejny mdły erotyk z niczym ciekawym do pokazania , jakie było moje zdziwienie gdy zobaczyłam jak w powieści mieszają się motywy fantastyczne z realnymi ;)

Na początku książki poznajemy Connora oraz Stacey sa to główni bohaterowie . Stacey czytelnicy pierwszej części mogli ją już poznać ale to właśnie w tej książce poznajemy ją bliżej. Jest to zapracowana , samotna matka . Nie ma na nic czasu , ale to się zmienia gdy na progu jej mieszkania zjawia się własnie Connor. Są z dwóch różnych światów , żeby mogli być razem muszą naprawdę wiele przezwyciężyć :)
" Żar nocy " Sylvii Day to bardzo lekka przyjemna książka którą idzie przeczytać w kilka godzin , o ciekawej fabule. Polecam każdej osobie która z twórczością Sylvii nie miała nigdy styczności oraz takiej która już przeczytała jakieś książki tej autorki ;)
Moja ocena : 7/10
Zaczytana Marzycielka <3

6 komentarzy:

  1. Ja również przeczytałam ją w kilka godzin. Lekkie czytadło na ponury dzień.

    OdpowiedzUsuń
  2. To raczej nie mój gatunek, a zawarte w nim motywy fantastyczne... cóż, myślę, że to już na pewno nie dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  3. A mnie nie ciągnie jakoś do takich lektur :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapraszam do mnie na konkurs: pasion-libros.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Strasznie, ale to strasznie chcę ją przeczytać;) Mam nadzieję, że już wkrótce mi się to uda;0

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ciekawy opis z chęcią przeczytam. ;)
    http://in-a-land-of-dreams.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń