Ariana | WS | Blogger | X X

czwartek, 19 października 2017

Dziesięć tysięcy słońc nad tobą - Claudia Gray

Tytuł : Dziesięć tysięcy słońc nad tobą 
Tytuł oryginalny  : Ten Thousand Skies Above You
Autor : Claudia Gray 
Cykl : Firebird
Tom : 2
Wydawnictwo : Jaguar 
Data wydania : 27.09.2017
Liczba stron : 432
Egzemplarz : recenzencki 

" Odkąd Marguerite użyła Firebirda, wynalazku rodziców, żeby podróżować do innych wymiarów, przyciągnęła uwagę wrogów, którzy nie cofną się przed niczym, aby zmusić ją do pomocy w podbiciu wszystkich wymiarów - nawet przed skrzywdzeniem ludzi, których kocha. Opiera się, dopóki jej chłopak, Paul, nie zostaje zaatakowany a jego dusza rozszczepiona i rozrzucona po wielu wymiarach. "

Dzisiaj przyszła pora na recenzję książki, która zapowiadała się naprawdę fajnie, ale jej drugi tom to po prostu istna miazga. Nie spodziewałam się, że aż tak spodoba mi się ta historia i na tak długo zostanie w mojej pamięci. Już teraz mogę wam powiedzieć, że z niecierpliwością czekam na kolejny tom, gdyż chce, się dowiedzieć jak to wszystko zostanie zakończone. Jeśli jeszcze jakimś cudem nie znacie, tej serii to nie wiem, na co czekacie. Kupujcie, czytajcie i się zachwycajcie.

Ta książka już od pierwszych stron porywa nas w wir akcji. Marguerite jest zmuszona podróżować po wielu wymiarach. Za wszelką cenę chce odnaleźć wszystkie części Paula, który został rozszczepiony na kilka kawałków i każda część znajduje się w innym wymiarze. Dziewczyna kierowana ogromną miłością zrobi wszystko, aby uratować ukochanego.

Autorka bardzo dobrze radzi sobie z opisami wędrówki przez inne wymiary. Podoba mi się, że główna bohaterka delikatnie wydoroślała i zachowuje się już naprawdę inaczej niż w pierwszym tomie. Nawet zaczęłam ją lubić. Książka czyta się szybko i przyjemnie. Nie zauważyłam żadnych błędów w książce. Jeśli jeszcze nie znacie, a lubicie książki z innymi wymiarami oraz typowo młodzieżowe to jak najbardziej polecam wam serdecznie, bo warto przeczytać.


"Dziesięć tysięcy słońc, milion światów nie wystarczyłoby mi, żeby dzielić je z Tobą. Nie wystarczy mi nic mniej od wieczności."


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz