Ariana | WS | Blogger | X X

piątek, 29 grudnia 2017

Skradzione godziny - Maria Solar

Tytuł : Skradzione godziny 
Tytuł oryginalny : Las Horas Roubadas 
Autor : Maria Solar
Wydawnictwo : Kobiece 
Data wydania : 12.10.2017
Liczba stron : 256
Egzemplarz : recenzencki Bestseller

" Hiszpania, rok 1979. Prawo do rozwodu cywilnego ma wejść w życie dopiero za dwa lata. W tej rzeczywistości poznajemy dwie rodziny. Jedną konserwatywną, drugą liberalną. Rosa, matka trójki rodzeństwa, czuje się nieszczęśliwa z toksycznie zaborczym Damiánem. Jednak rozstanie nie wchodzi w grę – rozwody nie mają racji bytu. Ich syn, Ramón przyjaźni się z Roberto, synem Loli i Antonia. Mogą powiedzieć sobie wszystko, dopóki… nie zaczyna podobać im się ta sama koleżanka. Anselmo, dziadek Roberto i jego siostry Any umiera z tajemniczym zdjęciem kobiety w dłoni z podpisem „Powiedz mi, że mnie kochasz”. "


Nigdy nie miałam styczności z autorką. „Skradzione godziny „to jej pierwsza książka, ale nie ostatnia. Wiedziałam, że będzie to książka o miłości, ale to, co otrzymałam to zupełnie inna liga powieści dla kobiet. Jest w niej miłość, nadzieje rodzące się uczucie. Pokochałam bohaterów tej opowieści i oczywiście polecam wam przeczytać dalszą recenzję, jeśli jeszcze nie wiecie co to za powieść. 


Akcja książki opowiedziana jest w Hiszpanii roku 1979. Powieść opowiada nam historię trzech pokoleń. Na początku książki poznajemy dwie różne rodziny. Poznajemy również dwóch zupełnie różniących się od siebie mężczyzn. Ramon to miły przystojny facet, który nigdy nie miał problemu w zdobyciu serca dziewczyny. Mężczyzna należy do rodziny, która bardzo sztywni traktuje ustanowione zasady i nie łamie ich. Robert to nieśmiały, wycofany chłopak jednak bardzo dobrze wychowany i zawsze taktowny w każdej sytuacji. Mężczyzna należy do rodziny, która lubi zmiany i chętnie ich próbuje. Jednak to nie koniec niespodzianek. Bo książka opowiada jeszcze historię dwóch innych par. Antonio i Lola oraz Damian i Rosa to oni stanowią najbardziej emocjonalną część całej tej powieści. 

„Skradzione godziny „to książka pełna emocji, która wywołuje w czytelniku naprawdę wiele skrajnych emocji. Autorka naprawdę pięknie wykreowała swoich bohaterów, tak bardzo różnych i niepodobnych do siebie. Naprawdę jestem zachwycona tą książką i nie spodziewałam się, że tak mi się spodoba.





„Z czasem się uczymy, że wszystkie sprawy mogą się zmienić w ciągu jednej chwili, ale bywa, że mogą trwać niezmiennie”


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz