Ariana | WS | Blogger | X X

poniedziałek, 5 listopada 2018

The Foxhole Court - Nora Sakavic

Tytuł : The Foxhole Court 
Tytuł oryginalny : The Foxhole Court
Autor : Nora Sakavic
Cykl : All for the game 
Tom : 1
Wydawnictwo : NieZwykłe 
Data wydania : 16.05.2018
Liczba stron : 400
Egzemplarz : BookTour 


Neil Josten jest zapalonym graczem Exy, który podpisał kontrakt z drużyną Uniwersytetu Stanowego Palmetto. Niezbyt wysoki, ale szybki, posiada ogromny potencjał – jednak… jest też uciekinierem oraz synem groźnego przestępcy znanego pod pseudonimem Rzeźnik. Podpisanie kontraktu z drużyną uniwersytecką Lisów wydaje się więc ostatnią rzeczą, jaką chłopak taki jak Neil powinien robić. Drużyna jest bowiem znana szerszej publiczności; zdjęcia, na których znajdzie się jego wizerunek, mogłyby ściągnąć na niego niepotrzebną uwagę. Kłamstwa pozwolą mu zachowywać pozory jedynie tak długo, dopóki ktoś nie pozna jego prawdziwej tożsamości. Jeśli prawda wyjdzie na jaw, będzie martwy. Ale Neil nie jest jedyną osobą w drużynie, która coś ukrywa. Jeden z nowych zawodników Lisów, to ktoś z jego przeszłości. Teraz, gdy ponownie się spotkali, Neil chce wykorzystać szansę, jaką zesłał mu los. Ostatnich osiem lat przetrwał dzięki ciągłej ucieczce. Może w końcu znalazł kogoś, dla kogo warto żyć i coś, o co warto walczyć. "

Dzisiaj przychodzę do was z recenzją książki, którą miałam okazję poznać dzięki uprzejmości @adventure_in_the_library, która zorganizowała BookTour. Po opisie tej książki nie sądziłam, że pozycja mi się spodoba. Na początku naprawdę martwiłam się, czy w ogóle dam radę przebrnąć przez tę pozycję. Jednak, gdy zaczęłam czytać, to przepadłam bez reszty. 

Neil Jonsten to młody chłopak, który pół swojego życia spędził na uciekaniu i ukrywaniu się przed ludźmi, którzy chcieli jego śmierci. Jest to bowiem syn groźnego przestępcy, którego matka ukradła duże pieniądze mafii, przez co razem z synem muszą uciekać. Gdy matka umiera, a Neil musi radzić sobie sam, zostaje zauważony przez trenera Lisów. Chłopak bardzo lubi sport i chciałby grać w drużynie na Uniwersytecie Stanowym Palmetto, jednak wie, że nie może stracić czujności. Postanawia jednak zaryzykować i sprawdzić swoje umiejętności.

Nie sądziłam, że ta seria przypadnie mi do gustu. Ciesze się jednak, że dałam szanse tej serii, bo naprawdę polubiłam tych chłopaków z drużyny. Wiem, że drugi tom serii pojawił się niedawno jako nowość, mam nadzieje, że uda mi się ją dorwać i przeczytać, bo jestem ciekawa, jak potoczą się losy Neila oraz Kevina. 

"To nie świat jest okrutny. Tylko ludzie, którzy na nim żyją."


12 komentarzy:

  1. Bardzo się cieszę, że wydawnictwo Niezwykłe wydało tę i kolejne części. Jestem bardzo ciekawa jakie będę miała odczucia, gdy przeczytam pierwszy tom już po polsku (mam zagraniczny egzemplarz). Sam pomysł na taką fabułę spodobał mi się od samego początku i kurcze przy pierwszym tomie przepadłam drugi jeszcze przede mną! :D
    Pozdrawiam cieplutko xo
    miedzyplanetarne.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja czekam, aż będę miała możliwość zakupienia drugiego tomu bo wydawnictwo ma jakiś problem z produkcją tej powieści ;( już się nie mogę doczekać ;)

      Usuń
  2. Również spodobała mi się ta historia i muszę zaopatrzyć się w kolejną część <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super ;) będę do Ciebie zaglądać po recenzję drugiego tomu ;)

      Usuń
  3. Wydaje mi się, że całkiem ciekawy pomysł na fabułę. Chętnie bym przeczytała, bo lubię książki ze sportem i rywalizacją w tle.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta książka jest właśnie w takich klimatach ! Polecam ;)

      Usuń
  4. Ciekawa jestem tej książki. Koniecznie muszę zapisać sobie ten tytuł na moją listę książek do przeczytania :) pozdrawiam :) www.wspolczesnabiblioteka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie widziałam wcześniej tej książki. Nie kusi mnie za bardzo, ale jak gdzieś się na nią natknę, to może kupię.
    biblioteczkamoni.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie słyszałam o tej książce i z opisu nie brzmi jak coś dla mnie, ale skoro Ty byłaś pozytywnie zaskoczona, to może i ja dam jej szansę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też po opisie sądziłam, że książka nie dla mnie i może mi się nie spodobać ;) jednak przepadłam bez reszty ! ;)

      Usuń