Ariana | WS | Blogger | X X

środa, 15 lipca 2015

Urodzona o północy - C.C Hunter

Tytuł : Urodzona o północy
Oryginalny tytuł : Born at Midnight
Autor : C.C Hunter
Seria : Wodospady cienia
Tom : 1
Data wydania : 15 styczeń 2014
Wydawnictwo : Feeria Young
Liczba stron : 365
Cena z okładki : 34,90



„Życie Kylie Galen zdaje się walić w gruzy. Umiera jej ukochana babcia, rzuca ją chłopak, jej rodzice się rozstają, a w dodatku ciągle widuje dziwną postać, której nikt poza nią zdaje się nie zauważać… Pewnego wieczora Kylie Galen ląduje na nieodpowiedniej imprezie z nieodpowiednimi ludźmi i to zmienia jej życie na zawsze. Matka wysyła ją do Wodospadów Cienia – na obóz dla trudnej młodzieży. Sformułowanie „trudna” jednak niezupełnie określa jej współobozowiczów. Okazuje się, że wraz z nią mieszkają tu wampiry, wilkołaki, zmiennokształtni, czarownice, elfy i inne nastolatki o ponadnaturalnych zdolnościach. Nikt nie wie jednak, jakie umiejętności ma Kylie... Jakby życie nie było wystarczająco skomplikowane, na scenie pojawiają się Derek i Lucas - półelf i wilkołak, którzy zajmują znaczące miejsce w życiu i sercu Kylie. „



Książka „ Urodzona o północy „ wprowadza nas w serię Wodospadów Cienia autorstwa Pani Hunter. Książka jest z gatunku fantastyki , ale proszę nie zrażajcie się już na początku i dajcie tej książce szansę. Książka zainteresowała mnie swoją okładką i wiedziałam że musze po nią sięgnąć a dzięki uprzejmości wydawnictwa mogłam ją przeczytać za co jestem bardzo wdzięczna. 

Kylie Galen to wesoła nastolatka która prowadzi normalne życie. Świat zaczyna jej się walić na głowę , umiera babcia , zostawia ją chłopak , rodzice się rozwodzą. Dla tak młodej dziewczyny to zdecydowanie za dużo. Kylie zauważa że dzieje się z nią coś złego zaczyna widzieć coś czego w rzeczywistości nie ma … 

Urodzoną o północy czyta się bardzo szybko i bardzo łatwo , jest napisana dobrze prostym językiem. Może śmiać się i płakać razem z główną bohaterką przeżywać z nią wzloty i upadki. Dobrze opisani bohaterowie , oraz naprawdę dobry wątek miłosny robią całą książkę.


2 komentarze:

  1. Ja właśnie bardzo się zastanawiam czy nie przeczytać tej serii. Nie wiem czemu jakoś specjalnie do mnie nie przemawia ale jednak coś mnie ciągnie do niej. Może przeczytam :)
    http://kochamczytack.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Czytałam już o tej serii i chętnie bym ją przeczytała.

    OdpowiedzUsuń