Ariana | WS | Blogger | X X

sobota, 3 listopada 2018

Chłopak, który wiedział o mnie wszystko - Kirsty Moseley

Tytuł : Chłopak, który wiedział o mnie wszystko 
Tytuł oryginalny : Always You 
Autor : Kirsty Moseley 
Cykl : Best Friend 
Tom : 1
Wydawnictwo : HarperCollins Polska 
Data wydania : 19.09.2018
Liczba stron : 512 
Egzemplarz : recenzencki 


Riley Tanner ma najlepszego przyjaciela, takiego przyjaciela, o którym marzy każda dziewczyna. Jest wspierający, lojalny, uczciwy, godny zaufania, dobry i troskliwy. Jest również najlepszym sportowcem w szkole. Ich relacja była zawsze nieskomplikowana i ciepła, ale po miesięcznych wakacjach Riley, sprawy się skomplikowały. Zaczęła patrzeć na niego w sposób wykraczający poza strefę przyjaźni. Do tego na drodze pojawia się zainteresowany nią rywal jej przyjaciela i sprawy zaczynają wymykać się spod kontroli… 

Wczoraj opowiadałam wam o nowej książce Colleen Hoover, dlatego dzisiaj postanowiłam, że przyjdę do was z recenzją najnowszej pozycji od Kirsty Moseley. „Chłopak, który wiedział o mnie wszystko „to pozycja, na którą czekałam bardzo długo. Dokładnie od roku 2012, bo wtedy ta książka miała swoją premierę zagraniczną. Straciłam już nadzieje, że wydawnictwo postanowi wydać to w Polsce, ale jednak po wielu prośbach udało się. 

Riley to nasza główna bohaterka, którą poznajemy, gdy wraca po miesięcznych wakacjach w Anglii do domu. Musi w połowie roku zmienić szkołę i z prywatnej placówki przenieś się do publicznego liceum. Jest przerażona, ale dzięki swojemu przyjacielowi Cleyowi udaje jej się przetrwać. Riley oraz Cley to przyjaciele od najmłodszego dzieciństwa. Nie mają przed sobą żadnych tajemnic, wspierają się i rozumieją bez słów. Jednak Riley zaczyna zauważać w przyjacielu jego fizyczne atuty, na które nigdy nie zwracała uwagi, przez co zaczyna czuć pożądanie. Jednak gdy udaje jej się rozwiązać jeden problem, na jej drodze pojawia się Blake. 

Nie muszę wam chyba mówić, że uwielbiam wszystkie książki tej autorki (o każdym tytule możecie przeczytać na moim blogu). Kirsty Moseley pisze powieści w swoim własnym fantastycznym schemacie. Po przeczytaniu tylu jej książek myślałam, że wiem czego się spodziewać, jednak ta książka pod koniec doprowadziła mnie do łez. Żaden związek nie powinien nigdy przejść takiej próby, jaka spotkała Cleya oraz Riley. Ja nie wiem, czy moje małżeństwo przetrwałoby takie schematy życiowe. Podziwiam autorkę i czekam na jej kolejne książki, bo jestem naprawdę bardzo ciekawa, co jeszcze zaserwuje nam autorka.

" Kocham cie, mój niedźwiadku! "

15 komentarzy:

  1. Nie czytałam tej serii książek. Muszę nadrobić zaległości :) pozdrawiam cieplutko :) www.wspolczesnabiblioteka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Czytałam i nie polecam. Infantylna, beznadziejnie napisana, z wieloma błędami logicznymi, a dodatkowo autorka poszła na łatwiznę w prawie wszystkich sprawach. Owszem, czyta się szybko i lekko, jest dobrą odskocznią od czegoś wymagającego, ale to jest niczym bajka dla dzieci. A bohaterowie zachowują się jak 5-letnie dzieci. Jestem pełna podziwu, że mogła Ci się spodobać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A mi właśnie niektóre zwroty w tej książce doprowadzały do śmiechu i bardzo mi się podobała, że autorka zrobiła coś lekkiego dla młodzieży z nutką śmiechu oraz również nie obyło się bez smutku i innych problemów z Blakem. Rozumiem dlaczego ci się książka mogła nie spodobać, jednak ja odczuwam satysfakcję i na pewno czekam na kolejne książki ;)

      Ale oczywiście szanuje twoją opinię przecież każdy ma inny gust prawda ? ;)

      Pozdrawiam Serdecznie ;)

      Usuń
    2. To tylko potwierdza, jak różnie odbieramy przygody czytelnicze, czego się po nich spodziewamy i co od nich dostajemy. :)

      Usuń
  3. Bardzo zaciekawiłaś mnie tą recenzją ta historia coś mi przypomina jakbym już coś podobnego czytała albo oglądała dlatego tym bardziej mnie zainteresowała. Wiem że jest dużo książek z tej serii, czy każda książka ma inną historię ?

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie
    https://mocrecenzji.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Tytuły są bardzo podobne, jednak niektóre tytuły to osobne serię także trzeba się w tym połapać ;)

    W razie czego jeśli chodzi o kolejność to służę pomocą ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolejny tytuł, który chętnie podrzucę mojej młodzieży pod rozwagę, zwłaszcza córkę powinien zainteresować. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie czytałam żadnej powieści od tej autorki, bo wydaje mi się to zbyt cukierkowe. Chociaż ja i tak ogółem nie przepadam za romansami.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie wiem czy to lektura dla mnie, za szybko sie rozklejam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Czytałam jedną książkę autorki - Nic dodstracenia, i się zawiodłam. Długo zastanawiałam sie czy sięgnąć także po ten tytuł, ale stwierdziłam, że schemat i styl autorki nie jest dla mnie.

    OdpowiedzUsuń