Ariana | WS | Blogger | X X

piątek, 13 października 2017

It Ends with Us - Colleen Hoover

Tytuł : It Ends with Us
Tytuł oryginalny : It Ends with Us
Autor : Colleen Hoover 
Wydawnictwo : Otwarte
Data wydania : 11.10.2017
Liczba stron : 352
Egzemplarz : recenzencki 

" Czasem te osoby, które najmocniej nas kochają, potrafią też najmocniej ranić.Lily Bloom zawsze płynie pod prąd. Nic dziwnego, że otworzyła kwiaciarnię dla osób, które… nie lubią kwiatów, i prowadzi ją z pasją i sukcesami. Gdy poznaje przystojnego lekarza Ryle’a Kincaida i rodzi się między nimi wzajemna fascynacja, Lily jest przekonana, że jej życie nie może być już lepsze.Tak mogłaby skończyć się ta historia. Jednak niektóre rzeczy są zbyt piękne, by mogły trwać wiecznie. To, co się kryje za idealnym związkiem Lily i Ryle’a, jest w stanie dostrzec jedynie Atlas Corrigan, dawny przyjaciel Lily. Kiedyś ona była dla niego bezpieczną przystanią, teraz sama potrzebuje takiej pomocy. Nie zawsze jesteśmy bowiem dość odważni, by stanąć twarzą w twarz z prawdą… Szczególnie gdy przynosi ona tylko cierpienie.."

Colleen Hoover to autorka, która przemawia, do mnie w 100% jej książki kupuje w ciemno i wiem, że mnie nie zawiedzie. Uważam natomiast, że It Ends with Us to jej jedna z lepszych jak nie najlepsza książka. Czytałam ją po angielsku, jednak to mi nie wystarczyło i również musiałam przeczytać ją po polsku, aby jeszcze bardziej złamać swoje serce i pokochać bohaterów. 

Lily to kobieta, która nienawidzi swojego ojca. Jej ojciec bił jej matkę, poniżał ją jednak kobieta cały czas stała za nim murem. Jednak, gdy poznała, Atlasa wiedziała, że nigdy nie będzie chciała, aby jej życie wyglądało właśnie tak jak jej matki. Gdy po pogrzebie swojego ojca wchodzi na dach jakiegoś budynku, aby pomyśleć, spotyka miłego chłopaka Ryle'a. Wyznaje mu prawdę o sobie, gdyż myśli, że nigdy nie spotka go już na swojej drodze. Jednak los chciał, inaczej rok później kobieta otwiera kwiaciarnie i jej losy z Ryle'a znowu się krzyżują. Jednak okazuje się, że nie jest on wcale takim miłym i porządnym mężczyzną. Zdarza się, że w gniewie Ryle'a nie panuje nad emocjami i bije Lily. Kobieta musi zdecydować, czy chce, żyć, z którego mężczyzną się boi ? Czy ułożyć sobie życie od nowa?

Jeśli nie lubicie, książek o problemach w rodzinie to nie sięgajcie po tę książkę. Jest naprawdę brutalna, przez co pokazuje co dzieje się za zamkniętymi drzwiami domów. Wiele jest osób, które pozwalają się tak traktować. Trzeba je wspierać i namawiać do tego, aby opuściły swojego oprawcę. Jeśli jednak lubicie, książki Hoover to sięgajcie również po tę, bo naprawdę warto znać. Trzeba również wspomnieć, że dla autorki to bardzo osobista książka i musimy do niej podchodzić z naprawdę wielką powagą. Ja oczywiście polecam wam z całego serca, bo jest warta łez.

Możesz już przestać płynąć Lily. W końcu dotarliśmy do brzegu.


1 komentarz:

  1. Przeczytam na pewno, bo po pierwsze - to w końcu Colleen Hoover, a ja mam jej wszystkie książki. Po drugie - tyle się naczytałam o tej książce, że bardzo, bardzo mnie ciekawi :)

    OdpowiedzUsuń