Ariana | WS | Blogger | X X

poniedziałek, 26 listopada 2018

[PRZEDPREMIEROWA] Story of Bad Boys 3 - Mathilde Aloha

Tytuł : Story of Bad Boys 
Tytuł oryginalny : Anther Story of Bad Boys 
Autor : Mathilde Aloha 
Cykl : Story of Bad Boys 
Tom : 3
Wydawnictwo : Feeria Young 
Data wydania : 29.11.2018
Liczba stron : 400
Egzemplarz : recenzencki 


Cameron, to koniec. Nie próbuj się ze mną kontaktować, nie odpowiem.” Taką wiadomość Lili wysłała do Camerona po ostatnich wydarzeniach. I wyjechała. Na pogrzeb swojej najlepszej przyjaciółki… Gdy dziewczyna próbuje się jakoś pozbierać, w jej otoczeniu ktoś się pojawia. Ktoś, kogo już nigdy nie chciała spotkać. Miała nadzieję, że ten mroczny rozdział w jej życiu jest już zamknięty, ale uświadamia sobie, że prawdziwy koszmar dopiero się zaczyna.
Jak Lili ma teraz wrócić do domu, do swojego pokoju, tak blisko Camerona? Czy to wszystko da się jakoś poskładać? "

„Story of Bad Boys „to seria, którą pokochało wiele czytelników. Słyszałam jednak opinie, że ta seria to erotyk. Ja się z tym w ogóle nie zgadzam, dla mnie to po prostu młodzieżówka. Dzisiaj opowiem wam trochę o trzecim tomie tej serii, który okazał się nie być ostatnim. Na moim blogu jest już recenzja TOMU 1 oraz TOMU 2. Które polecam nadrobić.

W TEJ CZĘŚCI RECENZJI POJAWIĄ SIĘ SPOJLERY, CZYTASZ NA WŁASNĄ ODPOWIEDZIALNOŚĆ. 

Lili jest w związku ze swoim współlokatorem Cameronem. Jednak, gdy na imprezie dziewczyna widzi Cama całującego się z inną kobietą, czuje się oszukana i zraniona. Wybiega z imprezy, nie odwracając się za siebie, chce jak najszybciej wrócić do domu. Jednak to nie koniec tego koszmarnego dnia, Lili dostaje wiadomość od mamy, że jednak z jej przyjaciółek Rosie nie żyje i za niedługo odbędzie się pogrzeb. Dziewczyna nie informując nikogo znika, i wraca do rodziców, aby spędzić czas właśnie z nimi. 

Cameron wie, że zrobił źle całując Olivie i zaraz po tym zdarzeniu szukał Lili, aby jej wszystko powiedzieć i przeprosić. Jednak, gdy nigdzie nie znalazł swojej ukochanej wiedział, że była ona świadkiem tego pocałunku. Postanawia ją odzyskać i sprawić, aby dziewczyna mu wybaczyła. Jednak nie wszystko jest takie łatwe jak mogłoby się wydawać. 

KONIEC SPOJLERÓW !
„ Story of Bad Boys „ to seria młodzieżowa, w której autorka umieściła kilka wątków ważnych dla fabuły. Mamy wielu ciekawych bohaterów oraz śledzimy losy nie tylko związku Cama, oraz Lili, ale również wiele sekretów, które ukrywają Cam, oraz Evan. Mamy również wątki z przeszłości Lili, gdzie poznajemy Rosie oraz Amber. Ja jestem ciekawa kolejnego tomu. Wydawnictwo umieściło małą zapowiedź 4 tomu, jednak ja jestem osobą, która nigdy ich nie czyta. Później mam wrażenie, że już tę historię znam i ciężko mi przebrnąć przez książkę.


9 komentarzy:

  1. Słyszalam o tej serii.zapisuję do przeczytania.Wielu polecało.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiele słyszałam pozytywnych opinii. Chętnie ją przeczytam :) pozdrawiam :) www.wspolczesnabiblioteka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapowiada się ciekawie :) szkoda, że obecnie czasu na czytanie książek niestety nie mam :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie słyszałam o tej serii. Ale mogłaby mi się spodobać.

    OdpowiedzUsuń
  5. Słyszałam o tej serii i dużo osób ja chwalilo czytając twoja recenzje jeszcze bardziej się upewnilam w tym że chce poznać ta historie. I mam nadzieję że nie długo uda mi się zdobyć cała serię.
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie
    https://mocrecenzji.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń