Ariana | WS | Blogger | X X

sobota, 30 grudnia 2017

Pamiętniki Maddie - Maddie Ziegler

Tytuł : Pamiętniki Maddie 
Tytuł oryginalny : The Maddie Diaries: A Memoir
Autor : Maddie Ziegler
Wydawnictwo : Wilga 
Data wydania : 25.10.2017
Liczba stron : 240
Egzemplarz : recenzencki 

" Maddie Ziegler zawsze marzyła o tym, by być gwiazdą. Karierę zaczynała od telewizyjnego show „Dance Moms”, a rozgłos przyniosła jej rola w słynnym teledysku do „Elastic Heart” Sii, w którym wystąpiła z aktorem Shią LaBeoufem.Obecnie piętnastoletnia Maddie Ziegler jest profesjonalną tancerką, występuje w teledyskach i stawia pierwsze kroki w aktorstwie. W swoich pamiętnikach opowiada o podążaniu za marzeniami, trudnej drodze do sukcesu i wielkiej pasji do tańca. "


Dzisiaj krótko o książce, którą podarowałam mojej znajomej. Jej córka uwielbia tańczyć i ciągle mówi o dziewczynie, która jest jej wielką idolką. Dlatego, gdy zobaczyłam, że ta książka została wydana w twardej pięknej oprawie, postanowiłam sprezentować ją jej na święta. Oczywiście dla siebie również zdobyłam jeden egzemplarz. 


Maddie Ziegler to młoda utalentowana tancerka, która urodziła się w Stanach Zjednoczonych. Swoją karierę rozpoczęła w naprawdę młodym wieku, grając w telewizyjnym show „Dance Moms „, dziewczynę możemy również oglądać w teledyskach do piosenek Sii. Między innymi w Chandelier i Elastic Heart. Jednak mimo sławy Maddie chce wieść normalne życie, spotykać się ze znajomymi oraz nie czuć presji sławy. Jest to również roześmiana i skromna dziewczyna. 

Książka podzielona jest na 10 rozdziałów, każdy z nich ma w sobie podrozdziały „To był piękny dzień ... „, „Wspomnienia ... „Książka napisana jest w przystępny sposób i przeznaczona głównie dla nastolatek. Jeśli jednak macie w swojej rodzinie kogoś, kto kocha tańczyć, grać oraz podziwia Maddie Zigler, to jak najbardziej polecam wam tę książkę, gdyż słowa tej młodej dziewczyny są jak najbardziej szczere i prawdziwe.





„Ponieważ film był kręcony w White Plains w stanie Nowy Jork, mieszkałam przez sześć tygodni w swoim mieszkaniu w hrabstwie Westchester. Mama nie mogła być ze mną – kręciła „Dance Moms” w Los Angeles. Towarzyszyła mi więc tylko przy czytaniu scenariusza i zdjęciach próbnych.”


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz