Ariana | WS | Blogger | X X

piątek, 6 października 2017

Dziewczyna mojego brata - K.A.Linde

Tytuł : Dziewczyna .mojego brata 
Tytuł oryginalny : The Wright Brother
Autor : K.A.Linde
Cykl : Mrs. Wright 
Tom : 1
Wydawnictwo : Burda Publishing Polska 
Data wydania : 27.09.2017
Liczba stron : 300
Egzemplarz : recenzencki 

" Kiedyś chodziłam z jego bratem. On tego nie pamiętał, a ja wolałabym zapomnieć. Od dawna nie chciałam mieć nic wspólnego z tą rodziną, ale kiedy wróciłam do domu, Jensen Wright wtargnął w mój świat. Miał pewność siebie miliardera i boski seksapil. Nawet ja musiałam ulec naszej wzajemnej fascynacji. Wpasował się w moje życie niczym brakujący kawałek układanki. Szkoda, że zapomniał o tym, co mogłoby nas zniszczyć. Bo Jensen Wright niczym się nie dzieli. Z nikim. A jeśli jego brat odkryje prawdę, wszystko może runąć. Wziąwszy to pod uwagę, czy się nie pomyliłam? "

„Dziewczyna mojego brata „to książka, która naprawdę mi się spodobała. Spodziewałam się czegoś innego, jednak autorka w ogóle nie poszła w tym kierunku, przez co naprawdę nie mogę się doczekać kolejnego tomu. Mam nadzieje również że utrzyma on poziom, gdyż autorka postawiła sobie naprawdę wielką poprzeczkę. 

Książka zaczyna się w chwili, gdy Emery przyłapuje swojego obecnego chłopaka na zdradzie. Z racji tego, że jest, on również jej promotorem postanawia rzucić swój doktorat i wyjechać z Austin. Wraca do swojego rodzinnego miasta i spotyka się ze swoją przyjaciółka Haidi. Dziewczyny wybierają się na ślub, na którym spotyka swojego byłego chłopaka Londona Wrighta, przez którego wyrzekła się jego całej rodziny. Mężczyzna nie poznaje jej, jednak kobieta wpada w oko jego starszemu bratu Jensenowi. Jednak sprawy wcale nie są takie proste, jakie mógłby się wydawać. Jednak czy miłość wygra ? Czy mają oni szansę na udany związek ? I najważniejsze co na to wszystko powie młodszy brat ?

„Byłam zwyczajną dziewczyną, a on olśniewającym miliarderem z Teksasu. Mógł mieć kogokolwiek zechciał, ale poderwał mnie.”

Autorka mnie zaskoczyła naprawdę pozytywnie. Stworzyła dwie naprawdę silne postacie, które wiedzą, czego chcą od życia. Emery to kobieta, która nie miała szczęścia w miłości. Wyrzeka się mężczyzn, do czasu aż spotyka Jensena. Za to Jensen to postać, która przeszła w życiu wiele, najpierw rozwód z żona, później jej głupie prowokujące gierki. Nie ufa miłości i za wszelką cenę nie chce jej do siebie dopuścić. „Dziewczyna mojego brata „to książka, która naprawdę jest dobrze napisana, czyta się ją szybko i przyjemnie. W książce nie zabrakło niczego, czego oczekujemy od literatury kobiecej. Z niecierpliwością czekam na kolejny tom, gdyż chce poznać losy kolejnych bohaterów. 


"Zaparło mi dech i po raz pierwszy uświadomiłam sobie, że jestem stremowana. Nie sytuacją. Była magiczna. Ale przez Jensena. Całe życie uważałam, że to nie moja liga, i nawet kiedy zaczęłam gardzić jego rodziną, nigdy nie pomyślałam, że jestem od nich lepsza, ale na pewno nie dorównywałam im pozycją."


2 komentarze:

  1. Bardzo chcę przeczytać i fajnie, że ci się podobała. Mam nadzieję, że mnie również się spodoba. Szkoda też, że okładki są tak zmienione, bo te sugerują słodki romans, a oryginalne mocny erotyk. I teraz która okładka mówi prawdę? :D
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dla mnie to nie jest mocny erotyk ;)
      nie mówie że nie ma wątków erotycznych , ale nie jest to mocne ;d

      Usuń