Ariana | WS | Blogger | X X

wtorek, 7 sierpnia 2018

Dusza - Audrey Carlan

Tytuł : Dusza 
Tytuł oryginalny : Soul 
Autor : Audrey Carlan 
Cykl : Trylogia namiętności 
Tom : 3
Wydawnictwo : Edipresse Książki 
Data wydania : 04.07.2018
Liczba stron : 334
Egzemplarz : recenzencki 

 Byłam martwa. Wreszcie ujrzałam, czym jest prawdziwa miłość, uwielbienie i ten rodzaj oddania, które tylko twoja bratnia dusza, twoja druga połowa może ci okazać… dopóki nie zostałam od tego dosłownie oderwana. Uprowadzona. Stalker mnie przetrzymywał i prawie nie było nadziei, że zostanę odnaleziona. Wiedziałam, że Chase użyje wszystkich pieniędzy i możliwości, aby mnie szukać nawet na krańcu świata. Znałam jednak potwora, z którym miałam do czynienia. Zbyt wiele lat patrzyłam w oczy czystemu złu, by nie wiedzieć, że moja sytuacja jest tragiczna. Jeśli Chase szybko mnie nie znajdzie, zniknę na zawsze. Dusza, trzecia i ostatnia część erotycznego thrillera, ukazuje wydarzenia widziane oczami Gillian, Chase’a i mężczyzny, który pragnie posiąść jej duszę, ale nie może, gdyż ona oddała ją już komuś innemu. Wszyscy ruszają w pościg, by wyrwać Gillian z rąk mordercy. 

Dzisiaj finałowy tom serii „Trylogia namiętności „. Jeśli jeszcze nie wiecie o czym są te książki, to niech wróci się do pierwszego tomu, gdyż w tej recenzji mogą pojawić się spojlery do poprzednich części. Z tego, co wiem to wyjdą kolejne tomy z tej serii, jednak każda kolejna książka będzie opowiadać już historię innych bohaterów. 

Gillian zostaje porwana w dniu swojego ślubu. Na jej oczach zostaje zamordowana w brutalny sposób matka Chase. Jest więziona i katowana psychicznie, jak i fizycznie przez swojego stalkera, który jak się okazuje jest jej byłym chłopakiem. Chase robi wszystko, aby dowiedzieć się, gdzie jest jego ukochana i daje wszystko, aby ją odnaleźć. Czy mu się to uda i w końcu porywacz zostaje złapany ?

„Dusza „była naprawdę dobrym zakończeniem losów Gillian i Chase'a. Autorka poprowadziła fajnie wątek kryminalny, który naprawdę mi się podobał, jeśli chodzi o tę serię. Już nie mogę doczekać się na premiery „Życia „, które będzie opowiadać o Marii przyjaciółce Gillian. Jeśli znacie tę autorkę jednak jej poprzednia seria „Dziewczyna na miesiąc ... „Nie do końca wam się podobała to sięgnijcie po trylogię namiętności bo jest o niebo lepsza.



6 komentarzy:

  1. chyba powinnam tę przygodę zacząć od pierwszego tomu! poszukam go :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zawsze przyjemnie wyczekuje się dobrych zakończeń, taki uśmiech na koniec książki. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czytałam pierwszą część - ogólne wrażenia na plus, ale miałam wrażenia, że autorka dowaliła tyle rzeczy, problemów do fabuły, że aż zbyt wiele.

    OdpowiedzUsuń