Ariana | WS | Blogger | X X

piątek, 3 lipca 2015

Blogowanie o facetach - Anna Dollow

Tytuł : Blogowanie o facetach
Autor : Anna Dollow
Data wydania : 12 czerwca 2015
Wydawnictwo : Nowy Świat
Liczba Stron : 133
Cena z okładki : 11,99

„Jak skutecznie poderwać faceta? To pytanie zadaje sobie wiele samotnych kobiet. Szukają sposobów i różnych sprawdzonych trików na poznanie tego jedynego. W końcu musi się udać! 

„Blogowanie o facetach" to lekka opowieść o uwodzeniu, flirtowaniu, rozterkach i uniesieniach. Wpisy publikowane przez bohaterkę w przypływie chwili – z lampką wina (lub butelką :)), czasem pełne frustracji, zawsze okraszone komentarzami obserwatorek – wyłaniają obraz współczesnych mężczyzn i kobiecych doświadczeń. „


Recenzja książki miała pojawić się wczoraj , niestety przez uciążliwy ból głowy nie dałam rady nic napisać. Ale dzisiaj wracam z pełną parą i biorę się do roboty.

Nigdy nie miałam pojęcia , że Anna Dollow pisze książki , jakoś nigdy po nie nie sięgnęłam i to był mój błąd. Gdyż blogowanie o facetach pochłonęłam w jeden wieczór i czułam niedosyt. Razem z główną bohaterką śmiałam się i płakałam. W sumie nie spodziewałam się takiej fajnej książki. Oczywiście nie jest to jakaś wybitna powieść , raczej przyjemna książka dla kobiet które maja wolny czas. Sama lubię takie książki brać na spacer z dzieckiem czy na plaże.

Na pewno będę śledzić twórczość pani Anny i jak zauważę coś nowego to na pewno sięgnę jeszcze nie raz.  

2 komentarze:

  1. Ciekawa książka, o której wcześniej nie słyszałam. Chętnie przeczytam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta recenzja to jest właśnie to co ja bym powiedziała o tej książce jest poprostu mega fajna...

    OdpowiedzUsuń